Audienţe. Seara de joi a avut două programe principale: Las Fierbinţi şi Survivor. Pro TV şi Kanal D au fost lideri pe rând, în timp ce Antena 1 era doar pe trei cu serialul Adela.
Detalii, în continuare:
Las Fierbinţi şi-a recăpătat prima poziţie pe comercial, după ce două săptămâni la rând a pierdut în faţa Survivor. Serialul de comedie a recuperat public şi pe targetul naţional, acolo unde a fost învins săptămâna trecută.
Pe propriul interval de patru ore, Survivor nu a avut rival. Peste 1,7 milioane de români s-au uitat la show-ul prezentat de Daniel Pavel, la nivel naţional. Totuşi, diferenţa dintre Kanal D şi Pro TV pe comercial nu a fost aşa de mare.
Antena 1 a mizat pe noi episoade din serialul Adela, dar a bifat doar poziţia a treia.
CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Las Fierbinţi, sub Survivor pentru a două săptămână la rând. Kanal D a dat show-ul serii
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi şi-a recăpătat poziţia de lider
Naţional. Las Fierbinţi, serialul de comedie de pe Pro TV, şi-a recăpătat poziţia de lider pe acest segment de public, după ce joia trecută a pierdut în faţa Survivor. Aproximativ 1.589.000 de telespectatori s-au uitat la producţia cu Bobiţă, Celentano sau Firicel.
Al doilea program în topul preferinţilor românilor era Survivor - 1.509.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1 - 1.193.000 de urmăritori.
Urban. Comedia prinde şi la oraşe. Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program şi pe acest segment de public - 839.000 de telespectatori.
Cifre bune şi pentru Survivor. Show-ul filmat în Dominicană pune Kanal D pe locul doi în topul staţiilor TV, cu 786.000 de privitori. Serialul Adela poziţiona Antena 1 tot pe trei - 534.000 de urmăritori.
Comercial. O nouă victorie pentru Las Fierbinţi. După două săptămâni pe locul secund, serialul de comedie a câştigat de data aceata - 338.000 de telespectatori.
Survivor s-a menţinut pe locul secund - 310.000 de privitori. Pe trei se afla Antena 1 - 214.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 6 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.589.000 | 9.0 | 19.8 |
2 | Kanal D | 1.509.000 | 8.5 | 18.8 |
3 | Antena 1 | 1.193.000 | 6.8 | 14.9 |
4 | DigiSport 1 | 366.000 | 2.1 | 4.6 |
5 | Romania TV | 300.000 | 1.7 | 3.7 |
6 | Prima TV | 245.000 | 1.4 | 3.1 |
7 | Antena 3 | 231.000 | 1.3 | 2.9 |
8 | Happy Channel | 198.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | National TV | 163.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | TVR 1 | 141.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 6 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 839.000 | 8.8 | 20.4 |
2 | Kanal D | 786.000 | 8.2 | 19.1 |
3 | Antena 1 | 534.000 | 5.6 | 13.0 |
4 | DigiSport 1 | 221.000 | 2.3 | 5.4 |
5 | Romania TV | 192.000 | 2.0 | 4.7 |
6 | Antena 3 | 155.000 | 1.6 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 122.000 | 1.3 | 3.0 |
8 | Prima TV | 109.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | TVR 1 | 66.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Digi 24 | 61.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 6 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 338.000 | 8.0 | 25.5 |
2 | Kanal D | 310.000 | 7.3 | 23.4 |
3 | Antena 1 | 214.000 | 5.1 | 16.2 |
4 | DigiSport 1 | 72.000 | 1.7 | 5.5 |
5 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | TVR 1 | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
7 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
8 | Boomerang | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
9 | Romania TV | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
10 | Diva | 15.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Survivor, fără rival pe propriul interval
Naţional. Peste 1,7 milioane de români au ales să urmărească cele patru ore ale ediţiei de aseară din Survivor.
Pro TV era a doua staţie TV în top - 1.186.000 de telespectatori. Postul din Pache Protopopescu a avut un film după terminarea Las Fierbinţi - „Banditele”.
Cu Adela, Observatorul şi începutul din Burlacul, Antena 1 era pe ultima treaptă a podiumului cu 1 milion de privitori.
Urban. Şi românii de la oraşe au urmărit în număr mare bătălia dintre Faimoşi şi Războinici de la Survivor. Kanal D era liderul serii - 836.000 de telespectatori.
Pe locul secund era tot Pro TV - 649.000 de privitori. Podiumul a fost completat de Antena 1 - 470.000 de urmăritori.
Comercial. Difrenţa între Kanal D şi Pro TV a fost mai mică pe acest segment de public. Survivor, însă, a câştigat şi aici cu 333.00 de telespectatori.
La mică distanţă se afla ProTV pe doi - 323.000 de privitori. Pe trei era Antena 1 - 189.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV joi, 6 mai, pe intervalul Survivor (20:00-00:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.724.000 | 9.8 | 23.5 |
2 | Pro TV | 1.186.000 | 6.7 | 16.2 |
3 | Antena 1 | 1.001.000 | 5.7 | 13.7 |
4 | Romania TV | 292.000 | 1.7 | 4.0 |
5 | DigiSport 1 | 246.000 | 1.4 | 3.4 |
6 | Prima TV | 245.000 | 1.4 | 3.3 |
7 | Antena 3 | 244.000 | 1.4 | 3.3 |
8 | National TV | 212.000 | 1.2 | 2.9 |
9 | Happy Channel | 145.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | TVR 1 | 102.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 6 mai, pe intervalul Survivor (20:00-00:10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 836.000 | 8.7 | 22.2 |
2 | Pro TV | 649.000 | 6.8 | 17.2 |
3 | Antena 1 | 470.000 | 4.9 | 12.5 |
4 | Romania TV | 166.000 | 1.7 | 4.4 |
5 | Antena 3 | 166.000 | 1.7 | 4.4 |
6 | DigiSport 1 | 153.000 | 1.6 | 4.1 |
7 | Prima TV | 106.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | Happy Channel | 94.000 | 1.0 | 2.5 |
9 | National TV | 58.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Digi 24 | 51.000 | 0.5 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 6 mai, pe intervalul Survivor (20:00-00:10), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 333.000 | 7.9 | 25.6 |
2 | Pro TV | 323.000 | 7.6 | 24.8 |
3 | Antena 1 | 189.000 | 4.5 | 14.5 |
4 | DigiSport 1 | 60.000 | 1.4 | 4.6 |
5 | Prima TV | 30.000 | 0.7 | 2.3 |
6 | Comedy Central | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
7 | Digi 24 | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
8 | Pro 2 | 15.000 | 0.4 | 1.2 |
9 | Diva | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
10 | Happy Channel | 13.000 | 0.3 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii