Skip to main content

AUDIENŢE. (RE)start cu dreptul! Survivor, lider detaşat la reîntoarcerea pe Pro TV: 2,6 milioane de români s-au uitat

 
AUDIENŢE. (RE)start cu dreptul! Survivor, lider detaşat la reîntoarcerea pe Pro TV: 2,6 milioane de români s-au uitat

AUDIENŢE. Survivor s-a întors cu audienţă la Pro TV! Prima ediţie a noului sezon a atras 2,6 milioane de telespectatori din toată ţara în faţa micilor ecrane. 

Publicitate

Show-ul cu Daniel Pavel a fost liderul detaşat al serii, cu cifre de trei-patru ori mai mari decât concurenţa - Antena 1 (cu 1 milioane la nivel naţional) şi Kanal D (cu 700.000 de oameni din ţară pe interval). 

De altfel, Kanal D chiar a fost depăşit la oraşe şi la tineri de România TV. Antena 1 punea la bătaie o nouă ediţie Poftiţi pe la noi, iar postul Dogan avea Roata Norocului. 

Cifrele de la debutul Survivor pe Pro TV au fost mai mari decât cele pe care le obţinea prima ediţie a sezonului trecut la Kanal D. Atunci, aproximativ două milioane de oameni de uitau, după cum nota Paginademedia.ro la vremea respectivă

Prin comparaţie, datele sunt mult mai mari şi faţă de cele pe care le-a scos Surpravieţuitorul în 2016, la prima „descălecare” la Pro TV. Aproximativ 1,2 milioane de români se uitau în septembrie 2016. 


TOTUL despre SURVIVOR. Cine sunt Faimoşii şi Războinicii?


Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor posturi de duminică, 16 ianuarie, primei ediţii Survivor (20.00-23.00):

Naţional. Survivor a pus Pro TV pe primul loc în topul celor mai urmărite staţii TV, duminică seara, cu prima ediţie din noul sezon. Show-ul, care a trecut de la Kanal D la Pro TV, a adunat 2,6 milioane de telespectatori în fiecare minut. În cele trei ore de emisie postul TV a înregistrat o cotă de piaţă de 31% şi un rating de 14,8. 

Antena 1, postul care ocupa locul doi, era la o distanţă considerabilă de lider. Postul Intact a avut cifre de aproape trei ori mai mici faţă de Pro TV. Aproximativ un milion de telespectatori se uitau, în fiecare minut, la programele Antenei pe intervalul Survivor. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, care era mai jos cu mult chiar şi decât Antena 1. Pe intervalul emisiunii cu Daniel Pavel, Kanal D aduna aproximativ 700.000 de oameni pe minut. 

Urban. Liderul a rămas neschimat, tot cu cifre foarte bune, şi la oraşe. Peste 1,2 milioane de români se uitau, în fiecare minut, la prima ediţie Survivor difuzată de Pro TV în acest sezon.

Diferenţa s-a menţinut. Cifrele Antenei 1 erau, de asemenea, de aproape trei ori mai mici faţă de cele ale Pro TV. Aproximativ 476.000 de persoane se uitau la Nea Mărin, pe intervalul Surivor. 

Cu cifre de aproape cinci ori mai mici faţă de Pro TV, pe locul patru, se clasa Kanal D (221.000 de persoane). Mai sus de postul Dogan, pe trei, era România TV (cu 271.000 de persoane). 

Comercial 21-54. Pro TV a condus detaşat şi la tineri. Peste 645.000 de persoane din mediul urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, se uitau la Survivor duminică seară. 

Antena 1 ocupa locul doi pe interval, iar diferenţa s-a menţinut. Aproximativ 260.000 de români erau pe Antena 1, când la Pro TV avea emisiunea filmată în Dominicană. 

România TV (61.000) şi Kanal D (60.000 de persoane), aproape la egalitate, ocupau locurile trei şi patru. 


