AUDIENŢE. Joi a fost o zi cu multe meciuri la TV. Naţionala României a debutat cu o victorie la Jocurile Olimpice, iar FCSB a avut primul duel din preliminariile UEFA Conference League. Câţi români s-au uitat?
Detalii, în continuare:
Honduras-România, meci încheiat cu victoria tricolorilor cu 1-0, a scos cifre bune pentru TVR 1 şi Eurosport 2, cele două staţii TV care au difuzat partida jucată în Japonia.
Difuzat la ora 14:00, meciul Honduras-România a pus TVR-ul pe locul 4 la oraşe şi pe segmentul tinerilor, dar şi locul 6 în ţară. Pentru Eurosport 2, în schimb, au fost cifre mult peste media staţiei. Postul deţinut de Discovery bifa un loc în top 10 pe toate segmentele de public.
Seara, de la 21:30, Pro TV a difuzat FCSB-Shakhter Karagandy, scor 1-0. Duelul echipei lui Gigi Becali a pus postul din Pache Protopopescu pe primul loc doar la oraşe, dar şi pe noul public comercial naţional 21-54 ABCD.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de joi, 22 iulie:
1. TVR şi Eurosport 2, cifre bune cu meciul României de la Olimpiadă
Naţional. TVR 1 ocupa locul 6 la naţional cu meciul Honduras-România, de la Olimpiadă. Aproximativ 193.000 de români se uitau pe postul public. Eurosport 2 era pe locul 9, cu 69.000 de telespectatori pe minut.
Liderul pe acest segment de public era Kanal D, cu 648.000 de privitori pe minut.
Urban. TVR 1 a prins un loc mai bun în clasament la oraşe. Aproximativ 126.000 de telespectatori urmăreau debutul naţionalei lui Rădoi la Olimpiadă. Eurosport 2 se clasa pe locul 8, cu 40.000 de privitori pe minut.
Şi de această dată primul loc era ocupat de Kanal D, cu 227.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au adus cifre bune pentru TVR 1 şi Eurosport 2. Mai urmărit era postul public, cu 31.000 de telespectatori tineri pe minut. Eurosport 2 se clasa pe locul 5, cu 18.000 de privitori pe minut.
De data aceasta, Pro TV conducea topul audienţelor în acel interval orar, cu 57.000 de urmăritori pe minut.
Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului Honduras-Romania (14:00-15:52), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 648.000 | 3,7 | 18,4 |
2 | Pro TV | 433.000 | 2,5 | 12,3 |
3 | Antena 1 | 402.000 | 2,3 | 11,4 |
4 | Romania TV | 238.000 | 1,3 | 6,8 |
5 | Antena 3 | 215.000 | 1,2 | 6,1 |
6 | TVR 1 | 193.000 | 1,1 | 5,5 |
7 | Happy Channel | 97.000 | 0,5 | 2,8 |
8 | Antena Stars | 75.000 | 0,4 | 2,1 |
9 | Eurosport 2 | 69.000 | 0,4 | 2,0 |
10 | Boomerang | 57.000 | 0,3 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului Honduras-Romania (14:00-15:52), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 227.000 | 2,4 | 13,0 |
2 | Antena 1 | 195.000 | 2,0 | 11,2 |
3 | Pro TV | 194.000 | 2,0 | 11,1 |
4 | TVR 1 | 126.000 | 1,3 | 7,2 |
5 | Antena 3 | 118.000 | 1,2 | 6,8 |
6 | Romania TV | 115.000 | 1,2 | 6,6 |
7 | Happy Channel | 55.000 | 0,6 | 3,1 |
8 | Eurosport 2 | 40.000 | 0,4 | 2,3 |
9 | Antena Stars | 38.000 | 0,4 | 2,2 |
10 | Digi 24 | 37.000 | 0,4 | 2,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului Honduras-Romania (14:00-15:52), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 57.000 | 1,3 | 13,4 |
2 | Antena 1 | 54.000 | 1,3 | 12,7 |
3 | Kanal D | 52.000 | 1,2 | 12,2 |
4 | TVR 1 | 31.000 | 0,7 | 7,4 |
5 | Eurosport 2 | 18.000 | 0,4 | 4,3 |
6 | Boomerang | 12.000 | 0,3 | 2,9 |
7 | AMC | 12.000 | 0,3 | 2,8 |
8 | Happy Channel | 12.000 | 0,3 | 2,8 |
9 | TNT | 11.000 | 0,3 | 2,6 |
10 | Digi 24 | 10.000 | 0,2 | 2,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Pro TV, lider doar la oraşe cu meciul FCSB-ului
Naţional. Pro TV a fost doar pe locul doi la nivelul întregii ţări, cu meciul de debut al FCSB în preliminariile Conference League. Partida de pe Arena Naţională era urmărită de 1.139.000 de telespectatori.
