AUDIENŢE. Survivor s-a întors cu audienţă la Pro TV! Prima ediţie a noului sezon a atras 2,6 milioane de telespectatori din toată ţara în faţa micilor ecrane.
Show-ul cu Daniel Pavel a fost liderul detaşat al serii, cu cifre de trei-patru ori mai mari decât concurenţa - Antena 1 (cu 1 milioane la nivel naţional) şi Kanal D (cu 700.000 de oameni din ţară pe interval).
De altfel, Kanal D chiar a fost depăşit la oraşe şi la tineri de România TV. Antena 1 punea la bătaie o nouă ediţie Poftiţi pe la noi, iar postul Dogan avea Roata Norocului.
Cifrele de la debutul Survivor pe Pro TV au fost mai mari decât cele pe care le obţinea prima ediţie a sezonului trecut la Kanal D. Atunci, aproximativ două milioane de oameni de uitau, după cum nota Paginademedia.ro la vremea respectivă.
Prin comparaţie, datele sunt mult mai mari şi faţă de cele pe care le-a scos Surpravieţuitorul în 2016, la prima „descălecare” la Pro TV. Aproximativ 1,2 milioane de români se uitau în septembrie 2016.
TOTUL despre SURVIVOR. Cine sunt Faimoşii şi Războinicii?
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor posturi de duminică, 16 ianuarie, primei ediţii Survivor (20.00-23.00):
Naţional. Survivor a pus Pro TV pe primul loc în topul celor mai urmărite staţii TV, duminică seara, cu prima ediţie din noul sezon. Show-ul, care a trecut de la Kanal D la Pro TV, a adunat 2,6 milioane de telespectatori în fiecare minut. În cele trei ore de emisie postul TV a înregistrat o cotă de piaţă de 31% şi un rating de 14,8.
Antena 1, postul care ocupa locul doi, era la o distanţă considerabilă de lider. Postul Intact a avut cifre de aproape trei ori mai mici faţă de Pro TV. Aproximativ un milion de telespectatori se uitau, în fiecare minut, la programele Antenei pe intervalul Survivor.
Podiumul a fost completat de Kanal D, care era mai jos cu mult chiar şi decât Antena 1. Pe intervalul emisiunii cu Daniel Pavel, Kanal D aduna aproximativ 700.000 de oameni pe minut.
Urban. Liderul a rămas neschimat, tot cu cifre foarte bune, şi la oraşe. Peste 1,2 milioane de români se uitau, în fiecare minut, la prima ediţie Survivor difuzată de Pro TV în acest sezon.
Diferenţa s-a menţinut. Cifrele Antenei 1 erau, de asemenea, de aproape trei ori mai mici faţă de cele ale Pro TV. Aproximativ 476.000 de persoane se uitau la Nea Mărin, pe intervalul Surivor.
Cu cifre de aproape cinci ori mai mici faţă de Pro TV, pe locul patru, se clasa Kanal D (221.000 de persoane). Mai sus de postul Dogan, pe trei, era România TV (cu 271.000 de persoane).
Comercial 21-54. Pro TV a condus detaşat şi la tineri. Peste 645.000 de persoane din mediul urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, se uitau la Survivor duminică seară.
Antena 1 ocupa locul doi pe interval, iar diferenţa s-a menţinut. Aproximativ 260.000 de români erau pe Antena 1, când la Pro TV avea emisiunea filmată în Dominicană.
România TV (61.000) şi Kanal D (60.000 de persoane), aproape la egalitate, ocupau locurile trei şi patru.