Citeşte şi: Cine este Andreea Tonciu, din echipa Faimoşilor, în show-ul Survivor


Citeşte şi: Cine este Laura Giurcanu, din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Otilia Bilionera, din echipa Faimoşilor, la Survivor 2022


Citeşte şi: Cine este CRBL, din echipa Faimoşilor de la Survivor


Citeşte şi: Cine este TJ Miles, concurent la Survivor în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Emil Rengle din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Elena Chiriac, concurentă la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Cătălin Zmărăndescu, concurent Survivor România, în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Robert Niţă, concurent la Survivor România în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Xonia, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Roxana Ciuhulescu, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Radu Itu de la Survivor România, din echipa Faimoşii


Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.599.000 14.8 31.0
2 Antena 1 1.013.000 5.8 12.1
3 Kanal D 705.000 4.0 8.4
4 Romania TV 472.000 2.7 5.6
5 Antena 3 329.000 1.9 3.9
6 TVR 1 306.000 1.7 3.6
7 Happy Channel 241.000 1.4 2.9
8 TVR 2 205.000 1.2 2.4
9 Prima TV 198.000 1.1 2.4
10 Pro Cinema 173.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.278.000 13.4 30.2
2 Antena 1 476.000 5.0 11.3
3 Romania TV 271.000 2.9 6.4
4 Kanal D 221.000 2.3 5.2
5 Antena 3 196.000 2.1 4.6
6 TVR 1 133.000 1.4 3.1
7 Happy Channel 131.000 1.4 3.1
8 DigiSport 1 99.000 1.0 2.3
9 Pro Cinema 96.000 1.0 2.3
10 Realitatea Plus 88.000 0.9 2.1

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 646.000 13.6 36.5
2 Antena 1 261.000 5.5 14.7
3 Romania TV 61.000 1.3 3.4
4 Kanal D 60.000 1.3 3.4
5 Prima TV 48.000 1.0 2.7
6 Pro Cinema 45.000 0.9 2.5
7 Antena 3 43.000 0.9 2.4
8 DigiSport 1 36.000 0.7 2.0
9 Happy Channel 31.000 0.7 1.8
10 Digi 24 30.000 0.6 1.7

Citeşte şi: Vodafone devine sponsor principal pentru Survivor România. Va oferi marele premiu


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • MilePostac MilePostac
    Pierdut Mile postac antenist platit cu covrigi. L-ati vazut pana acum ?
  • Gabi Gabi
    Se pare ca PRO a tras lozul castigator, cifrele Survivor sunt spectaculoase, comparabile cu cele obtinute de Las Fierbinti.
  • Sabina Sabina
    Cea de-a doua ediție a show-ului Survivor a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:30. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.2 puncte de rating și 30.1% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.2 puncte de audiență și 16.8% share. De-a lungul difuzării, peste 2 milioane de românii au trăit cu sufletul jocul de imunitate, iar în minutul de aur, la ora 20:57, peste 2.8 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
  • Ticu Ticu
    inca mai merg reluarile la prima. cand se termina schimb de mame ce o sa faca cel mai mare om de televiziune? se termins reluarile si audientele doar scad. cronica nu se mai face, serialul obosit cu grig chiroiu nu se mai face, schimb de mame nu se mai face, nimic nu se mai face ca nu sunt platite si nu mai au bani. sunt pregatiti sa dea oameni afara ca sa reduca costurile. ce distractie, ce misto.
  • Comentatorul Comentatorul
    @Marius
    Emisiunea e pusa pe PROTV Plus, dar ea nu poate fi urmarita de cei din diaspora, emisiunea avand multi fani din diaspora, care urmareau pe youtube show-ul. De altfel, nu stim nici cat timp o sa sa mentina postarea episoadelor pe PROTV Plus. Cu siguranta, ele vor fi prezente acolo pentru cateva zile, daca nu doar pentru 24 de ore, pana la o noua editie. Ramane de vazut. Daca vor fi acolo pentru macar o saptamana sau 5 zile, toate editiile, nu cred ca vor exista chiar asa multi nemultumiti.
  • ABC+ ABC+
    Dar de ce ați pus targetul 21-54? Nu ziceați în articolele trecute că țineți cont de targetul 18-54 Urban Comercial?

    Marius, ca să vezi emisiunea pe ProTV+ Vezi și 4 reclame la fiecare 7 minute, este destul de deranjant, ca să nu mai zic că la Kanal D momentele din emisiune se publicau pe YouTube la 5min distanță de emisiunea de pe tv.
    Și adunau sute de mii de vizionări la videoclipuri de 20min (care sunt bine plătite de YouTube), acum pe pagină vezi doar câteva mii de vizionări la câteva ore de la publicare.

