AUDIENŢE. România a pierdut la limită meciul din Germania, scor 1-2, dar Pro TV a bifat cele mai mari audienţe ale unui meci din această toamnă. Cifrele postul din Pache Protopopescu au fost de trei ori mai decât cele ale „rivalelor” Antena 1 şi Kanal D, pe intervalul meciului.
Detalii, în continuare:
- Vineri a fost seara Pro TV-ului. Postul din Pache a condus audienţele şi pe intervalul Superstar, pe toate segmenetele de public. Peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit, la nivel naţional, show-ul muzical cu Smiley, Raluka, Moga şi Carla's Dreams. Pe locul doi era Kanal D, la 200.000 de telespectatori distanţă şi pe trei Antena 1, cu 800.000 de români pe post pe intervalul SuperStar.
- Cifrele Pro TV aproape s-au dublat pe intervalul partidei Germania-România (2-1). A fost cel mai urmărit meci al naţionalei din această toamnă pe Pro TV. Peste 2,2 milioane de români au văzut duelul jucat la Hamburg, aseară. Cifrele au fost de trei ori mai mari decât ale posturilor rivale Antena 1 şi Kanal D.
- Antena 1 difuza aseară o nouă gală a X Factor, iar Kanal D avea serialul turcesc Doctorul Minune (20:00) şi Bravo, ai stil! (22:30).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Germania-România (21:45-23:40):
NAŢIONAL. Tricolorii au pierdut în Germania, dar Pro TV şi-a învins "la scor" rivalele în audienţe. Peste 2,2 milioane de români s-au uitat la meci, aseară.
Antena 1 aduna o medie de 789.000 de telespectatori pe intervalul meciului, iar Kanal D 770.000.
URBAN. În număr mare s-au uitat la meci şi românii de la oraşe. Pro TV avea o medie de 1.205.000 de telespectatori, pe intervalul meciului Germania-România.
Luptă strânsă pentru locul secund. Kanal D a depăşit la limită Antena 1. Postul Dogan aduna aproximativ 397.000 de privitori, iar Antena 1 - 379.000.
COMERCIAL. Tinerii şi fotbalul. Şi pe publicul comercial de la oraşe a câştigat Pro TV, cu 483.000 de telespectatori tineri (18-49 de ani).
Antena 1 era al doilea post TV din clasament, cu 147.000 de privitori. Kanal D completa podiumul serii - 134.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV vineri, 8 octombrie, pe intervalul meciului Germania - România (21:45-23:40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.211.000 | 12,5 | 32,1 |
2 | Antena 1 | 789.000 | 4,5 | 11,4 |
3 | Kanal D | 770.000 | 4,4 | 11,2 |
4 | Romania TV | 415.000 | 2,4 | 6,0 |
5 | Antena 3 | 297.000 | 1,7 | 4,3 |
6 | Antena Stars | 151.000 | 0,9 | 2,2 |
7 | Happy Channel | 127.000 | 0,7 | 1,8 |
8 | National TV | 126.000 | 0,7 | 1,8 |
9 | Digi 24 | 108.000 | 0,6 | 1,6 |
10 | Pro Cinema | 106.000 | 0,6 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 8 octombrie, pe intervalul meciului Germania - România (21:45-23:40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.205.000 | 12,6 | 32,2 |
2 | Kanal D | 397.000 | 4,1 | 10,6 |
3 | Antena 1 | 379.000 | 4,0 | 10,1 |
4 | Romania TV | 233.000 | 2,4 | 6,2 |
5 | Antena 3 | 148.000 | 1,5 | 4,0 |
6 | Antena Stars | 78.000 | 0,8 | 2,1 |
7 | Happy Channel | 70.000 | 0,7 | 1,9 |
8 | Pro Cinema | 68.000 | 0,7 | 1,8 |
9 | Diva | 66.000 | 0,7 | 1,8 |
10 | National TV | 60.000 | 0,6 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 8 octombrie, pe intervalul meciului Germania - România (21:45-23:40), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 483.000 | 11,5 | 38,4 |
2 | Antena 1 | 147.000 | 3,5 | 11,7 |
3 | Kanal D | 134.000 | 3,2 | 10,7 |
4 | Romania TV | 47.000 | 1,1 | 3,7 |
5 | Comedy Central | 41.000 | 1,0 | 3,3 |
6 | Pro Cinema | 31.000 | 0,7 | 2,5 |
7 | TNT | 30.000 | 0,7 | 2,4 |
8 | Diva | 25.000 | 0,6 | 2,0 |
9 | Digi 24 | 20.000 | 0,5 | 1,6 |
10 | National TV | 17.000 | 0,4 | 1,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Probabil ca au considerat ca, financiar, ies mai bine daca transmit un film in locul unui meci de fotbal al nationalei.
RTL a renuntat la F 1, anul trecut, după ce au transmis F 1 timp de 30 ani.
„Când există concurenţi puternici care sunt pregătiţi să ofere o sumă dublă comparativ cu ceea ce putem noi plăti, atunci suntem forţaţi să ne retragem”, declara şeful departamentului de sport al RTL, Manfred Loppe.
La noi A 1 + Prima TV au platit mai bine pentru viitoarele meciuri ale nationalei !
Sa vada si Pro TV ! Ai avut 8 comercial la o ora si 30 de minute de emisiune. Nu pune 3 ore ca ai audienta minuscula...