Citeşte şi: Cine este Andreea Tonciu, din echipa Faimoşilor, în show-ul Survivor
Citeşte şi: Cine este Laura Giurcanu, din echipa Faimoşii de la Survivor
Citeşte şi: Cine este Otilia Bilionera, din echipa Faimoşilor, la Survivor 2022
Citeşte şi: Cine este CRBL, din echipa Faimoşilor de la Survivor
Citeşte şi: Cine este TJ Miles, concurent la Survivor în echipa Faimoşii
Citeşte şi: Cine este Emil Rengle din echipa Faimoşii de la Survivor
Citeşte şi: Cine este Elena Chiriac, concurentă la Survivor România 2022
Citeşte şi: Cine este Cătălin Zmărăndescu, concurent Survivor România, în echipa Faimoşii
Citeşte şi: Cine este Robert Niţă, concurent la Survivor România în echipa Faimoşii
Citeşte şi: Cine este Xonia, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022
Citeşte şi: Cine este Roxana Ciuhulescu, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022
Citeşte şi: Cine este Radu Itu de la Survivor România, din echipa Faimoşii
Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.599.000 | 14.8 | 31.0 |
2 | Antena 1 | 1.013.000 | 5.8 | 12.1 |
3 | Kanal D | 705.000 | 4.0 | 8.4 |
4 | Romania TV | 472.000 | 2.7 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 329.000 | 1.9 | 3.9 |
6 | TVR 1 | 306.000 | 1.7 | 3.6 |
7 | Happy Channel | 241.000 | 1.4 | 2.9 |
8 | TVR 2 | 205.000 | 1.2 | 2.4 |
9 | Prima TV | 198.000 | 1.1 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 173.000 | 1.0 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.278.000 | 13.4 | 30.2 |
2 | Antena 1 | 476.000 | 5.0 | 11.3 |
3 | Romania TV | 271.000 | 2.9 | 6.4 |
4 | Kanal D | 221.000 | 2.3 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 196.000 | 2.1 | 4.6 |
6 | TVR 1 | 133.000 | 1.4 | 3.1 |
7 | Happy Channel | 131.000 | 1.4 | 3.1 |
8 | DigiSport 1 | 99.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 96.000 | 1.0 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 88.000 | 0.9 | 2.1 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL 21-54 URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 646.000 | 13.6 | 36.5 |
2 | Antena 1 | 261.000 | 5.5 | 14.7 |
3 | Romania TV | 61.000 | 1.3 | 3.4 |
4 | Kanal D | 60.000 | 1.3 | 3.4 |
5 | Prima TV | 48.000 | 1.0 | 2.7 |
6 | Pro Cinema | 45.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Antena 3 | 43.000 | 0.9 | 2.4 |
8 | DigiSport 1 | 36.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Happy Channel | 31.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 30.000 | 0.6 | 1.7 |
Citeşte şi: Vodafone devine sponsor principal pentru Survivor România. Va oferi marele premiu
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Emisiunea e pusa pe PROTV Plus, dar ea nu poate fi urmarita de cei din diaspora, emisiunea avand multi fani din diaspora, care urmareau pe youtube show-ul. De altfel, nu stim nici cat timp o sa sa mentina postarea episoadelor pe PROTV Plus. Cu siguranta, ele vor fi prezente acolo pentru cateva zile, daca nu doar pentru 24 de ore, pana la o noua editie. Ramane de vazut. Daca vor fi acolo pentru macar o saptamana sau 5 zile, toate editiile, nu cred ca vor exista chiar asa multi nemultumiti.
Marius, ca să vezi emisiunea pe ProTV+ Vezi și 4 reclame la fiecare 7 minute, este destul de deranjant, ca să nu mai zic că la Kanal D momentele din emisiune se publicau pe YouTube la 5min distanță de emisiunea de pe tv.
Și adunau sute de mii de vizionări la videoclipuri de 20min (care sunt bine plătite de YouTube), acum pe pagină vezi doar câteva mii de vizionări la câteva ore de la publicare.
Ps: pe toate paginile oamenii cer încărcarea videoclipurilor pe YouTube, nu voyo.
În plus, nu cred ca e nevoie de o alta emisiune, speciala pentru Survivor. Pe lângă emisiunea lui Zanni, cred ca majoritatea subiectelor despre Survivor se vor discuta la Maruta, cum facea și Teo anul trecut. E mai logic asa.
Nu prea cred eu că mulți oameni se vor abona la Voyo când există site-uri de piraterie, mai bine plătești Netflix decât Voyo/AntenaPlay
De ce ar reacționa Survivor SUA? Formatul Survivor Turkey este franciză modifică CU ACORDUL celor din State!
Un moment de reculegere pentru mile(Martinovici) și BAm/R (Răzvan Putina)
Cu aceste cifre, Antena nu știe ce să mai facă primăvara asta! Dacă Dansul ăla inutil pe gheata este băgat la duel cu Survivor sau Românii au talent, mai bine ar renunța la format și ar pune mira, că aceleași cifre le-ar scoate!
(Sau, mai precis, pentru a reînvia/rebrand-ui/etc emisiunea Exatlon, după ce cei de la Kanal D au tocit-o în primii ani.)
P.S.
1) Nu comentez audiențele. GUSTURILE NU SE DISCUTĂ, SE CONSTATĂ!
2) Păcat că nu se mai dau audiențele pe VECHIUL comercial (18-49 urban). Se puteau face comparații mult mai EFICIENTE cu anul trecut. Ca să nu mai pun că e mai SINCER cu agențiile de publicitate. E cam greu să ai peste 50 de ani și să fi un "TÂNĂR" cu vârta între 21-54. ;))
E trist dar toți vom ajunge moși și babalâgi! Eu încerc să mă împac cu ideea de pe acum...