    Ps: pe toate paginile oamenii cer încărcarea videoclipurilor pe YouTube, nu voyo.
  • Howard Howard
    Da, @Marius, ai dreptate! Emisiunea este pe Pro tv Plus gratuit, integral, plus foarte multe momente. Și sunt disperati mulți după youtube. Probabil nu știu sa acceseze și sa caute emisiunea pe Pro tv Plus. Dar deja a apărut pe youtube pe diferite pagini, asa ca nu mai e nicio diferență dacă o mai pun și ei. Mai bine o pun doar ca să le închidă gura tuturor celor care comentează atâta! Kanal D nu avea unde sa posteze emisiunea, de aia o posta pe youtube, în timp ce Pro tv are atâtea canale, atât online cat și la tv. E logic să nu vrea sa o pună pe youtube. Se insistă degeaba pe subiectul ăsta absurd!
    În plus, nu cred ca e nevoie de o alta emisiune, speciala pentru Survivor. Pe lângă emisiunea lui Zanni, cred ca majoritatea subiectelor despre Survivor se vor discuta la Maruta, cum facea și Teo anul trecut. E mai logic asa.
  • Marius Marius
    ABC+, emisiunea (2 ore si 20 de minute) este pe Pro TV Plus (gratis). Deci, la ce trebuie pe YouTube, daca e pe Pro TV Plus ?
  • Dragos Dragos
    Asta este categoria careia se adreseaza, in special, ProTV: "În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14.3 puncte de rating și 35.7% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.1 puncte de audiență și 15.1% share. De-a lungul difuzării, aproape 2.6 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură alături de concurenți, iar în minutul de aur, la ora 20:22, aproape 3.3 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor."
  • ABC+ ABC+
    Dacă nu pun emisiunea și pe YouTube, o să le scadă din cifre!
    Nu prea cred eu că mulți oameni se vor abona la Voyo când există site-uri de piraterie, mai bine plătești Netflix decât Voyo/AntenaPlay
  • ABC+ ABC+
    Iar a apărut disperatul de Bam cu textele lui inutile.

    De ce ar reacționa Survivor SUA? Formatul Survivor Turkey este franciză modifică CU ACORDUL celor din State!

    Un moment de reculegere pentru mile(Martinovici) și BAm/R (Răzvan Putina)

    Cu aceste cifre, Antena nu știe ce să mai facă primăvara asta! Dacă Dansul ăla inutil pe gheata este băgat la duel cu Survivor sau Românii au talent, mai bine ar renunța la format și ar pune mira, că aceleași cifre le-ar scoate!
  • Sabina Sabina
    Zanni, Majda și Marius Crăciun vin La Măruță !
  • Dragos Dragos
    B.A.M., ori n-ai citit, ori te faci ca nu exista. Populatia de la orase (in special orasele mari) a migrat masiv catre comunele din apropiere (in general tinerii, chiar si cei de 54 pot fi considerati de varsta mijlocie, si in special cei care au ceva mai multe studii, joburi mai banoase, cei care-si permit o locuinta in afara oraselor). Da, la periferia oraselor mari s-au construit apartamente, case, vile, cladiri de birouri. Viata se schimba si odata cu ea si obiceiurile. Cumva aceste audiente au fost impuse chiar de catre agentiile de publicitate, asa ca n-ar trebui sa ne mire trecerea la acest segment de public. Noul public comercial care ii intereseaza pe publicitari este ESOMAR 21-54 NATIONAL (nu ca cel URBAN nu ar fi bun, ci tocmai din motivele expuse mai sus).
  • B.A.M B.A.M
    Sunt de acord cu tine @circo! Sunt două lucruri total diferite!!! Eu mă mir că NU reacționează cei care dețin formatul Survivor USA! Cei de la Kanal D (și acum PRO TV) le-au utilizat numele pentru a face emisiunea Exatlon. :)))
    (Sau, mai precis, pentru a reînvia/rebrand-ui/etc emisiunea Exatlon, după ce cei de la Kanal D au tocit-o în primii ani.)
    P.S.
    1) Nu comentez audiențele. GUSTURILE NU SE DISCUTĂ, SE CONSTATĂ!
    2) Păcat că nu se mai dau audiențele pe VECHIUL comercial (18-49 urban). Se puteau face comparații mult mai EFICIENTE cu anul trecut. Ca să nu mai pun că e mai SINCER cu agențiile de publicitate. E cam greu să ai peste 50 de ani și să fi un "TÂNĂR" cu vârta între 21-54. ;))
    E trist dar toți vom ajunge moși și babalâgi! Eu încerc să mă împac cu ideea de pe acum...
  • Ha Ha
    Eu apreciez mult că la Pro Tv nu durează reclamele 100 de ani

Trimite un comentariu

sus