AUDIENŢE. S-au uitat românii la SuperStar, show-ul cu Marius Moga, Smiley, Raluka şi Carla's Dreams în juriu? Cifrele arată că da! Care au fost acestea?
Noul show muzical a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor, într-o seară cu X-Factor pe Antena 1 şi serial turcesc la Kanal D.
Postul din Pache Protopopescu a adunat peste un milion de telespectatori în fiecare minut, cu noul format. Faţă de X-Factor (cu care s-a intersectat o bună bucată de timp, aseară) ratingul a fost unul foarte bun pentru Pro TV.
Însă, prin comparaţie cu audienţele altor show-uri mari de la Pro TV - Vocea României, Românii au talent şi chiar Masked Singer, SuperStar a scos audienţe modeste la debut.
Remintim că SuperStar va fi difuzat de două ori pe săptămână. Următoarea ediţie va fi astăzi, 11 septembrie, de la ora 20:00.
Citeste şi: Totul despre noul show SuperStar, cu Smiley, Moga, Raluka şi Carla's Dreams juraţi
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:35):
Naţional. SuperStar s-a văzut bine la nivel naţional, unde a pus Pro TV pe primul loc în top. A adunat o medie de peste un milion de telespectatori în faţa televizoarelor cu prima ediţie.
Locul secund pe interval a fost ocupat de Kanal D, care a numărat aproximativ 800.000 de persoane în fiecare minut. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 730.000 de privitori pe acelaşi interval cu SuperStar.
Urban. Diferenţa dintre primele două locuri s-a mai redus la oraşe. Pro TV a condus în mediul urban, unde peste 555.000 de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul SuperStar.
Kanal D a fost următoarea televiziune din top, cu o medie de audienţă de aproximativ 430.000 de persoane.
Antena 1 s-a clasat după Kanal D, pe trei. Când la Pro TV era SuperStar, Antena 1 înregistra o medie de aproape 400.000 de telespectatori pe minut.
Comercial 18-49. Câţi tineri s-au uitat la noul show muzical de la Pro TV? Aproximativ 225.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18-49 de ani au fost, în fiecare minut, cu ochii pe SurperStar. Show-ul a fost lider de audienţă şi pe publicul comercial.
Antena 1 a depăşit Kanal D pe acest segment de public, unde a adunat o medie de 148.000 de persoane pe minut.
Cu toate acestea, postul Dogan i-a suflat în ceafă Antenei 1. Pe intervalul SuperStar, a atras o medie de 137.000 de privitori pe minut.
Audienta posturilor TV vineri, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.040.000 | 5.9 | 16.2 |
2 | Kanal D | 799.000 | 4.5 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 730.000 | 4.1 | 11.4 |
4 | Romania TV | 428.000 | 2.4 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 350.000 | 2 | 5.5 |
6 | DigiSport 1 | 279.000 | 1.6 | 4.4 |
7 | Prima TV | 190.000 | 1.1 | 3 |
8 | TVR 2 | 120.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Happy Channel | 111.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Pro Cinema | 110.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 555.000 | 5.8 | 16.5 |
2 | Kanal D | 431.000 | 4.5 | 12.8 |
3 | Antena 1 | 394.000 | 4.1 | 11.7 |
4 | Antena 3 | 218.000 | 2.3 | 6.5 |
5 | Romania TV | 198.000 | 2.1 | 5.9 |
6 | DigiSport 1 | 176.000 | 1.8 | 5.3 |
7 | Prima TV | 113.000 | 1.2 | 3.4 |
8 | Happy Channel | 80.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 68.000 | 0.7 | 2 |
10 | TVR 1 | 57.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 225.000 | 5.4 | 21.4 |
2 | Antena 1 | 148.000 | 3.6 | 14.1 |
3 | Kanal D | 137.000 | 3.3 | 13.1 |
4 | DigiSport 1 | 54.000 | 1.3 | 5.1 |
5 | Prima TV | 35.000 | 0.8 | 3.4 |
6 | Pro Cinema | 32.000 | 0.8 | 3.1 |
7 | Antena 3 | 27.000 | 0.7 | 2.6 |
8 | National TV | 27.000 | 0.6 | 2.5 |
9 | TVR 1 | 21.000 | 0.5 | 2 |
10 | Nick JR | 18.000 | 0.4 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
CITEŞTE ŞI: Pro TV va difuza un nou format muzical din toamnă: SuperStar
CITEŞTE ŞI: Totul despre formatul SuperStar România, noul show al Pro TV
CITEŞTE ŞI: Marius Moga se întoarce la Pro TV. În juriu la SuperStar. Alături, şi Carla's Dreams. Cine sunt ceilalţi doi?
CITEŞTE ŞI: Semifinalele SuperStar de pe Pro TV, filmate la Arenele Romane. Se filmează acum, se dă la toamnă
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
La noi, decorul in care canta concurentii pare incropit si inghesuit. Sub nicio forma nu e mai bun decat in oricare alta tara cum au scris unii pe aici. Si oricum, decorul este ultima problema.
Emisiunea nu are drive. Sunt si momente frumoase, obtinute mai mult datorita concurentilor in sine, ca productia nu pare sa ajute prea tare.
Juratii nu sunt nici amuzanti, nici elocventi, vorbesc dar nu spun nimic. Modul in care trateaza concurentii slabi, adusi pentru amuzament, lasa si el de dorit. Mai mult par sa ii umileasca sau sa ii certe ca au venit decat sa se amuze si sa transmita o stare de buna dispozitie acasa.
Nu exista un liant, o atmosfera, un vibe, un element care sa uneasca totul si care sa te faca sa zici: "Da frate, ma uit la SuperStar! Emisiunea asta are o identitate!". E o emisiune care nu are coerenta, nu e inchegata, nu are, cum spuneam, magie.
Si la montaj sunt multe momente moarte. Trebuie sa privim cadre lungi si obosite in care juratul se ridica de la masa si merge sa ii dea concurentului un golden ticket (despre care, apropo, nici nu au spus ce reprezinta lol), juratul si concurentul nu stiu daca sa se ia sau nu in brate, filmarea e din fundul curtii si de sus, spectatorul avand astfel conexiune zero cu ce se intampla, iar muzica de pe fundal nu potenteaza deloc momentele de "emotie" si bucurie. Toata secventa asta anosta care se repeta la fiecare concurent ar putea arata mult mai dinamic printr-un simplu montaj si eliminarea timpilor morti. Si asta e doar un exemplu.
E o emisiune plata, facuta parca de amatori. Pana si grafica arata de parca ar fi de acum 15 ani. Casatoriti pe nevazute, desi pare o prostie la prima vedere, arata de zece ori mai polished decat SuperStar.
Audiente mici pentru XFactor si SuperStar. Oare s-a plictisit lumea de emisiuni cu "cantaciosi" ?
2 ore sunt suficiente...