AUDIENŢE. Meciuri din Liga I într-o seară de duminică, pe TV. Câţi români s-au uitat?
Partida serii a fost derbyul Rapid-FCSB, dat de la 21.30, la intersecţie, printre altele, cu Mumia Revine, cu Stand-up Revolution şi cu Diana Şoşoacă invitată la Denise Rifai.
La nivelul întregii seri, meciul a cumulat pe Digi Sport, Prima Sport şi Orange Sport mai mulţi telespectatori decât Şoşoacă.
La oraşe, Digi Sport 1 a fost singur pe primul loc.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Rapid-FCSB, dar şi ale meciurilor FCU Craiova-CFR Cluj şi Universitatea Cluj – Universitatea Craiova:
Rapid-FCSB 2-0. Derby-ul etapei a II-a din SuperLiga României, Rapid-FCSB, a fost cel mai urmărit eveniment televizat al zilei de ieri în mediul urban, înregistrând o mediela oraşe de 509.000 de telespectatori (406.000 pe DigiSport 1; 60.000 pe Prima Sport1 şi 43.000 pe Orange Sport 1).
Meciul a fost primul la oraşe, peste Kanal D şi Pro TV/
La nivel naţional, meciul a concurat pentru întâietate cu talk show-ul ,,40 de întrebări cu Denise Rifai’’, iar emisiunea de la Kanal D în care a fost prezentă senatoarea Diana Iovanovici-Şosoacă a înregistrat o medie de 870.000 telespectatori. Kanal D a fost pe primul loc, iar pe doi a fost Pro TV, care a dat filmul Mumia revine.
Digi Sport 1 s-a poziţionat pe locul trei la nivel naţional, însă este de notat că audienţa totală la cele 3 posturi tv care au difuzat meciul a fost mai mare: aproximativ 919.000 telespectatori (707.000 pe Digi Sport 1; 138.000 pe Prima Sport 1 şi 74.000 pe Orange Sport 1).
Pe publicul comercial (21-54 de ani urban), partida a avut aproae 210.000 de telespectatori (170.000 pe DigiSport - locul doi pe interval, 21.000 pe Orange Sport şi 16.000 pe Prima Sport 1). Pe acest target, primul loc a fost al Pro TV (240.000), iar Kanal D a fost pe patru.
FC U Craiova 1948-CFR Cluj 3-1. Campioana României CFR Cluj a jucat contra celor de la FC U Craiova 1948 şi a fost lider de audienţă în mediul urban, în intervalul orar 16.00-18.00, înregistrând o medie de 263.000 de telespectatori (227.000 pe DigiSport 1; 23.000 pe Prima Sport1 şi 13.000 pe Orange Sport 1).
Pe posturi, cel mai urmărit a fost Pro TV, urmat de DigiSport.
La nivel naţional, meciul s-a clasat pe locul 2, având o audienţă cumulată de peste jumătate de milion de telespectatori (434.000 pe Digi Sport 1; 53.000 pe Orange Sport 1 şi 24.000 pe Prima Sport1). Lider în intervalul orar a fost Kanal D cu aproximativ 546.000 telespectatori.
Pe comercial, primul post pe interval a fost Pro TV, urmat de DigiSport.
Universitatea Cluj-Universitatea Craiova 1-1. Medaliată cu bronz din sezonul trecut, Universitatea Craiova s-a clasat pe locul 2 la nivelul audienţelor în mediul urban, intervalul orar 18:30-20:30, înregistrând o medie de 284.00 de telespectatori (237.000 pe DigiSport 1; 32.000 pe Prima Sport1 şi 15.000 pe Orange Sport 1).
Lider de audienţă în acest interval a fost Pro TV cu aproximativ 433.000 de telespectatori, care a difuzat emisiunea ,,România te iubesc’’ şi jurnalul de ştiri.
La nivel naţional, meciul s-a clasat pe locul patru, având o audienţă cumulată de aproximativ 530.000 telespectatori (407.000 pe DigiSport 1; 63.000 pe Prima Sport1 şi 60.000 pe Orange Sport 1).
Partida de fotbal a fost devansată de buletinele de ştiri ale celor de la Pro TV (823.000 telespectatori), Kanal D (609.000 telespectatori), Antena 1 (541.000 telespectatori).
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Corect. Pro TV mai tare decat toata liga mica si Antenuta Mica.
Supara adevarul postac ?
P.S.
Dacă tot e abordat subiectul: E adevăat că în prima zi TVR INFO a fost preluat de Bollywood TV?
Mulțumesc anticipat de răspunsuri!
Normal ca făcut audiență, Diana e um fenomen si este motivul pt care e bannata peste tot