AUDIENŢE. Vedetele au intrat la apă, Antena 1 a avut rating. Postul Intact a fost lider cu premiera noului sezon Splash! Vedete la apă.
Revenit în grila Antenei 1 după şase ani, show-ul Splash a pus postul Intact pe primul loc pe toate segmentele de public, aseară. Peste 1,1 milioane de români au urmărit premiera noului sezon în fiecare minut.
Minutul de aur al ediţiei de aseară a fost la 22:26, când 1.613.000 de telespectatori din ţară se uitau pe Antena 1.
În urma primei ediţii Cristi Pulhac a fost desemnat primul finalist al concursului.
Pro TV a mizat aseară pe un film vechi - „Gladiatorul”, din 2000, în regia lui Ridley Scott şi cu Russell Crowe în rol principal. Kanal D difuza doar reluări din emisiunile „Se strigă darul” şi „40 de întrebări cu Denise Rifai”.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul show-ului Splash! Vedete la apă (20:00-23:10):
Naţional. Peste 1,1 milioane de români au urmărit debutul noului sezon Splash!, pe Antena 1. Postul Intact era cea mai urmărită staţie TV din ţară.
La mare distanţă se clasa pe locul doi Pro TV, cu 779.000 de telespectatori. Podiumul era completat de România TV - 461.000 de privitori.
Urban. Şi la oraşe era lider Antena 1. Splash, show-ul cu Iulia Albu, Jean de la Craiova şi Nea Marin în juriu, era urmărit de 578.000 de telespectatori.
A doua staţie TV era tot Pro TV, cu 346.000 de privitori pe minut. Pe trei se clasa România TV - 270.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii s-au uitat şi ei la premiera Splash!. Antena 1 avea o audienţă de 212.000 de telespectatori tineri.
Următoarele staţii TV în clasament: Pro TV - 139.000 de privitori şi Kanal D - 50.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 21 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.148.000 | 6,5 | 20 |
2 | Pro TV | 779.000 | 4,4 | 13,6 |
3 | Romania TV | 461.000 | 2,6 | 8,1 |
4 | Kanal D | 456.000 | 2,6 | 8 |
5 | DigiSport 1 | 314.000 | 1,8 | 5,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 21 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 578.000 | 6 | 20,1 |
2 | Pro TV | 346.000 | 3,6 | 12 |
3 | Romania TV | 270.000 | 2,8 | 9,4 |
4 | DigiSport 1 | 186.000 | 1,9 | 6,5 |
5 | Antena 3 | 166.000 | 1,7 | 5,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 21 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:10), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 212.000 | 5,1 | 25,8 |
2 | Pro TV | 139.000 | 3,3 | 16,9 |
3 | Kanal D | 50.000 | 1,2 | 6,1 |
4 | Romania TV | 30.000 | 0,7 | 3,6 |
5 | DigiSport 1 | 27.000 | 0,6 | 3,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii