AUDIENŢE. Pentru prima dată în acest sezon, Nea Mărin a fost pe primul loc. Antena 1 a învins Pro TV, cu ediţia Poftiţi pe la noi de marţi seara.
Media emisiunii a crescut, iar pentru prima oară după patru ediţii a fost lider. A sărit de 1,3 milioane de telespectatori la nivel naţional.
În minutul de aur, show-ul a scos o medie de 1,6 milioane de persoane.
De notat că, totuşi, Antena 1 şi-a adjudecat ţara, oraşele, şi tinerii cu vârste între 18 şi 49 de ani, însă a ocupat locul doi pe noul comercial al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani.
Pe intervalul Nea Mărin, Pro TV a avut filmele Legenda lui Hercule şi Preţul Răzbunării.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35):
Naţional. Antena 1 s-a clasat pe primul loc în ţară, cu ediţia Poftiţi pe la noi de marţi seară. Peste 1,3 milioane de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la emisiune.
Pro TV ocupa locul doi pe interval, cu 1,25 milioane de persoane. Kanal D completat top trei, fiind urmărit de aproximativ 970.000 de oameni.
Urban. Primul loc în mediul urban a fost ocupat tot de Antena 1. Postul înregistra, cu emisiunea lui Nea Mărin, o medie de 660.000 de telespectatori.
Pro TV a fost pe doi, cu 560.000 de privitori, iar Kanal D s-a clasat pe trei. Postul Dogan aduna 423.000 de oameni în medie.
Comercial. Peste 300.000 de tineri cu vârste între 18 şi 49 de ani se uitau la ediţia Nea Mărin de marţi seara. Antena 1 era pe primul loc pe acest segment, cu emisiunea filmată în Mălaia, judeţul Vâlcea. Pro TV era pe doi, cu 244.000 de persoane.
Pe de altă parte, Antena 1 nu a mai ocupat primul loc pe segmentul 21-54. Acolo Pro TV era lider, cu 600.000 de persoane.
Aproximativ 575.000 număra Antena 1 pe acest segment.
Audienta posturilor TV marţi, 14 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.304.000 | 7.4 | 18.0 |
2 | Pro TV | 1.252.000 | 7.1 | 17.3 |
3 | Kanal D | 967.000 | 5.5 | 13.4 |
4 | Romania TV | 471.000 | 2.7 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 302.000 | 1.7 | 4.2 |
6 | DigiSport 1 | 266.000 | 1.5 | 3.7 |
7 | Happy Channel | 196.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | Antena Stars | 168.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | Realitatea Plus | 155.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | TVR 1 | 137.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 14 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 661.000 | 6.9 | 17.8 |
2 | Pro TV | 561.000 | 5.9 | 15.1 |
3 | Kanal D | 423.000 | 4.4 | 11.4 |
4 | Romania TV | 277.000 | 2.9 | 7.4 |
5 | Antena 3 | 192.000 | 2.0 | 5.2 |
6 | DigiSport 1 | 140.000 | 1.5 | 3.8 |
7 | Antena Stars | 98.000 | 1.0 | 2.6 |
8 | Diva | 98.000 | 1.0 | 2.6 |
9 | Happy Channel | 97.000 | 1.0 | 2.6 |
10 | Realitatea Plus | 84.000 | 0.9 | 2.3 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV marţi, 14 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 308.000 | 7.4 | 27.4 |
2 | Pro TV | 244.000 | 5.9 | 21.7 |
3 | Kanal D | 84.000 | 2.0 | 7.4 |
4 | DigiSport 1 | 39.000 | 0.9 | 3.5 |
5 | Antena Stars | 32.000 | 0.8 | 2.9 |
6 | Diva | 29.000 | 0.7 | 2.6 |
7 | Romania TV | 25.000 | 0.6 | 2.2 |
8 | Antena 3 | 19.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | Comedy Central | 17.000 | 0.4 | 1.5 |
10 | National TV | 16.000 | 0.4 | 1.5 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV marţi, 14 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:35), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 604.000 | 8.6 | 24.8 |
2 | Antena 1 | 574.000 | 8.2 | 23.5 |
3 | Kanal D | 246.000 | 3.5 | 10.1 |
4 | DigiSport 1 | 87.000 | 1.2 | 3.6 |
5 | Romania TV | 59.000 | 0.8 | 2.4 |
6 | Antena 3 | 51.000 | 0.7 | 2.1 |
7 | Realitatea Plus | 47.000 | 0.7 | 1.9 |
8 | Diva | 46.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Antena Stars | 41.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | AXN | 38.000 | 0.5 | 1.5 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Sursă: Digi 24
Doar postacii antenisti in frunte cu Mile si Razvan se bucura cand Antenuta e lidera la bataie cu filme.
Saptamana trecuta unde ati fost cand Vlad, Masked, Visuri au sters pe jos cu Marinica ?
Sau luni ? Cand film antic cu mult peste Marinica Zero ?
Apropo, saptamana trecuta Pro lider 6 zile din 7. Nu zici asta postac ? Nici Umor Sec si Adelinara nu au fost lideri.
Pai doar o zi din 4 lider ? Pai e dezastru. Si unde ai fost miercurea trecuta, cand Marinica a avut 18,7 market share ? In barlog ascuns ca Mile mile ?