Cei mai mulţi români au ales să urmărească serialul Hercai pe Kanal D - 1.214.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1 - 994.000 de urmăritori.
Urban. Pro TV a reuşit să fie lider la oraşe cu duelul FCSB-Karagandy. Aproximativ 553.000 de români se uitau la partida echipei lui Gigi Becali.
La mică distanţă se clasa pe doi Kanal D, cu 550.000 de telespectatori. Urmează în clasament Antena 1 - 540.000 de privitori.
Comercial. Pe publicul comercial (18-49 de ani), Pro TV ocupa doar locul secund cu meciul FCSB-ului. Aproximativ 204.000 de telespectatori se uitau la partida de pe Arena Naţională.
Cifre mai bune a scos un Best Of al iUmor. Antena 1 era cel mai urmărit post pe interval meciului, cu 227.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 164.000 de comercial.
Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului FCSB-Shakhter Karagandy (21:30-23:20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.214.000 | 6,9 | 18,4 |
2 | Pro TV | 1.139.000 | 6,4 | 17,3 |
3 | Antena 1 | 994.000 | 5,6 | 15,1 |
4 | Romania TV | 372.000 | 2,1 | 5,6 |
5 | Antena 3 | 287.000 | 1,6 | 4,4 |
6 | Pro Cinema | 161.000 | 0,9 | 2,4 |
7 | DigiSport 1 | 140.000 | 0,8 | 2,1 |
8 | Antena Stars | 138.000 | 0,8 | 2,1 |
9 | Prima TV | 132.000 | 0,7 | 2,0 |
10 | National TV | 107.000 | 0,6 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului FCSB-Shakhter Karagandy (21:30-23:20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 553.000 | 5,8 | 16,1 |
2 | Kanal D | 550.000 | 5,7 | 16,0 |
3 | Antena 1 | 540.000 | 5,6 | 15,7 |
4 | Antena 3 | 191.000 | 2,0 | 5,6 |
5 | Romania TV | 186.000 | 1,9 | 5,4 |
6 | DigiSport 1 | 98.000 | 1,0 | 2,9 |
7 | Happy Channel | 72.000 | 0,7 | 2,1 |
8 | Diva | 71.000 | 0,7 | 2,1 |
9 | Antena Stars | 68.000 | 0,7 | 2,0 |
10 | Pro 2 | 58.000 | 0,6 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 22 iulie, pe intervalul meciului FCSB-Shakhter Karagandy (21:30-23:20), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 227.000 | 5,4 | 20,5 |
2 | Pro TV | 204.000 | 4,8 | 18,5 |
3 | Kanal D | 164.000 | 3,9 | 14,8 |
4 | DigiSport 1 | 36.000 | 0,9 | 3,2 |
5 | Antena Stars | 33.000 | 0,8 | 3,0 |
6 | Antena 3 | 26.000 | 0,6 | 2,3 |
7 | Romania TV | 25.000 | 0,6 | 2,3 |
8 | Diva | 22.000 | 0,5 | 2,0 |
9 | Prima TV | 21.000 | 0,5 | 1,9 |
10 | TVR 2 | 17.000 | 0,4 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Aici vorbim de batalie dintre Pro si Antenuta Zero pe comercial postacule. Celelalte nu exista.