Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, reţeta câştigătoare pentru Pro TV. Asia Express nu le-a ţinut piept fierbinţenilor, dar a depăşit Vlad

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi, reţeta câştigătoare pentru Pro TV. Asia Express nu le-a ţinut piept fierbinţenilor, dar a depăşit Vlad

AUDIENŢE. Românii se împart între Las Fierbinţi, Asia Express, Vlad şi serialul turcesc Doctorul Minune, luni seara. Toate cele patru producţii adună „felii” consistente de public. 

Publicitate

Cu toate acestea, un singur titlu se remarcă cu audienţe foarte mari. Vorbim despre Las Fierbinţi, cea mai urmărită producţie difuzată la ora actuală pe TV. Cu episodul de aseară, Pro TV a sărit de 2,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Postul din Pache a pierdut din public, când a început serialul Vlad. Abia la finalul serialului cu Firicel, Bobiţă şi Celentano, Antena 1 a trecut pe primul loc în audienţe. 

Cu Asia Express, aseară, Antena 1 a scos cifre bune. Faptul că timp de o oră s-a intersectat cu Las Fierbinţi a contat la media generală. Pe intervalul celor patru ore de Asia Express, Antena 1 a scos o medie mai mică decât Pro TV la nivel naţional. Explicaţia este legată de faptul că între cele două posturi a existat o diferenţă foarte mare pe intervalul de intersecţie Las Fierbinţi-Asia Express. 

Doar în mediul urban şi la tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Antena 1 reuşit să recupereze şi să treacă peste Pro TV după finalul Las Fierbinţi. 

În confruntarea directă, Vlad a fost depăşit de Asia Express. 

De notat un aspect important: Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune aseară, pe noul public comercial, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25):

Naţional. Pro TV şi Antena 1 au mers bară la bară, aseară, la nivel naţional. Vlad şi Asia Express au avut cifre apropiate în ţară. Totuşi, cu un mic avantaj, Antena 1 a fost lider pe intervalul Vlad. Pro TV a ocupat locul doi, iar Kanal D s-a clasat pe trei. 

Antena 1 număra 1,14 milioane de telespectatori pe minut, Pro TV 1,12 milioane, iar Kanal D puţin peste un milion de privitori. 

Urban. Diferenţa s-a mărit în mediul urban. Pro TV nu s-a mişcat de pe locul doi, iar serialul cu Adi Nartea a fost urmărit de aproape 550.000 de telespectatori pe minut. 

Lider pe intervalul Vlad era Antena 1, cu o medie de peste 700.000 de persoane. Locul trei era ocupat de Kanal D, cu aproape jumătate de milion. 

Comercial 18-49. O distanţa confortabilă între primele două locuri s-a menţinut şi pe segmentul tânăr, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. 

Pro TV a fost pe doi, cu aproape 300.000 de telespectatori în medie. De pe primul loc, Antena 1 înregistra peste 350.000 de oameni pe interval. 

Kanal D completat podiumul, cu 130.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.148.000 6.5 16.9
2 Pro TV 1.123.000 6.4 16.5
3 Kanal D 1.034.000 5.9 15.2
4 Antena 3 444.000 2.5 6.5
5 Romania TV 360.000 2.0 5.3
6 DigiSport 1 287.000 1.6 4.2
7 Realitatea Plus 180.000 1.0 2.6
8 Prima TV 170.000 1.0 2.5
9 Happy Channel 132.000 0.7 1.9
10 National TV 126.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 713.000 7.4 19.0
2 Pro TV 546.000 5.7 14.5
3 Kanal D 464.000 4.8 12.3
4 Antena 3 259.000 2.7 6.9
5 Romania TV 199.000 2.1 5.3
6 DigiSport 1 159.000 1.7 4.2
7 Realitatea Plus 85.000 0.9 2.3
8 Disney Junior 83.000 0.9 2.2
9 Prima TV 76.000 0.8 2.0
10 National TV 76.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:25-23:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 354.000 8.5 27.3
2 Pro TV 299.000 7.2 23.0
3 Kanal D 132.000 3.2 10.2
4 DigiSport 1 43.000 1.0 3.3
5 Comedy Central 40.000 1.0 3.1
6 Romania TV 33.000 0.8 2.6
7 Antena 3 33.000 0.8 2.5
8 Digi 24 28.000 0.7 2.1
9 TV1000 27.000 0.6 2.1
10 National TV 24.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Antena 1, cu patru ore de Asia Express, a câştigat oraşele şi tinerii, dar a pierdut ţara

Naţional. Antena 1 a fost sub Pro TV la nivel naţional, raportat la media celor patru ore de Asia Express. Un cuvânt important l-a avut Las Fierbinţi, care timp de oră a adus Pro  TV-ului o medie de peste două milioane de telespectatori pe minut. 

Show-ul Asia Express a fost urmărit de aproape 1,1 milioane de telespectatori pe minut, aseară. 

