Skip to main content

AUDIENŢE. Joi e seara Las Fierbinţi: primul pe linie. După serial, Survivor a recuperat ţara şi oraşele

 
AUDIENŢE. Joi e seara Las Fierbinţi: primul pe linie. După serial, Survivor a recuperat ţara şi oraşele

Audienţe. Pro TV a dominat seara de joi până s-a terminat serialul Las Fierbinţi. După serial, a rămas primul doar pe comercial. Survivor a recuperat şi a trecut peste la oraşe şi în ţară. Antena 1 era doar pe trei cu serialul Adela..

Publicitate

Pro TV a început seara de joi pe primul loc cu Ştirile şi serialul Las Fierbinţi. Până la 21.30, Pro TV a fost pe prima poziţie pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial.

Audienţa s-a schimbat după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Survivor, un show mult mai lung, a trecut pe primul loc şi a recuperat, astfel încât, pe tot intervalul, emisiunea filmată în Republica Dominicată a ajuns pe primul loc în ţară şi la oraşe.

Pe publicul comercial, însă, Survivor a fost pe poziţia a doua.

Antena 1 „privea” bătălia pentru primul loc de la mare distanţă, cu serialul Adela.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, mai urmărit decât Survivor

Naţional. Comedia prinde în ţară. Serialul Las Fierbinţi punea Pro TV pe primul loc în ţară, cu peste 1,7 milioane de telespectatori în fiecare minut.

Survivor a ţinut relativ aproape. Mai bine de 1,6 milioane de români se uitau la show-ul difuzat de Kanal D. Podiumul era completat de Antena 1 - 1.208.000 de privitori.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Las Fierbinţi a mai bifat un succes, în seara de joi. Aproximativ 936.000 de români se uitau pe Pro TV, aseară.

Cifre bune pentru Survivor şi pe acest target - 839.000 de telespectatori. Următoarea staţie TV din clasament era Antena 1 - 538.000 de privitori.

Comercial. Bătălie strânsă pe segmentul tinerilor. Las Fierbinţi a rămas pe primul loc şi aici - 362.000 de telespectatori.

La mică distanţă se clasau pe doi Survivor şi Kanal D - 347.000 de privitori. În schimb, Antena 1 mai bifa un loc trei - 218.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.727.000 9.8 21.2
2 Kanal D 1.677.000 9.5 20.6
3 Antena 1 1.208.000 6.8 14.8
4 Romania TV 398.000 2.3 4.9
5 Antena 3 287.000 1.6 3.5
6 National TV 188.000 1.1 2.3
7 Happy Channel 183.000 1.0 2.2
8 DigiSport 1 174.000 1.0 2.1
9 TVR 1 140.000 0.8 1.7
10 Pro Cinema 138.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 936.000 9.8 21.6
2 Kanal D 839.000 8.8 19.4
3 Antena 1 538.000 5.6 12.4
4 Romania TV 215.000 2.2 5.0
5 Antena 3 189.000 2.0 4.4
6 DigiSport 1 121.000 1.3 2.8
7 Happy Channel 114.000 1.2 2.6
8 TVR 2 87.000 0.9 2.0
9 Digi 24 82.000 0.9 1.9
10 National TV 80.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 362.000 8.6 25.5
2 Kanal D 347.000 8.3 24.4
3 Antena 1 218.000 5.2 15.3
4 DigiSport 1 45.000 1.1 3.2
5 Digi 24 43.000 1.0 3.0
6 National TV 27.000 0.7 1.9
7 Pro 2 24.000 0.6 1.7
8 Antena 3 20.000 0.5 1.4
9 Disney Junior 19.000 0.5 1.3
10 Happy Channel 17.000 0.4 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor, primul în ţară şi la oraşe. Pro TV, mai urmărit de tineri

Naţional. Întins pe patru ore, Survivor a recuperat puternic din audienţă după finalul Las Fierbinţi. A recuperat atât de mult încât şi-a echilibrat media pe tot intervalul. Show-ul prezentat de Daniel Pavel a ajuns astfel primul după media pe cele patru ore de emisiem cu 1.660.000 de telespectatori.

După Las Fierbinţi, Pro TV difuza filmul „Poliţişti de belea”. Cu cele două producţii avea peste 1,2 milioane de privitori. Pe trei era Antena 1 - 925.000 de urmăritori.

Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Survivor conducea topul pe propriul interval, cu 801.000 de telespectatori.

Locul secund a mers tot la Pro TV - 673.000 de privitori. Podiumul îl încheia Antena 1 - 440.000 de urmăritori.

Comercial. Alt lider în clasamentul tinerilor. Pro TV i-a „suflat” prima poziţie celor de la Kanal D. Aproximativ 327.000 de români se uitau pe postul din Pache Protopopescu, iar 324.000 de telespectatori urmăreau Survivor.

La mare distanţă se afla pe trei Antena 1 - 192.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Survivor (20:00-00:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 1.660.000 9.4 23.0
2 Pro TV 1.213.000 6.9 16.8
3 Antena 1 925.000 5.2 12.8
4 Romania TV 394.000 2.2 5.4
5 Antena 3 317.000 1.8 4.4
6 National TV 222.000 1.3 3.1
7 Prima TV 163.000 0.9 2.3
8 Happy Channel 148.000 0.8 2.0
9 DigiSport 1 144.000 0.8 2.0
10 Pro 2 128.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Survivor (20:00-00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 801.000 8.4 20.6
2 Pro TV 673.000 7.0 17.3
3 Antena 1 440.000 4.6 11.3
4 Romania TV 215.000 2.2 5.5
5 Antena 3 214.000 2.2 5.5
6 DigiSport 1 101.000 1.1 2.6
7 National TV 89.000 0.9 2.3
8 Happy Channel 84.000 0.9 2.2
9 Prima TV 79.000 0.8 2.0
10 Digi 24 77.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 13 mai, pe intervalul Survivor (20:00-00:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 327.000 7.8 23.6
2 Kanal D 324.000 7.7 23.4
3 Antena 1 192.000 4.6 13.9
4 DigiSport 1 44.000 1.1 3.2
5 Digi 24 35.000 0.8 2.5
6 National TV 31.000 0.7 2.3
7 Antena 3 28.000 0.7 2.0
8 Prima TV 22.000 0.5 1.6
9 Pro 2 22.000 0.5 1.6
10 Romania TV 21.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Andrei Andrei
    Postacule, dar pe intervalul Burlacesu nu ceri audientele ?
  • Andrei Andrei
    Blegovane, dar pe intervalul filmelor de sambata pe intervalul Cunoscutilor Zero nu te intereseaza ?
  • R R
    Si pe intervalul Adela sau a stirilor de ce nu ati dat?
  • Realia Tescariu Realia Tescariu
    Degeaba la noi, la TVR 1, au dat foarte comic din gura Cristache, Nistorescu si cu Buscu audienta a fost tot sub 1. Ramona, pe cind curățenia așteptată si debarasarea de sus-numitii, de Cristoiu, de Liviuta Șerban Iancu, de marxista Tompea, de Dirvariu, de Vornicu, de Lita, de Ștefan Stănescu , de duo Fulda?

Trimite un comentariu

sus