AUDIENŢE. Pro TV a dominat topul audienţelor, luni seară. A fost lider detaşat, in timp ce Antena 1 se clasa pe locul doi. Kanal D a fost sub cele două staţii concurente, pe trei.
O nouă ediţie Poftiţi pe la noi, cu Nea Mărin, s-a văzut aseară pe Antena 1. Cifrele au fost în media postului: aproape 1,2 milioane de telespectatori.
În schimb, cu filmul O luptă personală, Pro TV a stat mult mai bine decât cu finalul serialului Vlad. Pelicula cu John Cena în rol principal a atras peste 1,6 milioane de telespectatori, în medie. Cifrele au scăzut când a început al doilea film, Kickboxer, care s-a intersectat o oră şi jumătate cu Nea Mărin.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:25):
Naţional. Nea Mărin a pus Antena 1 pe doi, luni seară. Aproape 1,2 milioane de telespectatori s-au uitat la emisiunea postului Intact.
Nu a fost suficient pentru primul loc. Lider era Pro TV, pe interval, cu o medie de aproape 1,4 milioane de persoane.
Kanal D completat topul primelor trei, cu un milion de oameni în medie pe interval.
Urban. Situaţia a fost asemănătoare şi la oraşe. Antena 1 a fost pe doi, cu 550.000 de privitori, în vreme ce Pro TV era pe locul întâi cu 730.000 de oameni.
De asemenea, Kanal D ocupa locul trei. Aduna o medie de 480.000 de telespectatori pe minut.
Comercial. Şi tinerii au pus Antena 1 pe doi. Aproximativ 250.000 cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani se uitau, iar în acelaşi timp aproximativ 470.000 de persoane între 21 şi 54 de ani urmăreau emisiunea filmată la Mălaia, în judeţul Vâlcea.
Pe acelaşi interval, liderul Pro TV aduna 340.000 de telespectatori, respectiv 640.000. Vorbim, bineînţeles, de cele două segmente: 18-49 urban şi 21-54 naţional.
Audienta posturilor TV luni, 13 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.391.000 | 7.9 | 19.0 |
2 | Antena 1 | 1.189.000 | 6.7 | 16.3 |
3 | Kanal D | 1.039.000 | 5.9 | 14.2 |
4 | Romania TV | 433.000 | 2.5 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 379.000 | 2.2 | 5.2 |
6 | DigiSport 1 | 256.000 | 1.5 | 3.5 |
7 | Happy Channel | 200.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | Prima TV | 178.000 | 1.0 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 176.000 | 1.0 | 2.4 |
10 | Antena Stars | 128.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 13 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 732.000 | 7.6 | 19.0 |
2 | Antena 1 | 552.000 | 5.8 | 14.4 |
3 | Kanal D | 478.000 | 5.0 | 12.4 |
4 | Romania TV | 246.000 | 2.6 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 239.000 | 2.5 | 6.2 |
6 | DigiSport 1 | 164.000 | 1.7 | 4.3 |
7 | Happy Channel | 98.000 | 1.0 | 2.6 |
8 | Realitatea Plus | 89.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Prima TV | 84.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Antena Stars | 74.000 | 0.8 | 1.9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV luni, 13 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 341.000 | 8.2 | 28.8 |
2 | Antena 1 | 249.000 | 6.0 | 21.0 |
3 | Kanal D | 101.000 | 2.4 | 8.5 |
4 | DigiSport 1 | 45.000 | 1.1 | 3.8 |
5 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.4 |
6 | Antena Stars | 25.000 | 0.6 | 2.1 |
7 | Prima TV | 24.000 | 0.6 | 2.0 |
8 | Digi 24 | 22.000 | 0.5 | 1.9 |
9 | Diva | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | TVR 1 | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV luni, 13 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:25), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 640.000 | 9.1 | 26.8 |
2 | Antena 1 | 469.000 | 6.7 | 19.6 |
3 | Kanal D | 264.000 | 3.8 | 11.1 |
4 | DigiSport 1 | 94.000 | 1.3 | 3.9 |
5 | Romania TV | 61.000 | 0.9 | 2.6 |
6 | Digi 24 | 52.000 | 0.7 | 2.2 |
7 | Antena 3 | 50.000 | 0.7 | 2.1 |
8 | Film Cafe | 43.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | TVR 1 | 43.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Realitatea Plus | 39.000 | 0.6 | 1.6 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Digi 24 este un eșec. Am înțeles că din 2022 va fi o grilă de programe nouă, printre care și No Comment, și teleshopping, și un nou Talk Show, care nu știu cum să numește și nu știu cine prezintă, va fi o tânără sau un tânăr care a venit recent în echipa Digi 24, dar nu știu cum îl cheamă și nu îl cunosc.
Măcar la Kanal D erau maneliști, nu foste asistente tv. Trist, a mai avut ProTV acest format și a dat un fail, acum vedem.
Sursă: CNA.