A fost o seară cu trei lideri, pe intervalul semifinalei Champions League, dintre Real Madrid şi Machester City. Kanal D a fost primul la nivel naţional, Digi Sport a condus la oraşe, în timp ce Pro TV a fost cel mai urmărit pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani.
A fost o seară aglomerată în care s-a decis a doua finalistă Champions League, Real Madrid, după un meci de 3 la 1 cu Manchester City.
Meciul de fotbal a fost urmărit de mai bine de jumătate de milion de telespectatori şi a pus Digi Sport 1 pe primul loc în audienţă la oraşe, unde a fost urmărit de aproape 360.000 de persoane.
La „bătaie” cu meciul de Champions League, Kanal D a avut quizz-show-ul Jocul Cuvintelor, prezentat de Dan Negru, iar Pro TV, emisiunea Imperiul Leilor.
Pe intervalul Las Fierbinţi: Liderul a fost, ca de obicei, Pro TV. Postul a fost urmărit de 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară, în timp ce pe Kanal D erau 1,4 milioane de persoane. Locul trei, la nivel naţional, a fost al Antenei 3, cu o medie de 390.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a fost a patra, cu 365.000 de telespectatori.
La oraşe, Pro TV a fost urmărit de 860.000 de persoane. A fost urmat de Kanal D, Antena 3 şi Romania TV. Antena 1 a fost abia pe cinci, cu 185.000 de telespectatori. Pe publicul comercial urban (21-54 de ani) clasamentul a arătat astfel: Pro TV: 445.000, Kanal D: 170.000, Antena 1: 111.000.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV de miercuri seara, pe intervalul meciului de Champions League dintre Real Madrid şi Manchester City:
Naţional. Liderul la nivel naţional a fost Kanal D, care pe acelaşi interval, al meciului avea quizz-show-ul lui Dan Negru, Jocul cuvintelor, urmărit de peste 800.000 de telespectatori.
Emisiunea lui Negru a bătut Leii Pro TV. Postul a fost pe locul al doilea cu emisiunea sa cu antreprenori, Imperiul leilor, urmărită de 745.000 de persoane.
Digi Sport, cu semifinala Champions League, a fost pe poziţia a treia, atrăgând o medie de 560.000 de persoane.
Urban. Digi Sport 1 a fost regele, cu sportul rege. Aproape 360.000 de persoane de la oraşe au fost cu ochii pe partida de fotbal dintre Real Madrid şi Manchester City.
Kanal D, cu emisiunea lui Negru, a fost aproape la egalitate cu Digi Sport, cu o medie de 355.000 de persoane.
Podiumul este completat de Pro TV, urmărit aseară de 345.000 de persoane.
Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul tânăr a avut alt lider. Pro TV a condus audienţele pe targetul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. 230.000 de persoane erau pe Pro TV, care difuza emisiunea Imperiul Leilor.
Locul secund i-a revenit postului Digi Sport 1, urmărit de 190.000 de persoane, în timp ce Kanal D era pe trei, cu 150.000.
Antena 1 a fost a patra televiziune şi pe acest target.
Audienţa posturilor TV miercuri, 4 mai, pe intervalul meciului Real Madrid - Manchester City (22:00-00:35), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 802.000 | 4.6 | 15.4 |
2 | Pro TV | 745.000 | 4.2 | 14.3 |
3 | DigiSport 1 | 556.000 | 3.2 | 10.7 |
4 | Antena 1 | 444.000 | 2.5 | 8.5 |
5 | Romania TV | 281.000 | 1.6 | 5.4 |
6 | Antena 3 | 239.000 | 1.4 | 4.6 |
7 | Prima TV | 156.000 | 0.9 | 3.0 |
8 | National TV | 144.000 | 0.8 | 2.8 |
9 | Digi 24 | 117.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Pro Cinema | 114.000 | 0.6 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv
Audienţa posturilor TV miercuri, 4 mai, pe intervalul meciului Real Madrid - Manchester City (22:00-00:35), în mediul URBAN:
FIELD1 | URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|---|
1 | DigiSport 1 | 358.000 | 3.8 | 13.1 |
2 | Kanal D | 355.000 | 3.7 | 13.0 |
3 | Pro TV | 344.000 | 3.6 | 12.6 |
4 | Antena 1 | 198.000 | 2.1 | 7.2 |
5 | Romania TV | 175.000 | 1.8 | 6.4 |
6 | Antena 3 | 158.000 | 1.7 | 5.8 |
7 | Prima TV | 81.000 | 0.8 | 3.0 |
8 | Pro Cinema | 74.000 | 0.8 | 2.7 |
9 | Digi 24 | 73.000 | 0.8 | 2.7 |
10 | National TV | 72.000 | 0.8 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 4 mai, pe intervalul meciului Real Madrid - Manchester City (22:00-00:35), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ANI | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 228.000 | 4.8 | 17.8 |
2 | DigiSport 1 | 187.000 | 3.9 | 14.6 |
3 | Kanal D | 149.000 | 3.1 | 11.6 |
4 | Antena 1 | 123.000 | 2.6 | 9.6 |
5 | Antena 3 | 50.000 | 1.0 | 3.9 |
6 | Romania TV | 45.000 | 0.9 | 3.5 |
7 | Digi 24 | 43.000 | 0.9 | 3.4 |
8 | Pro Cinema | 41.000 | 0.9 | 3.2 |
9 | National TV | 41.000 | 0.9 | 3.2 |
10 | TVR 1 | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Si la ce pret se plateste ca Bucatareala Zero cu 3-4 comercial...
Imperiul a sters pe jos cu Bucatareala Zero. Vrei link sa te faci de ras ? Pana si finala sub Imperiul.
Si vezi ca si Insula Zero nu prinde. 2 zile la rand sub Survivor. Nu zici asta postac ?
Ce visezi ? Umor Sec lider la pensionari poate. Ca la comercial Esomar ABCD, Survivor lider detasat.
Ce visezi ? Imperiul Slab ? Peste Insula Zero si Bucatareala Zero si Adelinara Zero.
Miercuri seară, în intervalul orar 21:25 – 23:28, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență și a înregistrat 7.3 puncte de rating și 21.4% cotă de piață, pe segmentul de public național, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 4.5 rating și 13% share.
Din păcate, este haos în grila postului Digi 24. Cei de la Digi se joacă cu emisiunile și prezentatorii Digi 24, iar Cap limpede este vinerea de la 19:45 la 21:00, iar de la 21:00 până la 23:00 este ediție specială cu Claudiu Pândaru.
Pe Pândaru îl știu de la PRO TV. A fost invitat permanent la emisiunea După 20 de ani din 2008 până în 2014, de când a fost criză la PRO TV și a fost dat afară din emisiunea După 20 de ani pentru că el lucra de atunci la Mediafax Group, care a fost desprinsă de PRO TV după ce Adrian Sârbu a părăsit PRO TV. A mai fost reporter și la PRO TV din 2003 până în 2008.
Vorbim de operatorul care are peste 4,5 milioane de abonați
Pentru Digi 24: Readuceți emisiunea Cap limpede ori nu vă mai urmăresc! Chiar mi-e dor să văd emisiunea Cap limpede cu Pândaru și CTP... :-(