AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii în seara de luni? Las Fierbinţi şi Vlad, două seriale de pe Pro TV. Asia Express, show-ul Antenei 1, a fost doar pe doi şi trei, aseară.
- Las Fierbinţi a fost, de departe, programul serii. Peste 2 milioane de români au urmărit producţia cu Bobiţă, Celentano sau Firicel. Pro TV era lider detaşat pe toate segmentele de public.
- Audienţele au fost mai mici pe intervalul Vlad, dar Pro TV şi-a păstrat poziţia de lider.
- Antena 1, cu noul sezon Asia Express, nu a reuşit să câştige pe niciun segment de public, aseară. Pe intervalul Las Fierbinţi, show-ul produs de Mona Segall era pe trei în ţară şi la oraşe.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi, cele mai bune cifre ale serii de luni
Naţional. Cele mai mari cifre ale serii le-a dat Las Fierbinţi. Aproximativ 2.116.000 de români au urmărit serialul de comedie al Pro TV-ului.
La mare distanţă se clasa pe doi Kanal D, cu serialul Doctorul Minune - 1.126.000 de telespectatori.
Antena 1 avea aproximativ 937.0000 de privitori pe minut, cu show-ul Asia Express.
Urban. Şi la oraşe a stat foarte bine Pro TV. Peste 1 milion de români au urmărit serialul Las Fierbinţi, aseară.
Şi de această dată a fost Kanal D pe doi, cu 580.000 de privitori. Antena 1 completa podiumul staţiilor TV, cu 562.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ales Las Fierbinţi. Un nou segment de public, o nouă victorie pentru Pro TV în audienţe - 386.000 de telespectatori.
Mai bine a stat Antena 1. Asia Expres punea postul Intact pe locul doi în clasament, cu 263.000 de privitori. Pe trei se clasa Kanal D, cu 180.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV luni, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.116.000 | 12,0 | 25,8 |
2 | Kanal D | 1.126.000 | 6,4 | 13,7 |
3 | Antena 1 | 937.000 | 5,3 | 11,4 |
4 | Romania TV | 474.000 | 2,7 | 5,8 |
5 | Antena 3 | 450.000 | 2,6 | 5,5 |
6 | DigiSport 1 | 269.000 | 1,5 | 3,3 |
7 | Happy Channel | 235.000 | 1,3 | 2,9 |
8 | Antena Stars | 227.000 | 1,3 | 2,8 |
9 | Realitatea Plus | 189.000 | 1,1 | 2,3 |
10 | TVR 1 | 169.000 | 1,0 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.024.000 | 10,7 | 23,9 |
2 | Kanal D | 580.000 | 6,1 | 13,6 |
3 | Antena 1 | 562.000 | 5,9 | 13,2 |
4 | Antena 3 | 246.000 | 2,6 | 5,8 |
5 | Romania TV | 244.000 | 2,5 | 5,7 |
6 | DigiSport 1 | 172.000 | 1,8 | 4,0 |
7 | Happy Channel | 155.000 | 1,6 | 3,6 |
8 | Realitatea Plus | 106.000 | 1,1 | 2,5 |
9 | Antena Stars | 100.000 | 1,0 | 2,3 |
10 | Digi 24 | 84.000 | 0,9 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 27 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 386.000 | 9,2 | 27,6 |
2 | Antena 1 | 263.000 | 6,3 | 18,8 |
3 | Kanal D | 180.000 | 4,3 | 12,9 |
4 | DigiSport 1 | 68.000 | 1,6 | 4,9 |
5 | Digi 24 | 41.000 | 1,0 | 2,9 |
6 | Antena 3 | 36.000 | 0,9 | 2,6 |
7 | Antena Stars | 34.000 | 0,8 | 2,5 |
8 | National TV | 28.000 | 0,7 | 2,0 |
9 | Happy Channel | 25.000 | 0,6 | 1,8 |
10 | Romania TV | 23.000 | 0,6 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Vlad, mai urmărit decât Asia Express
Naţional. S-a terminat Las Fierbinţi, iar audienţa Pro TV-ului a scăzut. Serialul Vlad, cu Adi Nartea în rol principal, a menţinut postul din Pache Protopopescu pe primul loc, cu 1.059.000 de telespectatori.
Luptă strânsă pentru locul secund. Antena 1 a depăşit Kanal D pe intervalul Vlad. La postul Intact se uitau 897.000 de privitori, iar pe Kanal D erau 879.000.
Urban. Vlad a învins Asia Express şi la oraşe, dar la limită. Pe Pro TV se uitau 572.000 de telespectatorii, iar pe Antena 1 565.000.
Podiumul era completat de Kanal D, cu 457.000 de privitori.
Comercial. Pro TV a câştigat şi pe segmentul tinerilor şi când se difuza serialul Vlad, cu 311.000 de telespectatori.
Antena 1 a fost a doua staţie TV din clasament, cu 284.000 de privitori. Pe trei se clasa Kanal D, cu 136.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV luni, 27 septembrie, pe intervalul Vlad (21:30-23:45), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.059.000 | 6,0 | 16,4 |
2 | Antena 1 | 897.000 | 5,1 | 13,9 |
3 | Kanal D | 879.000 | 5,0 | 13,6 |
4 | Romania TV | 431.000 | 2,4 | 6,7 |
5 | DigiSport 1 | 377.000 | 2,1 | 5,8 |
6 | Antena 3 | 374.000 | 2,1 | 5,8 |
7 | Realitatea Plus | 218.000 | 1,2 | 3,4 |
8 | Prima TV | 141.000 | 0,8 | 2,2 |
9 | Antena Stars | 131.000 | 0,7 | 2,0 |
10 | Happy Channel | 128.000 | 0,7 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 27 septembrie, pe intervalul Vlad (21:30-23:45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 572.000 | 6,0 | 16,3 |
2 | Antena 1 | 565.000 | 5,9 | 16,0 |
3 | Kanal D | 457.000 | 4,8 | 13,0 |
4 | Romania TV | 206.000 | 2,2 | 5,9 |
5 | Antena 3 | 204.000 | 2,1 | 5,8 |
6 | DigiSport 1 | 199.000 | 2,1 | 5,6 |
7 | Realitatea Plus | 97.000 | 1,0 | 2,7 |
8 | Happy Channel | 83.000 | 0,9 | 2,4 |
9 | Digi 24 | 82.000 | 0,9 | 2,3 |
10 | Prima TV | 79.000 | 0,8 | 2,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 27 septembrie, pe intervalul Vlad (21:30-23:45), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 311.000 | 7,4 | 24,4 |
2 | Antena 1 | 284.000 | 6,8 | 22,3 |
3 | Kanal D | 136.000 | 3,2 | 10,6 |
4 | DigiSport 1 | 78.000 | 1,9 | 6,1 |
5 | TNT | 30.000 | 0,7 | 2,4 |
6 | Romania TV | 30.000 | 0,7 | 2,3 |
7 | National TV | 27.000 | 0,7 | 2,1 |
8 | Antena 3 | 25.000 | 0,6 | 1,9 |
9 | Pro Cinema | 21.000 | 0,5 | 1,7 |
10 | Realitatea Plus | 20.000 | 0,5 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Și aseară, românii au ales să-și ia cele mai obiective informații de la Știrile PRO TV. Jurnalul principal a fost în topul preferințelor telespectatorilor, pe toate categoriile de public, și a înregistrat 8.7 puncte de rating și 30.9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea doar 3.2 puncte de rating și 11.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18:59 – 20:27, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 8.2 puncte de audiență și 33.0% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea doar 2.8 puncte de rating și 11.3% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de oameni se uitau la PRO TV.