Skip to main content

A fost marţi 13 în audienţe? Tinerii, oraşele şi ţara, cu ochii pe Bobiţă, Firicel şi Celentano. Chefii au recuperat după Las Fierbinţi

 
A fost marţi 13 în audienţe? Tinerii, oraşele şi ţara, cu ochii pe Bobiţă, Firicel şi Celentano. Chefii au recuperat după Las Fierbinţi

AUDIENŢE. A fost sau n-a fost marţi 13 în audienţe? Pro TV a dat programul serii, Las Fierbinţi, iar Antena 1 şi Kanal D s-au bătut pentru primele locuri mai ales după ce s-a terminat serialul de comedie de pe Pro. 

Publicitate

Producţia cu Firicel, Celentano, Bobiţă şi Dorel a fost de departe cea mai urmărită aseară. Timp de o oră a adunat două milioane de oameni la TV. 

Pro TV a pierdut masiv din public după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Cu emisiunea „Şef sub acoperire”, Pro TV a fost pe doi la tineri, dar pe trei în ţară şi la oraşe (lider pe respectivul interval era Antena 1 - 21:30-22:30). 

Kanal D s-a bătut cu Antena 1 pentru primul loc mai ales la nivelul întregii ţări. Raportat la media de audienţă pe toată durata show-ului Chefi la cuţite, Antena 1 a fost lider la oraşe şi în mediul urban, dar a pierdut ţara în favoarea Kanal D. 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30):

1. Două milioane de români cu ochii pe Bobiţă, Firicel şi Celentanto

Naţional. Două milioane de români au stat în faţa televizoarelor, aseară, când Pro TV a dat un nou episod al serialului de comedie Las Fierbinţi. Postul TV a fost lider detaşat

Locul secund a fost ocupat de Kanal D, care a avut pe interval începutul serialului Hercai. A adunat peste 1,4 milioane de telespectatori pe minut. 

Antena 1 a fost pe trei, cu prima parte a show-ului Chefi la cuţite, care a scos peste 1,2 milioane de privitori pe interval. 

Urban. Liderul a rămas neschimbat la oraşe. A fost tot Pro TV, cu Las Fierbinţi. Episodul de marţi seară a fost urmărit de aproape un milion de persoane din mediul urban.

De cealaltă parte, Antena 1 a trecut pe doi, pe interval, peste Kanal D. Postul Intact număra 750.000 de persoane, iar postul Dogan aproximativ 680.000 de telespectatori

Comercial. Peste 400.000 de tineri s-au uitat, în fiecare minut, la serialul Las Fierbinţi pe Pro TV

Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu aproape 300.000 de persoane, iar Kanal D a fost pe trei, cu aproximativ 200.000 de privitori pe intervalul Las Fierbinţi. 

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.052.000 11.6 23.8
2 Kanal D 1.464.000 8.3 17.0
3 Antena 1 1.242.000 7.0 14.4
4 Romania TV 474.000 2.7 5.5
5 Antena 3 368.000 2.1 4.3
6 Happy Channel 294.000 1.7 3.4
7 DigiSport 1 225.000 1.3 2.6
8 Prima TV 166.000 0.9 1.9
9 National TV 150.000 0.9 1.7
10 TVR 1 149.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 964.000 10.1 21.7
2 Antena 1 753.000 7.9 16.9
3 Kanal D 679.000 7.1 15.3
4 Antena 3 280.000 2.9 6.3
5 Romania TV 265.000 2.8 6.0
6 Happy Channel 174.000 1.8 3.9
7 DigiSport 1 142.000 1.5 3.2
8 Diva 93.000 1.0 2.1
9 TVR 1 88.000 0.9 2.0
10 Digi 24 83.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 408.000 9.7 28.9
2 Antena 1 297.000 7.1 21.1
3 Kanal D 208.000 4.9 14.8
4 Romania TV 44.000 1.1 3.1
5 DigiSport 1 35.000 0.8 2.5
6 Digi 24 33.000 0.8 2.3
7 Antena 3 33.000 0.8 2.3
8 Happy Channel 30.000 0.7 2.1
9 Diva 29.000 0.7 2.1
10 Prima TV 25.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Chefii, primii la tineri şi la oraşe. Kanal D, mai tare în ţară decât Antena 1

Naţional. Chefii Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu au pus Antena 1 pe locul doi în ţară, sub Kanal D, şi aproape la egalitate cu Pro TV. 

Peste 1,3 milioane de oameni urmăreau show-ul culinar, în timp ce la Kanal D, pe acelaşi interval, erau peste 1,4 milioane

Pro TV aduna, pe interval Chefilor, o medie destul de apropiată de Antena 1 - 1,3 milioane de privitori. 

Urban. Lucrurile s-au stabilizat în mediul urban. Antena 1 şi-a adjudecat primul loc, iar Chefi la cuţite a atras o medie de peste 820.000 de telespectatori pe minut

Locul doi, pe interval, a fost ocupat de Kanal D, cu 620.000 de privitori

Pro TV i-a suflat în ceafă postului Dogan, cu o medie de 609.000 de telespectatori pe minut. 

Comercial. Tinerii au pus emisiunea de gătit a Antenei 1 pe primul loc. Aproximativ 340.000 de privitori se uitau, în fiecare minut, la show-ul postului Intact. 

Pro TV a trecut pe doi, peste Kanal D, cu 313.000 de telespectatori pe minut. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu aproape 200.000 de urmăritori pe intervalul Chefi la cuţite. 

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-23:35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.406.000 8.0 18.0
2 Antena 1 1.336.000 7.6 17.1
3 Pro TV 1.329.000 7.5 17.0
4 Romania TV 464.000 2.6 6.0
5 Antena 3 399.000 2.3 5.1
6 DigiSport 1 264.000 1.5 3.4
7 Happy Channel 222.000 1.3 2.9
8 Prima TV 196.000 1.1 2.5
9 National TV 187.000 1.1 2.4
10 TVR 1 139.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-23:35), în mediul urban URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 822.000 8.6 20.1
2 Kanal D 620.000 6.5 15.2
3 Pro TV 609.000 6.4 14.9
4 Antena 3 274.000 2.9 6.7
5 Romania TV 252.000 2.6 6.2
6 DigiSport 1 187.000 2.0 4.6
7 Happy Channel 139.000 1.5 3.4
8 Prima TV 94.000 1.0 2.3
9 TVR 1 79.000 0.8 1.9
10 Digi 24 75.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-23:35), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 343.000 8.1 24.0
2 Pro TV 313.000 7.4 21.9
3 Kanal D 198.000 4.7 13.9
4 DigiSport 1 77.000 1.8 5.4
5 Romania TV 43.000 1.0 3.0
6 Antena 3 40.000 1.0 2.8
7 Digi 24 30.000 0.7 2.1
8 Prima TV 28.000 0.7 1.9
9 National TV 27.000 0.6 1.9
10 Happy Channel 25.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Bobie Bobie
    Antenuta cu Bucatarii lui Mile umilita maxim !
    Fierbinteii au sters pe jos cu Mile mile !
  • Andreas Andreas
    Știe cineva când intră sigla și grafica nouă la Știrile Protv?
  • Mile Mile
    Deci două zile deja antena lider bravo

Trimite un comentariu

sus