De pe primul loc, Pro TV aduna o medie de 1,3 milioane de persoane pe intervalul Asia Express. 

Cu aproape un milion de privitori pe interval, Kanal D ocupa locul trei. 

Urban. Asia Express a stat mai bine la oraşe, unde a pus Antena 1 pe primul loc. În fiecare minut de emisiune, Antena 1 a înregistrat aproape 660.000 de persoane. 

De pe locul doi, Pro TV aduna 625.000 de persoane pe interval. Locul trei era ocupat de Kanal D, cu 450.000 de telespectatori. 

Comercial. Peste 325.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani se uitau, în fiecare minut la Asia Express. Antena 1 a fost lider pe acest segment. 

Locul secund, cu 300.000 de persoane, era ocupat de Pro TV. 

Următorul post TV din top era Kanal D, cu 125.000 de persoane pe minut, pe intervalul Asia. 

Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.314.000 7.5 19.3
2 Antena 1 1.084.000 6.2 15.9
3 Kanal D 983.000 5.6 14.4
4 Antena 3 416.000 2.4 6.1
5 Romania TV 379.000 2.1 5.6
6 DigiSport 1 257.000 1.5 3.8
7 Realitatea Plus 158.000 0.9 2.3
8 Happy Channel 150.000 0.8 2.2
9 Antena Stars 142.000 0.8 2.1
10 Prima TV 136.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 658.000 6.9 17.7
2 Pro TV 625.000 6.5 16.8
3 Kanal D 448.000 4.7 12.0
4 Antena 3 257.000 2.7 6.9
5 Romania TV 209.000 2.2 5.6
6 DigiSport 1 134.000 1.4 3.6
7 Antena Stars 81.000 0.8 2.2
8 Happy Channel 78.000 0.8 2.1
9 Realitatea Plus 77.000 0.8 2.1
10 Disney Junior 76.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 1 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 325.000 7.8 26.0
2 Pro TV 300.000 7.2 24.0
3 Kanal D 125.000 3.0 10.0
4 DigiSport 1 34.000 0.8 2.7
5 Romania TV 33.000 0.8 2.7
6 Comedy Central 33.000 0.8 2.6
7 Antena 3 31.000 0.8 2.5
8 Antena Stars 31.000 0.7 2.4
9 TV1000 25.000 0.6 2.0
10 Diva 24.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Să postați și audiențele serialelor tv pe luna septembrie și octombrie 2021. Mulțumesc.
  • Sabina Sabina
    Finala Femeia Alege pe 7 noiembrie .
  • Mile Mile
    Expertule nu zici de ce public aveți, nimic de pesedisti , ca erai împotriva, rușine nu ca antena sa fie moderna ha
  • mile mile
    tu vorbesti postac, ce ziceai de sunt celebru inainte , mult mai slaba ca asia express, diferenta face educatia te supara adevarul sunteti lideri la pensionari , nu e buna asia dar o sa te inghesui la survivor nu pacalesti ha
  • Expertul Expertul
    Bogdy1947, fiind frustrat pentru ca Las Fierbinti, cel mai tare serial din istoria televiziunii, are cifre mult peste Asia expres lasa comentarii negative la adresa serialului sub diferite nume. Las Fierbinti este un serial in care se dau multe mesaje pozitive catre societate, dar el se crede mai destept stand holbat aprox 14H in fiecare saptamana la facatura de pe Antena1.
  • Leo Leo
    Un film pentru clasa *** (vb cuiva de aici), o emisiune pentru clasa limitata (vb cuiva de aici) si un film prost (Vlad) care a inceput extrem de prost si e din ce in ce mai prost. Eu as vota Vlad, locul Ila cel mai prost film realizat vreodata cu mega buget, emisiunea aia de Acces direct in vacanta si Filmul Las...a-ne fierbinte ca cel mai *** proiect facut vreodata pt clasa Tampita.

    Este clar, asta e nivelul dement al acestei nații (si a multora)...suntem inapoiati rau dar cu impresii de "evoluati"! Televiziunile au partea lor de vina (si inca uriasa) dar si ei servesc continut destinat majoritatii...din pacate.
  • Flag Flag
    *** Ca dacă ai ajuns sa te uiți la o emisiune in care Trandafir se cearta, plânge si zbiară când pierde sau Mihai Petre se i-a de toți in acel concurs e clar ca sunt aceeași telespectatori care se uita si la acces direct adică un fel de Vulpița si Viorel asta e publicul Antenei1
  • D D
    Cifre bune pentru ambele posturi. Bravo Pro și Antena
  • Celentano Celentano
    Deci 2.1 milioane de romani nu au terminat clasa a 5-a. Ca daca ai ajuns in clasa a 6-a e clar ca iti poti da seama de nivelul de inteligenta din "Las Fierbinti". "Vacanta Mare" tot la Pro TV a fost...

Trimite un comentariu

sus