Audienţe. Pro TV a dominat seara de joi până s-a terminat serialul Las Fierbinţi. După serial, a rămas primul doar pe comercial. Survivor a recuperat şi a trecut peste la oraşe şi în ţară. Antena 1 era doar pe trei cu serialul Adela..
Pro TV a început seara de joi pe primul loc cu Ştirile şi serialul Las Fierbinţi. Până la 21.30, Pro TV a fost pe prima poziţie pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial.
Audienţa s-a schimbat după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Survivor, un show mult mai lung, a trecut pe primul loc şi a recuperat, astfel încât, pe tot intervalul, emisiunea filmată în Republica Dominicată a ajuns pe primul loc în ţară şi la oraşe.
Pe publicul comercial, însă, Survivor a fost pe poziţia a doua.
Antena 1 „privea” bătălia pentru primul loc de la mare distanţă, cu serialul Adela.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi, mai urmărit decât Survivor
Naţional. Comedia prinde în ţară. Serialul Las Fierbinţi punea Pro TV pe primul loc în ţară, cu peste 1,7 milioane de telespectatori în fiecare minut.
Survivor a ţinut relativ aproape. Mai bine de 1,6 milioane de români se uitau la show-ul difuzat de Kanal D. Podiumul era completat de Antena 1 - 1.208.000 de privitori.
Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Las Fierbinţi a mai bifat un succes, în seara de joi. Aproximativ 936.000 de români se uitau pe Pro TV, aseară.
Cifre bune pentru Survivor şi pe acest target - 839.000 de telespectatori. Următoarea staţie TV din clasament era Antena 1 - 538.000 de privitori.
Comercial. Bătălie strânsă pe segmentul tinerilor. Las Fierbinţi a rămas pe primul loc şi aici - 362.000 de telespectatori.
La mică distanţă se clasau pe doi Survivor şi Kanal D - 347.000 de privitori. În schimb, Antena 1 mai bifa un loc trei - 218.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.727.000 | 9.8 | 21.2 |
2 | Kanal D | 1.677.000 | 9.5 | 20.6 |
3 | Antena 1 | 1.208.000 | 6.8 | 14.8 |
4 | Romania TV | 398.000 | 2.3 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 287.000 | 1.6 | 3.5 |
6 | National TV | 188.000 | 1.1 | 2.3 |
7 | Happy Channel | 183.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | DigiSport 1 | 174.000 | 1.0 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 140.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Pro Cinema | 138.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 936.000 | 9.8 | 21.6 |
2 | Kanal D | 839.000 | 8.8 | 19.4 |
3 | Antena 1 | 538.000 | 5.6 | 12.4 |
4 | Romania TV | 215.000 | 2.2 | 5.0 |
5 | Antena 3 | 189.000 | 2.0 | 4.4 |
6 | DigiSport 1 | 121.000 | 1.3 | 2.8 |
7 | Happy Channel | 114.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | TVR 2 | 87.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Digi 24 | 82.000 | 0.9 | 1.9 |
10 | National TV | 80.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 362.000 | 8.6 | 25.5 |
2 | Kanal D | 347.000 | 8.3 | 24.4 |
3 | Antena 1 | 218.000 | 5.2 | 15.3 |
4 | DigiSport 1 | 45.000 | 1.1 | 3.2 |
5 | Digi 24 | 43.000 | 1.0 | 3.0 |
6 | National TV | 27.000 | 0.7 | 1.9 |
7 | Pro 2 | 24.000 | 0.6 | 1.7 |
8 | Antena 3 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | Disney Junior | 19.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Happy Channel | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor, primul în ţară şi la oraşe. Pro TV, mai urmărit de tineri
Naţional. Întins pe patru ore, Survivor a recuperat puternic din audienţă după finalul Las Fierbinţi. A recuperat atât de mult încât şi-a echilibrat media pe tot intervalul. Show-ul prezentat de Daniel Pavel a ajuns astfel primul după media pe cele patru ore de emisiem cu 1.660.000 de telespectatori.
După Las Fierbinţi, Pro TV difuza filmul „Poliţişti de belea”. Cu cele două producţii avea peste 1,2 milioane de privitori. Pe trei era Antena 1 - 925.000 de urmăritori.
Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Survivor conducea topul pe propriul interval, cu 801.000 de telespectatori.
Locul secund a mers tot la Pro TV - 673.000 de privitori. Podiumul îl încheia Antena 1 - 440.000 de urmăritori.
Comercial. Alt lider în clasamentul tinerilor. Pro TV i-a „suflat” prima poziţie celor de la Kanal D. Aproximativ 327.000 de români se uitau pe postul din Pache Protopopescu, iar 324.000 de telespectatori urmăreau Survivor.
La mare distanţă se afla pe trei Antena 1 - 192.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Survivor (20:00-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.660.000 | 9.4 | 23.0 |
2 | Pro TV | 1.213.000 | 6.9 | 16.8 |
3 | Antena 1 | 925.000 | 5.2 | 12.8 |
4 | Romania TV | 394.000 | 2.2 | 5.4 |
5 | Antena 3 | 317.000 | 1.8 | 4.4 |
6 | National TV | 222.000 | 1.3 | 3.1 |
7 | Prima TV | 163.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Happy Channel | 148.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | DigiSport 1 | 144.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Pro 2 | 128.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Survivor (20:00-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 801.000 | 8.4 | 20.6 |
2 | Pro TV | 673.000 | 7.0 | 17.3 |
3 | Antena 1 | 440.000 | 4.6 | 11.3 |
4 | Romania TV | 215.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 214.000 | 2.2 | 5.5 |
6 | DigiSport 1 | 101.000 | 1.1 | 2.6 |
7 | National TV | 89.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Happy Channel | 84.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Prima TV | 79.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Digi 24 | 77.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Survivor (20:00-00:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 327.000 | 7.8 | 23.6 |
2 | Kanal D | 324.000 | 7.7 | 23.4 |
3 | Antena 1 | 192.000 | 4.6 | 13.9 |
4 | DigiSport 1 | 44.000 | 1.1 | 3.2 |
5 | Digi 24 | 35.000 | 0.8 | 2.5 |
6 | National TV | 31.000 | 0.7 | 2.3 |
7 | Antena 3 | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Prima TV | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | Pro 2 | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Romania TV | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii