AUDIENŢE. Nea Mărin a pierdut supremaţia în audienţe, marţi seară. Pro TV a ţinut piept show-ului produs de Mona Segall, în special cu o peliculă cu Nicolas Cage - Comoara Naţională.
Antena 1 a câştigat detaşat ţara. Pe de altă parte, tinerii s-au uitat în număr mare la Pro TV. Nu contează că vorbim despre cei cu vârste între 18 şi 49 de ani sau cei între 21 şi 54 de ani.
La oraşe, cele două posturi au fost aproape la egalitate. Fiecare a avut un mic avantaj în funcţie de moment.
Dacă între Antena 1 şi Pro TV lupta a fost strânsă, Kanal D (postul care ocupa locul trei) s-a clasat la distanţă considerabilă de principalele rivale.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30):
Naţional. Peste 1,5 milioane de români s-au uitat, marţi seara, la emisiunea Poftiţi pe la noi de la Antena 1. Show-ul lui Nea Mărin a fost lider la nivel naţional.
Pro TV a ocupat locul doi pe interval, cu o medie de aproape 1,3 milioane de telespectatori pe minut.
În acelaşi timp, Kanal D aduna o medie de puţin peste un milion de oameni în fiecre minut.
Urban. Lucrurile s-au schimbat la oraşe. Antena 1, cu o audienţă medie de 758.000 de persoane, a fost depăşită la mustaţă de Pro TV, post care număra 760.000.
De notat că până la ora 23:00, când s-a terminat filmul Comoara Naţională, Antena 1 avea un mic avans la oraşe.
Pe trei, cu aproape 450.000 de oameni pe minut, se clasa Kanal D.
Comercial. Tinerii au pus Antena 1 pe doi, cu o medie de 324.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Postul Intact era pe doi şi când luam în discuţie publicul comercial al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, unde înregistra o medie de 645.000 de persoane.
În acelaşi timp, Pro TV număra aproape 400.000 pe intervalul Nea Mărin, respectiv 671.000 pe noul comercial.
Audienta posturilor TV marţi, 28 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.559.000 | 8.8 | 21.2 |
2 | Pro TV | 1.267.000 | 7.2 | 17.2 |
3 | Kanal D | 1.049.000 | 5.9 | 14.3 |
4 | Romania TV | 345.000 | 2.0 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 336.000 | 1.9 | 4.6 |
6 | TVR 1 | 296.000 | 1.7 | 4.0 |
7 | Happy Channel | 179.000 | 1.0 | 2.4 |
8 | Diva | 115.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | Realitatea Plus | 100.000 | 0.6 | 1.4 |
10 | Prima TV | 100.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 28 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 760.000 | 7.9 | 19.3 |
2 | Antena 1 | 758.000 | 7.9 | 19.3 |
3 | Kanal D | 449.000 | 4.7 | 11.4 |
4 | Romania TV | 215.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 205.000 | 2.1 | 5.2 |
6 | TVR 1 | 139.000 | 1.4 | 3.5 |
7 | Happy Channel | 95.000 | 1.0 | 2.4 |
8 | Diva | 89.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Prima TV | 62.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Realitatea Plus | 56.000 | 0.6 | 1.4 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienta posturilor TV marţi, 28 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 394.000 | 9.6 | 30.8 |
2 | Antena 1 | 324.000 | 7.9 | 25.3 |
3 | Kanal D | 93.000 | 2.3 | 7.3 |
4 | TVR 1 | 34.000 | 0.8 | 2.7 |
5 | Eurosport 1 | 28.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | Antena 3 | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
7 | Comedy Central | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | Romania TV | 24.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Diva | 20.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Prima TV | 15.000 | 0.4 | 1.2 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienta posturilor TV marţi, 28 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54 national ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 671.000 | 9.6 | 26.1 |
2 | Antena 1 | 645.000 | 9.3 | 25.2 |
3 | Kanal D | 262.000 | 3.8 | 10.2 |
4 | TVR 1 | 92.000 | 1.3 | 3.6 |
5 | Antena 3 | 69.000 | 1.0 | 2.7 |
6 | Romania TV | 63.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Happy Channel | 35.000 | 0.5 | 1.4 |
8 | Diva | 34.000 | 0.5 | 1.3 |
9 | Film Cafe | 29.000 | 0.4 | 1.1 |
10 | Pro Cinema | 29.000 | 0.4 | 1.1 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Poate Prelipceanu se înscrie în politică și își face partid împreună cu Mândruță, Pândaru, Negruțiu și CTP. În 2024, sigur că partidul lui va fi la toate alegerile.