AUDIENŢE. După două ediţii în postura de lider, Nea Mărin coboară pe doi. Poftiţi pe la noi a pus Antena 1 pe locul secund, luni seară.
Filmele date de Pro TV au prins mai bine la public decât aventurile lui Jean de la Craiova, Cosmin Seleşi, Romică Ţociu şi Adriana Trandafir, invitaţii lui Nea Mărin din această săptămână.
Totuşi, cifrele au fost bune, deşi staţia Intact s-a clasat pe doi. La nivel naţional, peste 1,1 milioane de telepsectatori s-au uitat. Reamintim că şi lunea trecută emisiunea Poftiţi pe la noi a fost pe doi, însă a recuperat marţi şi miercuri.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:00):
Naţional. Antena 1 s-a clasat pe locul doi, luni seară, în topul celor mai urmărite staţii TV. Cu emisiunea lui Nea Mărin, postul a adunat în faţa micilor ecrane peste 1,14 milioane de telespectatori pe minut.
Din postura de lider, cu filmul Ninja 2 pe cea mai mare parte a intervalului, Pro TV s-a apropiat de 1,5 milioane de persoane pe minut.
Podiumul a fost completat de Kanal D, care a scos o medie de aproape 1,1 milioane de telespectatori pe minut.
Urban. Situaţia s-a repetat şi la oraşe. Acolo, Antena 1 a fost tot pe doi, cu o medie de 546.000 de oameni cu ochii pe Poftiţi pe la noi.
Mai sus a fost Pro TV, staţie care a înregistrat peste 660.000 de persoane la TV, când pe Antena 1 era show-ul cu Nea Mărin.
Kanal D a fost tot pe locul trei, sub cele două rivale. A numărat peste 430.000 de oameni în fiecare minut.
Comercial. Nici tinerii nu au urcat Antena 1 mai sus de locul doi. Aproximativ 215.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani urmăreau emisiunea. De asemenea, peste 540.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani se uitau.
Pe ambele segmente, Pro TV ocupa primul loc pe interval: cu 275.000, respectiv 626.000 de români în medie.
Audienta posturilor TV luni, 20 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.486.000 | 8.4 | 19.9 |
2 | Antena 1 | 1.145.000 | 6.5 | 15.4 |
3 | Kanal D | 1.083.000 | 6.1 | 14.5 |
4 | Romania TV | 439.000 | 2.5 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 359.000 | 2.0 | 4.8 |
6 | DigiSport 1 | 273.000 | 1.6 | 3.7 |
7 | Happy Channel | 184.000 | 1.0 | 2.5 |
8 | Realitatea Plus | 168.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | Prima TV | 131.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 119.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 20 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 662.000 | 6.9 | 17.1 |
2 | Antena 1 | 546.000 | 5.7 | 14.1 |
3 | Kanal D | 433.000 | 4.5 | 11.2 |
4 | Romania TV | 256.000 | 2.7 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 243.000 | 2.5 | 6.3 |
6 | DigiSport 1 | 191.000 | 2.0 | 5.0 |
7 | Happy Channel | 105.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | Digi 24 | 87.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Prima TV | 81.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | TVR 2 | 79.000 | 0.8 | 2.0 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV luni, 20 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 275.000 | 6.6 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 215.000 | 5.2 | 19.0 |
3 | Kanal D | 88.000 | 2.1 | 7.8 |
4 | Digi 24 | 43.000 | 1.0 | 3.8 |
5 | DigiSport 1 | 43.000 | 1.0 | 3.8 |
6 | Antena 3 | 38.000 | 0.9 | 3.4 |
7 | Prima TV | 34.000 | 0.8 | 3.0 |
8 | National TV | 25.000 | 0.6 | 2.2 |
9 | Romania TV | 25.000 | 0.6 | 2.2 |
10 | Diva | 23.000 | 0.6 | 2.0 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV luni, 20 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:00), pe segmentul COMERCIAL (21-54 national ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 626.000 | 9.0 | 26.0 |
2 | Antena 1 | 454.000 | 6.5 | 18.9 |
3 | Kanal D | 272.000 | 3.9 | 11.3 |
4 | DigiSport 1 | 95.000 | 1.4 | 4.0 |
5 | Antena 3 | 73.000 | 1.0 | 3.0 |
6 | Digi 24 | 57.000 | 0.8 | 2.4 |
7 | Romania TV | 52.000 | 0.7 | 2.2 |
8 | TVR 1 | 45.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Prima TV | 44.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Film Cafe | 35.000 | 0.5 | 1.5 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Scuze pentru dublură...
Niciodată nu vei avea profiturile mari pentru audiente minuscule, publicitarii nu caută așa ceva!
Dar, te-ai uitat si la costuri ? Sa ne uitam la Pro 2. Poate serialele alea noi costa foarte foarte ieftin. Si iese pe profit.
Sau Pro Cinema. Acolo doar rererererereluari de filme si seriale. Cost minim, profit maxim.
Asta umilinta suprema pe postacii antenisti in frunte cu Mile mile.
Ăștia de la Digi 24, Digi FM și Digi 24 FM au relații bune cu B1 TV. Probabil că Oancea va fi acționariat la firma care deține Pro FM, Digi FM, Dance FM, Digi 24 FM și Digi 24.
Esti disperat!
Părerea mea: Ar putea deține între 10% și 30% la acționariat, în rest, RCS & RDS și Integrasoft SRL. Deși acționariatul la firma care deține Digi 24, Digi FM și Digi 24 FM din 2022 ar putea fi: RCS & RDS va deține 50%, Sorin Oancea va deține 40%, iar Intergasoft SRL va deține 10%. Trebuie să meargă la CNA în Ianuarie 2022 ca să ceară pentru modificat acționariat, acum nu se fac ședințele CNA deoarece membrii consiliului au intrat în vacanță și în Ianuarie mai vin la CNA pentru ședințe și alte treburi.
Asta ar fi o soluție pentru relația Digi 24 - B1 TV.