AUDIENŢE. Las Fierbinţi a fost tare doar la oraşe şi la tineri, joi seara. Survivor a câştigat telespectatorii din ţară.
Publicul a fost împărţit, iar cele mai urmărite programe ale serii au fost serialul de comedie al Pro TV şi show-ul dat Kanal D.
Pro TV a condus clasamentul cu ştirile, dar după ce a început Survivor a început să piardă. Mai întâi a piedut ţara, iar după ce s-a terminat Las Fierbinţi a pierdut şi oraşele şi tinerii.
Pe de altă parte, Kanal D nu a mai coborât de pe primul loc până la miezul nopţii când s-a terminat emisiunea. Nici serialul „Profu'”, nici emisiunea „Pe bune”, ambele de Pro TV, dar nici serialul Adela (de pe Antena 1) nu au ţinut piept show-ului Survivor.
Raportat la media celor patru ore de Survivor, Kanal D a fost cel mai urmărit post TV joi seară. Pe de altă parte, Antena 1 nu a urcat mai sus de locul trei cu serialul Adela (pe întreg intervalul 20:30-22:25).
Citeşte şi: De 1 Aprilie, comedia a ţinut România la TV. Las Fierbinţi, programul serii. Mulţi români s-au uitat şi la Survivor
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25):
1. Las Fierbinţi, locul doi în ţară
Naţional. Pro TV a fost depăşit, joi seară, la nivel naţional. Las Fierbinţi a fost urmărit de aproape 1,9 milioane de telespectatori pe minut.
Nu a fost suficient pentru primul loc, ocupat de Kanal D pe interval. Aproape două milioane de români se uitat la Survivor, pe intervalul de intersecţie cu Las Fierbinţi.
Locul trei era ocupat de Antena 1, cu aproape 1,2 milioane de telespectatori pe intervalul Las Fierbinţi.
Urban. Pro TV a trecut pe primul loc, în mediul urban, peste Kanal D. Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 900.000 de telespectatori.
De pe locul doi, Kanal D a atras o medie de aproape 886.000 de privitori pe interval.
Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 540.000 de persoane pe acelaşi interval.
Comercial. Peste 380.000 de tineri au fost cu ochii pe fierbinţeni şi au pus Pro TV pe primul loc. Următorul post din top a fost Kanal D, cu 340.000 de persoane la TV, pe interval.
După primele două posturi din top a urmat Antena 1, cu 200.000 de privitori.
Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.966.000 | 11.1 | 21.6 |
2 | Pro TV | 1.893.000 | 10.7 | 20.8 |
3 | Antena 1 | 1.178.000 | 6.7 | 13.0 |
4 | Romania TV | 486.000 | 2.8 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 385.000 | 2.2 | 4.2 |
6 | DigiSport 1 | 180.000 | 1.0 | 2.0 |
7 | National TV | 174.000 | 1.0 | 1.9 |
8 | Prima TV | 172.000 | 1.0 | 1.9 |
9 | TVR 1 | 153.000 | 0.9 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 153.000 | 0.9 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 918.000 | 9.6 | 19.9 |
2 | Kanal D | 886.000 | 9.3 | 19.2 |
3 | Antena 1 | 540.000 | 5.6 | 11.7 |
4 | Romania TV | 292.000 | 3.1 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 267.000 | 2.8 | 5.8 |
6 | Happy Channel | 117.000 | 1.2 | 2.5 |
7 | DigiSport 1 | 110.000 | 1.1 | 2.4 |
8 | Digi 24 | 97.000 | 1.0 | 2.1 |
9 | Prima TV | 75.000 | 0.8 | 1.6 |
10 | Realitatea Plus | 73.000 | 0.8 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 383.000 | 9.1 | 25.4 |
2 | Kanal D | 341.000 | 8.1 | 22.7 |
3 | Antena 1 | 204.000 | 4.8 | 13.5 |
4 | Digi 24 | 47.000 | 1.1 | 3.1 |
5 | Antena 3 | 35.000 | 0.8 | 2.3 |
6 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | Romania TV | 31.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | DigiSport 1 | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | Diva | 24.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Happy Channel | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Peste două milioane de oameni s-au uitat la Survivor
Naţional. Kanal D a fost lider timp de patru ore, cu Survivor. Peste două milioane de oameni s-au uitat, în medie, la show-ul prezentat de Daniel Pavel.
Pe intervalul Survivor, Pro TV s-a clasat la diferenţă considerabilă: 1,1 milioane de persoane a înregistrat Pro TV.
Antena 1 s-a clasat pe trei, de asemenea la diferenţă mare de Kanal D. Aproximativ 860.000 de telespectatori a numărat Antena 1, pe intervalul Survivor.
Urban. În mediul urban diferenţa s-a menţinut. Kanal D a fost pe primul loc, cu o audienţă medie de peste 900.000 de telespectatori.
Pro TV s-a clasat pe locul secund, cu aproape 600.000 de privitori pe intervalul de patru ore.
Următorul post din top a fost Antena 1, cu aprope 400.000 de persoane pe acelaşi interval.
Comercial. Kanal D a numărat mulţi tineri. Aproape 370.000 s-au uitat, în fiecare minut, la Survivor.
Locul doi a fost ocupat de Pro TV, cu aproape 300.000 de persoane, iar pe trei s-a clasat Antena 1 - 160.000.
Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-00:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.055.000 | 11.6 | 26.0 |
2 | Pro TV | 1.111.000 | 6.3 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 864.000 | 4.9 | 10.9 |
4 | Romania TV | 444.000 | 2.5 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 375.000 | 2.1 | 4.7 |
6 | National TV | 257.000 | 1.5 | 3.3 |
7 | Prima TV | 211.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | DigiSport 1 | 133.000 | 0.8 | 1.7 |
9 | TVR 1 | 130.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Happy Channel | 126.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-00:05), în mediul urban URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 916.000 | 9.6 | 22.4 |
2 | Pro TV | 584.000 | 6.1 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 390.000 | 4.1 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 271.000 | 2.8 | 6.6 |
5 | Romania TV | 249.000 | 2.6 | 6.1 |
6 | Prima TV | 117.000 | 1.2 | 2.9 |
7 | National TV | 102.000 | 1.1 | 2.5 |
8 | DigiSport 1 | 90.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Happy Channel | 81.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Digi 24 | 74.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-00:05), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 368.000 | 8.8 | 25.8 |
2 | Pro TV | 295.000 | 7.0 | 20.7 |
3 | Antena 1 | 162.000 | 3.8 | 11.3 |
4 | Prima TV | 46.000 | 1.1 | 3.2 |
5 | Antena 3 | 43.000 | 1.0 | 3.0 |
6 | Digi 24 | 36.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Romania TV | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
8 | Pro Cinema | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | DigiSport 1 | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | AMC | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii