Skip to main content

AUDIENŢE. Finala Champions League, surpriza de sâmbătă! A fost şi primul loc! Seara, condusă de Te cunosc de undeva

 
AUDIENŢE. Finala Champions League, surpriza de sâmbătă! A fost şi primul loc! Seara, condusă de Te cunosc de undeva

Audienţe. Finala UEFA Champions League a fost surpriza serii de sâmbătă. Meciul Liverpool-Real Madrid, câştigat de spanioli (0-1) a fost pe intervalul de difuzare pe locul doi în top şi chiar pe prima poziţie pe publicul comercial!

Publicitate

Partida a început la 22.40, când pe Antena 1 era Te cunosc de undeva, emisiune care începuse la 20.00 şi era instalată pe primul loc în audienţe.

Digisport a fost pe locul doi în top cu meciul, atât la nivelul întregii ţări, cât şi la oraşe. Pe publicul comercial, a reuşit chiar să treacă pe primul loc, peste Antena 1. De notat, că, în total pe cele trei posturi care au dat meciul, s-au uitat aproape un milion de români.

Te cunosc de undeva a fost emisiunea serii (ca şi în săptămânile trecute). Pe tot intervalul de difuzare (de la 20.00, cu două ore înainte să înceapă meciul şi până la miezul nopţii), media emisiunii prezentate de Pepe pe Antena 1 a plasat postul Intact pe primul loc pe toate targeturile de măsurare.

Citeşte şi: Darius Mabda a câştigat show-ul Românii au talent. Clasamentul final

Citeşte şi: Audienţele tuturor finalelor Românii au talent, de la primul sezon şi până în 2021. Care a fost cea mai urmărită?

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul finalei UEFA Champions league, dar şi pe intervalul Te cunosc de undeva:

Audienţele finalei UEFA Champions League, Liverpool-Real Madrid

Naţional. La nivelul întregii ţări, meciul câştigat de Real Madrid a avut numai pe DigiSport 720.000 de telespectatori, postul fiind pe locul doi, după Antena 1 (cu 860.000).

Şi Prima Sport a intrat în top 10 cu meciul (175.000 de telespectatori). Partida a fost dată şi de Orange Sport, unde a fpst văzută de 80.000 de români.

În total, meciul a avut, în fiecare minut, 975.000 de români pe cele trei posturi.

Urban. La oraşe, finala Champions League a fost urmărită de 470.000 de telespectatori, la mică distanţă de Te cunosc de undeva (cu doar 4.000 în plus). 

De notat că şi celelalte două posturi care au dat finala au fost în top 10 la oraşe. Audienţa cumulată a finalei pe Digisport, Orange Sport şi Prima Sport: 590.000 de telespectatori.

Comercial. Digisport a fost cu finala pe primul loc pe intervalul de difuzare pe publicul comercial între 21 şi 54 de ani: 222.000 de telespectatori, faţă de 200.000 pe Antena 1.

Şi pe acest target, atât Orange Sport, cât şi Prima Sport au fost în top 10. Audienţa totală pe publicul comercial: 285.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul finalei UEFA Champions League Liverpool - Real Madrid (22:40-00:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 857.000 4,9 17,4
2 DigiSport 1 719.000 4,1 14,6
3 Pro TV 529.000 3,0 10,8
4 Romania TV 342.000 1,9 6,9
5 Kanal D 339.000 1,9 6,9
6 Antena 3 223.000 1,3 4,5
7 Prima Sport 1 175.000 1,0 3,6
8 Film Cafe 133.000 0,8 2,7
9 Prima TV 121.000 0,7 2,5
10 TVR 2 109.000 0,6 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul finalei UEFA Champions League Liverpool - Real Madrid (22:40-00:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 474.000 5,0 18,2
2 DigiSport 1 469.000 4,9 18,0
3 Pro TV 212.000 2,2 8,1
4 Romania TV 166.000 1,7 6,4
5 Antena 3 139.000 1,5 5,3
6 Kanal D 133.000 1,4 5,1
7 Orange Sport 1 64.000 0,7 2,4
8 Diva 63.000 0,7 2,4
9 Prima TV 60.000 0,6 2,3
10 Prima Sport 1 54.000 0,6 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul finalei UEFA Champions League Liverpool - Real Madrid (22:40-00:30), pe segmentul COMERCIAL - 21-54 urban:

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 DigiSport 1 222.000 4,7 19,5
2 Antena 1 200.000 4,2 17,5
3 Pro TV 142.000 3,0 12,4
4 Kanal D 45.000 0,9 3,9
5 Orange Sport 1 36.000 0,8 3,2
6 Antena 3 32.000 0,7 2,8
7 Film Cafe 30.000 0,6 2,6
8 Diva 27.000 0,6 2,4
9 Prima Sport 1 26.000 0,5 2,2
10 Prima TV 23.000 0,5 2,0

Audienţele Te cunosc de undeva

NAŢIONAL. Emisiunea Te cunosc de undeva a început la 20.00 (cu două ore înainte de meci) şi s-a terminat la miezul nopţii. Pe tot intervalul de difuzare, emisiunea a pus Antena 1 pe primul loc, cu o medie de aproape 1,2 milioane de telespectatori.

Pe toată emisiunea, Pro TV a fost pe locul al doilea, cu filme. Locul trei pentru postul de ştiri România TV.

