Audienţe. Finala UEFA Champions League a fost surpriza serii de sâmbătă. Meciul Liverpool-Real Madrid, câştigat de spanioli (0-1) a fost pe intervalul de difuzare pe locul doi în top şi chiar pe prima poziţie pe publicul comercial!
Partida a început la 22.40, când pe Antena 1 era Te cunosc de undeva, emisiune care începuse la 20.00 şi era instalată pe primul loc în audienţe.
Digisport a fost pe locul doi în top cu meciul, atât la nivelul întregii ţări, cât şi la oraşe. Pe publicul comercial, a reuşit chiar să treacă pe primul loc, peste Antena 1. De notat, că, în total pe cele trei posturi care au dat meciul, s-au uitat aproape un milion de români.
Te cunosc de undeva a fost emisiunea serii (ca şi în săptămânile trecute). Pe tot intervalul de difuzare (de la 20.00, cu două ore înainte să înceapă meciul şi până la miezul nopţii), media emisiunii prezentate de Pepe pe Antena 1 a plasat postul Intact pe primul loc pe toate targeturile de măsurare.
Citeşte şi: Darius Mabda a câştigat show-ul Românii au talent. Clasamentul final
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul finalei UEFA Champions league, dar şi pe intervalul Te cunosc de undeva:
Audienţele finalei UEFA Champions League, Liverpool-Real Madrid
Naţional. La nivelul întregii ţări, meciul câştigat de Real Madrid a avut numai pe DigiSport 720.000 de telespectatori, postul fiind pe locul doi, după Antena 1 (cu 860.000).
Şi Prima Sport a intrat în top 10 cu meciul (175.000 de telespectatori). Partida a fost dată şi de Orange Sport, unde a fpst văzută de 80.000 de români.
În total, meciul a avut, în fiecare minut, 975.000 de români pe cele trei posturi.
Urban. La oraşe, finala Champions League a fost urmărită de 470.000 de telespectatori, la mică distanţă de Te cunosc de undeva (cu doar 4.000 în plus).
De notat că şi celelalte două posturi care au dat finala au fost în top 10 la oraşe. Audienţa cumulată a finalei pe Digisport, Orange Sport şi Prima Sport: 590.000 de telespectatori.
Comercial. Digisport a fost cu finala pe primul loc pe intervalul de difuzare pe publicul comercial între 21 şi 54 de ani: 222.000 de telespectatori, faţă de 200.000 pe Antena 1.
Şi pe acest target, atât Orange Sport, cât şi Prima Sport au fost în top 10. Audienţa totală pe publicul comercial: 285.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul finalei UEFA Champions League Liverpool - Real Madrid (22:40-00:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 857.000 | 4,9 | 17,4 |
2 | DigiSport 1 | 719.000 | 4,1 | 14,6 |
3 | Pro TV | 529.000 | 3,0 | 10,8 |
4 | Romania TV | 342.000 | 1,9 | 6,9 |
5 | Kanal D | 339.000 | 1,9 | 6,9 |
6 | Antena 3 | 223.000 | 1,3 | 4,5 |
7 | Prima Sport 1 | 175.000 | 1,0 | 3,6 |
8 | Film Cafe | 133.000 | 0,8 | 2,7 |
9 | Prima TV | 121.000 | 0,7 | 2,5 |
10 | TVR 2 | 109.000 | 0,6 | 2,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul finalei UEFA Champions League Liverpool - Real Madrid (22:40-00:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 474.000 | 5,0 | 18,2 |
2 | DigiSport 1 | 469.000 | 4,9 | 18,0 |
3 | Pro TV | 212.000 | 2,2 | 8,1 |
4 | Romania TV | 166.000 | 1,7 | 6,4 |
5 | Antena 3 | 139.000 | 1,5 | 5,3 |
6 | Kanal D | 133.000 | 1,4 | 5,1 |
7 | Orange Sport 1 | 64.000 | 0,7 | 2,4 |
8 | Diva | 63.000 | 0,7 | 2,4 |
9 | Prima TV | 60.000 | 0,6 | 2,3 |
10 | Prima Sport 1 | 54.000 | 0,6 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul finalei UEFA Champions League Liverpool - Real Madrid (22:40-00:30), pe segmentul COMERCIAL - 21-54 urban:
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | DigiSport 1 | 222.000 | 4,7 | 19,5 |
2 | Antena 1 | 200.000 | 4,2 | 17,5 |
3 | Pro TV | 142.000 | 3,0 | 12,4 |
4 | Kanal D | 45.000 | 0,9 | 3,9 |
5 | Orange Sport 1 | 36.000 | 0,8 | 3,2 |
6 | Antena 3 | 32.000 | 0,7 | 2,8 |
7 | Film Cafe | 30.000 | 0,6 | 2,6 |
8 | Diva | 27.000 | 0,6 | 2,4 |
9 | Prima Sport 1 | 26.000 | 0,5 | 2,2 |
10 | Prima TV | 23.000 | 0,5 | 2,0 |
Audienţele Te cunosc de undeva
NAŢIONAL. Emisiunea Te cunosc de undeva a început la 20.00 (cu două ore înainte de meci) şi s-a terminat la miezul nopţii. Pe tot intervalul de difuzare, emisiunea a pus Antena 1 pe primul loc, cu o medie de aproape 1,2 milioane de telespectatori.
Pe toată emisiunea, Pro TV a fost pe locul al doilea, cu filme. Locul trei pentru postul de ştiri România TV.
URBAN. La oraşe, media emisiunii Te cunosc de undeva pe tot intervalul de difuzare (20.00-00.00) a fost de 660.000 de telespectatori, o audienţă aproape dublă în comparaţie cu locul al doilea, ocupat de Pro TV.
Şi la oraşe, România TV a avut locul trei pe toată seara.
COMERCIAL 21-54 Urban. S-au uitat la Te cunosc de undeva, în fiecare minut, 275.000 de telespectatori din segmentul comercial. Locul doi pentru Pro TV, cu 200.000 de telespectatori.
Pe publicul comercial, România TV, care era locul trei la oraşe şi în toată ţara, a fost pe poziţia a cincea, locurile 3-4 fiind ale Digisport (graţie meciului dat de la 22.40), respectiv Kanal D.
GALERIE FOTO. Emisiunea Te cunosc de undeva în imagini
Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20:40-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.116.000 | 6,3 | 18,1 |
2 | Pro TV | 880.000 | 5,0 | 14,3 |
3 | Romania TV | 501.000 | 2,8 | 8,1 |
4 | DigiSport 1 | 381.000 | 2,2 | 6,2 |
5 | Kanal D | 348.000 | 2,0 | 5,6 |
6 | Antena 3 | 297.000 | 1,7 | 4,8 |
7 | Happy Channel | 232.000 | 1,3 | 3,8 |
8 | TVR 2 | 218.000 | 1,2 | 3,5 |
9 | Film Cafe | 137.000 | 0,8 | 2,2 |
10 | TVR 1 | 114.000 | 0,6 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20:40-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 660.000 | 6,9 | 20,8 |
2 | Pro TV | 349.000 | 3,7 | 11,0 |
3 | Romania TV | 255.000 | 2,7 | 8,0 |
4 | DigiSport 1 | 254.000 | 2,7 | 8,0 |
5 | Antena 3 | 182.000 | 1,9 | 5,7 |
6 | Kanal D | 153.000 | 1,6 | 4,8 |
7 | Happy Channel | 136.000 | 1,4 | 4,3 |
8 | TVR 2 | 73.000 | 0,8 | 2,3 |
9 | Digi 24 | 63.000 | 0,7 | 2,0 |
10 | Prima TV | 61.000 | 0,6 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20:40-00:00), pe segmentul COMERCIAL - 21-54 urban:
COMERCIAL 21-54 urban | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 275.000 | 5,8 | 22,1 |
2 | Pro TV | 198.000 | 4,2 | 16,0 |
3 | DigiSport 1 | 114.000 | 2,4 | 9,2 |
4 | Kanal D | 56.000 | 1,2 | 4,5 |
5 | Romania TV | 40.000 | 0,8 | 3,2 |
6 | Antena 3 | 32.000 | 0,7 | 2,6 |
7 | Happy Channel | 27.000 | 0,6 | 2,2 |
8 | Digi 24 | 25.000 | 0,5 | 2,0 |
9 | Prima TV | 22.000 | 0,5 | 1,8 |
10 | TVR 2 | 21.000 | 0,4 | 1,7 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Dacă ai fi citit articolul, vei vedea că Paginademedia a pus intervalul 20:00-00:00 în text, tabelele TCDU fiind doar copiate de la meci 22:40/20:40.
Stai liniștit, celor din redacții nu le pasă că zice un postac că ar fi mai bună prelungirea programului de știri.