AUDIENŢE. Luptă crâncenă pentru primul loc în topul celor mai urmărite posturi de televiziune, miercuri seara. Antena 1 a avut o nouă ediţie Poftiţi pe la noi, cu Nea Mărin, iar Pro TV a pus la bătaie un „clasic” cu Jason Staham - Legea Străzii.
Două concluzii sunt clare:
1. Antena 1 a scos audienţe foarte bune cu emisiunea lui Nea Mărin, aseară. A fost lider detaşat în ţară, unde peste 1,7 milioane de români s-au uitat.
2. Filmele cu Jason Statham încă fac audienţă la Pro TV, de aceea Antena 1 a pierdut la mustaţă publicul tânăr. O perioadă de timp a pierdut şi oraşele, dar filmul concurent s-a terminat mai devreme şi, astfel, Antena 1 a reuşit să recupereze.
De notat că Poftiţi pe la noi s-a intersectat cel mai mult cu Legea Străzii, dar timp de o oră s-a intersectat şi al doilea film dat de Pro TV - Solomon Kane.
Practic dinamica a fost următoarea: Antena 1 a câştigat detaşat ţara şi pe intervalul primului film, însă tot atunci pierdea oraşele şi tinerii. În mediul urban şi pe noul comercial şi-a revenit când pe Pro TV a început al doilea film (iar audienţa postului din Pache a început să scadă).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30):
Naţional. Antena 1 a câştigat duelul în audienţe, miercuri seara, la nivel naţional. Peste 1,7 milioane de telespectatori din ţară urmăreau producţia cu Nea Mărin, Vârciu şi Ştefănescu.
Pe interval, Pro TV ocupa locul doi. Număra o medie de peste 1,3 milioane de persoane în fiecare minut. Cât Pro TV a avut filmul Legea Străzii, diferenţa dintre cele două posturi era mai mică.
Pe trei se clasa Kanal D, cu aproximativ 975.000 de persoane în fiecare minut.
Urban. Locul întâi la oraşe a fost ocupat tot de Antena 1. De notat că postul Intact a recuperat acest interval doar după ce pelicula cu Jason Statham a ajuns la final pe Pro TV. Peste 790.000 de oameni s-au uitat, aseară, în fiecare minut la Nea Mărin.
Pro TV aduna o medie de 730.000 de orăşeni pe interval. În acelaşi timp, programele Kanal D erau urmărite de 370.000 de oameni în fiecare minut.
Comercial. Antena 1 şi Pro TV au fost aproape la egalitate când vorbim despre segmentul comercial al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pro TV era lider, cu 330.000 de oameni, iar Antena 1 era pe doi cu 329.000. Vorbim de intervalul Poftiţi pe la noi.
Când emisiunea Antenei 1 se intersecta cu Legea Străzii, Pro TV era lider detaşat pe acest segment.
La fel stau lucrurile şi în cazul tinerilor cu vârste între 21 şi 54 de ani. Cu emisiunea lui Nea Mărin, Antena 1 fost lider şi înregistra o audienţă medie de aproximativ 700.000 de persoane. Postul a recuperat bine doar după finalul filmului Pro. Până atunci, postul din Pache era lider.
Acesta din urmă număra pe intervalul Nea Mărin o medie de 660.000 de persoane în fiecare minut.
Audienta posturilor TV miercuri, 29 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.740.000 | 9.9 | 23.0 |
2 | Pro TV | 1.310.000 | 7.4 | 17.3 |
3 | Kanal D | 975.000 | 5.5 | 12.9 |
4 | Romania TV | 471.000 | 2.7 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 250.000 | 1.4 | 3.3 |
6 | Happy Channel | 205.000 | 1.2 | 2.7 |
7 | Realitatea Plus | 160.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | National TV | 149.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Prima TV | 132.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | TVR 2 | 119.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 29 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 791.000 | 8.3 | 20.3 |
2 | Pro TV | 729.000 | 7.6 | 18.8 |
3 | Kanal D | 370.000 | 3.9 | 9.5 |
4 | Romania TV | 276.000 | 2.9 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 158.000 | 1.6 | 4.1 |
6 | Happy Channel | 97.000 | 1.0 | 2.5 |
7 | Diva | 83.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | National TV | 80.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Realitatea Plus | 79.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | TVR 2 | 76.000 | 0.8 | 2.0 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienta posturilor TV miercuri, 29 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 330.000 | 8.0 | 26.3 |
2 | Antena 1 | 329.000 | 8.0 | 26.3 |
3 | Kanal D | 88.000 | 2.1 | 7.1 |
4 | National TV | 31.000 | 0.8 | 2.5 |
5 | Prima TV | 28.000 | 0.7 | 2.3 |
6 | Romania TV | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
7 | Pro Cinema | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
8 | Pro Gold | 20.000 | 0.5 | 1.6 |
9 | Digi 24 | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
10 | Comedy Central | 17.000 | 0.4 | 1.4 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienta posturilor TV miercuri, 29 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54 national ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 701.000 | 10.0 | 26.6 |
2 | Pro TV | 659.000 | 9.4 | 25.0 |
3 | Kanal D | 284.000 | 4.1 | 10.8 |
4 | Romania TV | 74.000 | 1.1 | 2.8 |
5 | Film Cafe | 58.000 | 0.8 | 2.2 |
6 | National TV | 50.000 | 0.7 | 1.9 |
7 | Prima TV | 46.000 | 0.7 | 1.7 |
8 | AXN | 40.000 | 0.6 | 1.5 |
9 | Antena 3 | 39.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Pro Cinema | 38.000 | 0.5 | 1.4 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Apropo, unde a fost ProTV lider la tineri din moment ce cifrele sunt egale la rating și share? Nu are cum ca 1,000 de oameni să arate la fel cifrele de rating și share!