AUDIENŢE. Cum s-a terminat duelul de joi, în audienţe? Las Fierbinţi a fost singura producţie Pro TV care s-a luptat de la egal la egal cu Survivor.
A şi câştigat oraşele şi tinerii, timp de o oră cât a fost la TV. Totodată, serialul de comedie şi show-ul Kanal D au fost la egalitate la nivel naţional.
După ce s-a terminat Las Fierbinţi, lucrurile au fost clare: Survivor a dominat până la miezul nopţii. Producţii ca Profu', Pe bune?! (ambele de la Pro TV) şi Adela (Antena 1) n-au ţinut piept show-ului prezentat de Daniel Pavel.
De notat că:
- Profu' a fost pe doi la tineri, dar pe trei în ţară şi la oraşe.
- Pe bune?! a pus Pro TV pe locul doi pe toate cele trei targeturi
- Raportat la media totală, Adela a clasat Antena 1 pe trei. Doar când s-a bătut direct cu Profu' a fost pe doi în ţară şi la oraşe.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30):
1. Pro TV şi Kanal D, bară la bară în ţară
Naţional. Egalitate aproape perfectă între Pro TV şi Kanal D, pe intervalul de intersecţie Las Fierbinţi-Survivor. Un mic avantaj a avut Kanal D, dar per total cele două show-uri au înregistrat o medie de aproape egală - 1,8 milioane de persoane.
Locul trei a fost ocupat de Antena 1, cu 1,2 milioane de oameni pe intervalul serialului.
Urban. Pro TV s-a desprins de Kanal D la oraşe. Las Fierbinţi a fost urmărit de aproape 900.000 de telespectatori pe minut.
Locul doi, pe intervalul serialului de comedie, a fost ocupat de Kanal D, care înregistra o medie de aproape 800.000 de persoane.
Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 600.000 de privitori.
Comercial. Las Fierbinţi a atras aproape 400.000 de tineri şi a pus Pro TV pe primul loc.
Kanal D a urmat în clasament, cu 300.000 de telespectatori, iar Antena 1 a fost pe trei - 260.000 de persoane.
Audienta posturilor TV joi, 15 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.836.000 | 10.4 | 20.3 |
2 | Pro TV | 1.828.000 | 10.3 | 20.3 |
3 | Antena 1 | 1.235.000 | 7.0 | 13.7 |
4 | DigiSport 1 | 521.000 | 2.9 | 5.8 |
5 | Romania TV | 462.000 | 2.6 | 5.1 |
6 | Antena 3 | 412.000 | 2.3 | 4.6 |
7 | Prima TV | 188.000 | 1.1 | 2.1 |
8 | National TV | 184.000 | 1.0 | 2.0 |
9 | TVR 1 | 159.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Happy Channel | 133.000 | 0.8 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 15 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 896.000 | 9.4 | 19.2 |
2 | Kanal D | 782.000 | 8.2 | 16.8 |
3 | Antena 1 | 603.000 | 6.3 | 12.9 |
4 | DigiSport 1 | 323.000 | 3.4 | 6.9 |
5 | Romania TV | 273.000 | 2.9 | 5.9 |
6 | Antena 3 | 267.000 | 2.8 | 5.7 |
7 | Prima TV | 106.000 | 1.1 | 2.3 |
8 | Happy Channel | 101.000 | 1.1 | 2.2 |
9 | Digi 24 | 83.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 82.000 | 0.9 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 15 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 395.000 | 9.4 | 25.5 |
2 | Kanal D | 303.000 | 7.2 | 19.6 |
3 | Antena 1 | 263.000 | 6.3 | 17.0 |
4 | DigiSport 1 | 97.000 | 2.3 | 6.3 |
5 | Prima TV | 41.000 | 1.0 | 2.7 |
6 | Romania TV | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
7 | Digi 24 | 35.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | TVR 1 | 23.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | National TV | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor, primul pe linie
Naţional. Survivor a pus Kanal D pe primul loc în audienţe, aseară. Aproape două milioane de privitori se uitau la show-ul din Dominicană, raportat la media celor patru ore.
Locul secund, pe interval, a fost ocupat de Pro TV, cu 1,1 milioane de persoane, urmat de Antena 1, cu 930.000 de privitori.
Urban. Kanal D a fost pe primul loc şi în mediul urban, cu o medie de 850.000 de telespectatori în fiecare minut.
Pro TV a fost pe doi, la distanţă considerabilă - 568.000 de oameni. Al treilea post clasat a fost Antena 1, cu 450.000 de urmăritori.
Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat, joi seara, la Survivor. Kanal D a înregistrat o medie de 324.000 de oameni pe minut.
De pe locul doi, Pro TV a adunat aproape 300.000, iar Antena 1, de pe trei, a înregistrat o medie de 200.000 de persoane.
Audienta posturilor TV joi, 15 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.937.000 | 11.0 | 24.5 |
2 | Pro TV | 1.137.000 | 6.4 | 14.4 |
3 | Antena 1 | 938.000 | 5.3 | 11.9 |
4 | Romania TV | 442.000 | 2.5 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 422.000 | 2.4 | 5.3 |
6 | DigiSport 1 | 295.000 | 1.7 | 3.7 |
7 | National TV | 257.000 | 1.5 | 3.2 |
8 | Prima TV | 178.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | TVR 1 | 128.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Pro 2 | 124.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 15 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-00:00), în mediul urban URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 856.000 | 8.9 | 20.7 |
2 | Pro TV | 568.000 | 5.9 | 13.7 |
3 | Antena 1 | 451.000 | 4.7 | 10.9 |
4 | Antena 3 | 273.000 | 2.8 | 6.6 |
5 | Romania TV | 265.000 | 2.8 | 6.4 |
6 | DigiSport 1 | 175.000 | 1.8 | 4.2 |
7 | National TV | 106.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Prima TV | 95.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | Digi 24 | 80.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Happy Channel | 80.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 15 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-00:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 324.000 | 7.7 | 22.6 |
2 | Pro TV | 298.000 | 7.1 | 20.7 |
3 | Antena 1 | 198.000 | 4.7 | 13.8 |
4 | DigiSport 1 | 56.000 | 1.3 | 3.9 |
5 | Romania TV | 36.000 | 0.9 | 2.5 |
6 | Digi 24 | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
7 | Antena 3 | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
8 | Prima TV | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | National TV | 23.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Pro 2 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Si saptamana trecuta cand Adelinara a scazut fata de acum 2 saptamanai unde ai fost cap sec ?