URBAN. La oraşe, media emisiunii Te cunosc de undeva pe tot intervalul de difuzare (20.00-00.00) a fost de 660.000 de telespectatori, o audienţă aproape dublă în comparaţie cu locul al doilea, ocupat de Pro TV.

Şi la oraşe, România TV a avut locul trei pe toată seara.

COMERCIAL 21-54 Urban. S-au uitat la Te cunosc de undeva, în fiecare minut, 275.000 de telespectatori din segmentul comercial. Locul doi pentru Pro TV, cu 200.000 de telespectatori.

Pe publicul comercial, România TV, care era locul trei la oraşe şi în toată ţara, a fost pe poziţia a cincea, locurile 3-4 fiind ale Digisport (graţie meciului dat de la 22.40), respectiv Kanal D.

GALERIE FOTO. Emisiunea Te cunosc de undeva în imagini

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20:40-00:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.116.000 6,3 18,1
2 Pro TV 880.000 5,0 14,3
3 Romania TV 501.000 2,8 8,1
4 DigiSport 1 381.000 2,2 6,2
5 Kanal D 348.000 2,0 5,6
6 Antena 3 297.000 1,7 4,8
7 Happy Channel 232.000 1,3 3,8
8 TVR 2 218.000 1,2 3,5
9 Film Cafe 137.000 0,8 2,2
10 TVR 1 114.000 0,6 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20:40-00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 660.000 6,9 20,8
2 Pro TV 349.000 3,7 11,0
3 Romania TV 255.000 2,7 8,0
4 DigiSport 1 254.000 2,7 8,0
5 Antena 3 182.000 1,9 5,7
6 Kanal D 153.000 1,6 4,8
7 Happy Channel 136.000 1,4 4,3
8 TVR 2 73.000 0,8 2,3
9 Digi 24 63.000 0,7 2,0
10 Prima TV 61.000 0,6 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20:40-00:00), pe segmentul COMERCIAL - 21-54 urban:

  COMERCIAL 21-54 urban Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 275.000 5,8 22,1
2 Pro TV 198.000 4,2 16,0
3 DigiSport 1 114.000 2,4 9,2
4 Kanal D 56.000 1,2 4,5
5 Romania TV 40.000 0,8 3,2
6 Antena 3 32.000 0,7 2,6
7 Happy Channel 27.000 0,6 2,2
8 Digi 24 25.000 0,5 2,0
9 Prima TV 22.000 0,5 1,8
10 TVR 2 21.000 0,4 1,7

Citeşte şi: Audienţele tuturor finalelor Românii au talent, de la primul sezon şi până în 2021. Care a fost cea mai urmărită?

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • abc+ abc+
    @bam, cine vrea să vadă un meci de fotbal, îl vede și pe vreme rea sau bună, din orice loc: fie acasă, fie la terasă ori în baruri.
    Dacă ai fi citit articolul, vei vedea că Paginademedia a pus intervalul 20:00-00:00 în text, tabelele TCDU fiind doar copiate de la meci 22:40/20:40.
    Stai liniștit, celor din redacții nu le pasă că zice un postac că ar fi mai bună prelungirea programului de știri.
  • B.A.M B.A.M
    CORECTURĂ:
    *o SĂ subliniez
  • B.A.M B.A.M
    Cumva, ar trebui să-mi cer scuze și nu prea lui @claudiuu:
    Pe de o parte am avut dreptate pe publicul national, la care mă raportez în ciuda unora (nu toți românii sunt obsedați de fotbal), dar pe publicul comercial au reușit, deși tinerii nu mai există în număr mare vara. Noroc cu vremea de cod galben și portocaliu. (De abia ulterior postării comentariului am aflat de această situație.)
    În plus, un noroc a mai fost și lipsa de alternativă a locului 2, Antena 1. Te cunosc de undeva a făcut tot ce a putut, pe un interval deja mărit, intervalul normal de difuzare fiind până la 23:30! Aceea jumătate de oră, 00:00-00:30, a făcut diferența. Bine, dacă Insula Iubirii era făcută în stilul celor 5 sezoane (și o subliniez această greșeală de fiecare dată când ea apare), reluarea ar fi răzbit și poate NU s-ar mai fi întâmplat această situație...
    Oricum, acele 2 întrebări RĂMÂN VALABILE!!!! Am senzația că vorbim mai mult de o plictiseală ofetită de top 3 tradițional, decât de un succes al meciului...
    P.S.
    1)De ce pentru tabele s-a ales intervalul 20:40-00:00, ci NU 20:00-00:00??? De ce au fost excluse primele 40 de minute???
    2) Această situație demonstrează, MAI ALES VARA (când soarele apune târziu), că prime-time-ul de weekend ar trebui să fie același ca în timpul săptămânii, respectiv să înceapă de la 20:30, NU 20:00. Spun aceasta cu toate că atac comoditatea multora din studioul celor de la știri (și implicit voi primii multe chestii în gură ;) )...
  • A1 A1
    Despre problemele tehnice de transmisie ale meciului - mai dese la DigiSport în comparație cu Prima Sport 1 ( Orange Sport nu am în grila de programe) nu ați scris nimic !
  • Dragos Dragos
    B.A.M, ieri: "@claudiuu, doar ca fapt divers:
    Câți fani are Liverpool în România? Dar Real Madrid?
    Că vor fi în top 5 poate, dar locul 1 e cam prea mult totuși!"
    Iata ca nu prea te pricepi la media, draga B.A.M. O finala atat de mare n-avea cum sa nu fie in top 3 (locul 1 pe comercial).

Trimite un comentariu

sus