AUDIENŢE. Românii se împart între Las Fierbinţi, Asia Express, Vlad şi serialul turcesc Doctorul Minune, luni seara. Toate cele patru producţii adună „felii” consistente de public.
Cu toate acestea, un singur titlu se remarcă cu audienţe foarte mari. Vorbim despre Las Fierbinţi, cea mai urmărită producţie difuzată la ora actuală pe TV. Cu episodul de aseară, Pro TV a sărit de 2,1 milioane de telespectatori pe minut.
Postul din Pache a pierdut din public, când a început serialul Vlad. Abia la finalul serialului cu Firicel, Bobiţă şi Celentano, Antena 1 a trecut pe primul loc în audienţe.
Cu Asia Express, aseară, Antena 1 a scos cifre bune. Faptul că timp de o oră s-a intersectat cu Las Fierbinţi a contat la media generală. Pe intervalul celor patru ore de Asia Express, Antena 1 a scos o medie mai mică decât Pro TV la nivel naţional. Explicaţia este legată de faptul că între cele două posturi a existat o diferenţă foarte mare pe intervalul de intersecţie Las Fierbinţi-Asia Express.
Doar în mediul urban şi la tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Antena 1 reuşit să recupereze şi să treacă peste Pro TV după finalul Las Fierbinţi.
În confruntarea directă, Vlad a fost depăşit de Asia Express.
De notat un aspect important: Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune aseară, pe noul public comercial, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25):
Naţional. Pro TV şi Antena 1 au mers bară la bară, aseară, la nivel naţional. Vlad şi Asia Express au avut cifre apropiate în ţară. Totuşi, cu un mic avantaj, Antena 1 a fost lider pe intervalul Vlad. Pro TV a ocupat locul doi, iar Kanal D s-a clasat pe trei.
Antena 1 număra 1,14 milioane de telespectatori pe minut, Pro TV 1,12 milioane, iar Kanal D puţin peste un milion de privitori.
Urban. Diferenţa s-a mărit în mediul urban. Pro TV nu s-a mişcat de pe locul doi, iar serialul cu Adi Nartea a fost urmărit de aproape 550.000 de telespectatori pe minut.
Lider pe intervalul Vlad era Antena 1, cu o medie de peste 700.000 de persoane. Locul trei era ocupat de Kanal D, cu aproape jumătate de milion.
Comercial 18-49. O distanţa confortabilă între primele două locuri s-a menţinut şi pe segmentul tânăr, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
Pro TV a fost pe doi, cu aproape 300.000 de telespectatori în medie. De pe primul loc, Antena 1 înregistra peste 350.000 de oameni pe interval.
Kanal D completat podiumul, cu 130.000 de persoane.
Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.148.000 | 6.5 | 16.9 |
2 | Pro TV | 1.123.000 | 6.4 | 16.5 |
3 | Kanal D | 1.034.000 | 5.9 | 15.2 |
4 | Antena 3 | 444.000 | 2.5 | 6.5 |
5 | Romania TV | 360.000 | 2.0 | 5.3 |
6 | DigiSport 1 | 287.000 | 1.6 | 4.2 |
7 | Realitatea Plus | 180.000 | 1.0 | 2.6 |
8 | Prima TV | 170.000 | 1.0 | 2.5 |
9 | Happy Channel | 132.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | National TV | 126.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 713.000 | 7.4 | 19.0 |
2 | Pro TV | 546.000 | 5.7 | 14.5 |
3 | Kanal D | 464.000 | 4.8 | 12.3 |
4 | Antena 3 | 259.000 | 2.7 | 6.9 |
5 | Romania TV | 199.000 | 2.1 | 5.3 |
6 | DigiSport 1 | 159.000 | 1.7 | 4.2 |
7 | Realitatea Plus | 85.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Disney Junior | 83.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Prima TV | 76.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | National TV | 76.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 354.000 | 8.5 | 27.3 |
2 | Pro TV | 299.000 | 7.2 | 23.0 |
3 | Kanal D | 132.000 | 3.2 | 10.2 |
4 | DigiSport 1 | 43.000 | 1.0 | 3.3 |
5 | Comedy Central | 40.000 | 1.0 | 3.1 |
6 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.6 |
7 | Antena 3 | 33.000 | 0.8 | 2.5 |
8 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | TV1000 | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | National TV | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Antena 1, cu patru ore de Asia Express, a câştigat oraşele şi tinerii, dar a pierdut ţara
Naţional. Antena 1 a fost sub Pro TV la nivel naţional, raportat la media celor patru ore de Asia Express. Un cuvânt important l-a avut Las Fierbinţi, care timp de oră a adus Pro TV-ului o medie de peste două milioane de telespectatori pe minut.
Show-ul Asia Express a fost urmărit de aproape 1,1 milioane de telespectatori pe minut, aseară.
De pe primul loc, Pro TV aduna o medie de 1,3 milioane de persoane pe intervalul Asia Express.
Cu aproape un milion de privitori pe interval, Kanal D ocupa locul trei.
Urban. Asia Express a stat mai bine la oraşe, unde a pus Antena 1 pe primul loc. În fiecare minut de emisiune, Antena 1 a înregistrat aproape 660.000 de persoane.
De pe locul doi, Pro TV aduna 625.000 de persoane pe interval. Locul trei era ocupat de Kanal D, cu 450.000 de telespectatori.
Comercial. Peste 325.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani se uitau, în fiecare minut la Asia Express. Antena 1 a fost lider pe acest segment.
Locul secund, cu 300.000 de persoane, era ocupat de Pro TV.
Următorul post TV din top era Kanal D, cu 125.000 de persoane pe minut, pe intervalul Asia.
Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.314.000 | 7.5 | 19.3 |
2 | Antena 1 | 1.084.000 | 6.2 | 15.9 |
3 | Kanal D | 983.000 | 5.6 | 14.4 |
4 | Antena 3 | 416.000 | 2.4 | 6.1 |
5 | Romania TV | 379.000 | 2.1 | 5.6 |
6 | DigiSport 1 | 257.000 | 1.5 | 3.8 |
7 | Realitatea Plus | 158.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Happy Channel | 150.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | Antena Stars | 142.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Prima TV | 136.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 658.000 | 6.9 | 17.7 |
2 | Pro TV | 625.000 | 6.5 | 16.8 |
3 | Kanal D | 448.000 | 4.7 | 12.0 |
4 | Antena 3 | 257.000 | 2.7 | 6.9 |
5 | Romania TV | 209.000 | 2.2 | 5.6 |
6 | DigiSport 1 | 134.000 | 1.4 | 3.6 |
7 | Antena Stars | 81.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Happy Channel | 78.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Realitatea Plus | 77.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Disney Junior | 76.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 325.000 | 7.8 | 26.0 |
2 | Pro TV | 300.000 | 7.2 | 24.0 |
3 | Kanal D | 125.000 | 3.0 | 10.0 |
4 | DigiSport 1 | 34.000 | 0.8 | 2.7 |
5 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.7 |
6 | Comedy Central | 33.000 | 0.8 | 2.6 |
7 | Antena 3 | 31.000 | 0.8 | 2.5 |
8 | Antena Stars | 31.000 | 0.7 | 2.4 |
9 | TV1000 | 25.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | Diva | 24.000 | 0.6 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Este clar, asta e nivelul dement al acestei nații (si a multora)...suntem inapoiati rau dar cu impresii de "evoluati"! Televiziunile au partea lor de vina (si inca uriasa) dar si ei servesc continut destinat majoritatii...din pacate.