AUDIENŢE. Survivor s-a întors cu audienţă la Pro TV! Prima ediţie a noului sezon a atras 2,6 milioane de telespectatori din toată ţara în faţa micilor ecrane.
Show-ul cu Daniel Pavel a fost liderul detaşat al serii, cu cifre de trei-patru ori mai mari decât concurenţa - Antena 1 (cu 1 milioane la nivel naţional) şi Kanal D (cu 700.000 de oameni din ţară pe interval).
De altfel, Kanal D chiar a fost depăşit la oraşe şi la tineri de România TV. Antena 1 punea la bătaie o nouă ediţie Poftiţi pe la noi, iar postul Dogan avea Roata Norocului.
Cifrele de la debutul Survivor pe Pro TV au fost mai mari decât cele pe care le obţinea prima ediţie a sezonului trecut la Kanal D. Atunci, aproximativ două milioane de oameni de uitau, după cum nota Paginademedia.ro la vremea respectivă.
Prin comparaţie, datele sunt mult mai mari şi faţă de cele pe care le-a scos Surpravieţuitorul în 2016, la prima „descălecare” la Pro TV. Aproximativ 1,2 milioane de români se uitau în septembrie 2016.
TOTUL despre SURVIVOR. Cine sunt Faimoşii şi Războinicii?
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor posturi de duminică, 16 ianuarie, primei ediţii Survivor (20.00-23.00):
Naţional. Survivor a pus Pro TV pe primul loc în topul celor mai urmărite staţii TV, duminică seara, cu prima ediţie din noul sezon. Show-ul, care a trecut de la Kanal D la Pro TV, a adunat 2,6 milioane de telespectatori în fiecare minut. În cele trei ore de emisie postul TV a înregistrat o cotă de piaţă de 31% şi un rating de 14,8.
Antena 1, postul care ocupa locul doi, era la o distanţă considerabilă de lider. Postul Intact a avut cifre de aproape trei ori mai mici faţă de Pro TV. Aproximativ un milion de telespectatori se uitau, în fiecare minut, la programele Antenei pe intervalul Survivor.
Podiumul a fost completat de Kanal D, care era mai jos cu mult chiar şi decât Antena 1. Pe intervalul emisiunii cu Daniel Pavel, Kanal D aduna aproximativ 700.000 de oameni pe minut.
Urban. Liderul a rămas neschimat, tot cu cifre foarte bune, şi la oraşe. Peste 1,2 milioane de români se uitau, în fiecare minut, la prima ediţie Survivor difuzată de Pro TV în acest sezon.
Diferenţa s-a menţinut. Cifrele Antenei 1 erau, de asemenea, de aproape trei ori mai mici faţă de cele ale Pro TV. Aproximativ 476.000 de persoane se uitau la Nea Mărin, pe intervalul Surivor.
Cu cifre de aproape cinci ori mai mici faţă de Pro TV, pe locul patru, se clasa Kanal D (221.000 de persoane). Mai sus de postul Dogan, pe trei, era România TV (cu 271.000 de persoane).
Comercial 21-54. Pro TV a condus detaşat şi la tineri. Peste 645.000 de persoane din mediul urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, se uitau la Survivor duminică seară.
Antena 1 ocupa locul doi pe interval, iar diferenţa s-a menţinut. Aproximativ 260.000 de români erau pe Antena 1, când la Pro TV avea emisiunea filmată în Dominicană.
România TV (61.000) şi Kanal D (60.000 de persoane), aproape la egalitate, ocupau locurile trei şi patru.
Citeşte şi: Cine este Andreea Tonciu, din echipa Faimoşilor, în show-ul Survivor
Citeşte şi: Cine este Laura Giurcanu, din echipa Faimoşii de la Survivor
Citeşte şi: Cine este Otilia Bilionera, din echipa Faimoşilor, la Survivor 2022
Citeşte şi: Cine este CRBL, din echipa Faimoşilor de la Survivor
Citeşte şi: Cine este TJ Miles, concurent la Survivor în echipa Faimoşii
Citeşte şi: Cine este Emil Rengle din echipa Faimoşii de la Survivor
Citeşte şi: Cine este Elena Chiriac, concurentă la Survivor România 2022
Citeşte şi: Cine este Cătălin Zmărăndescu, concurent Survivor România, în echipa Faimoşii
Citeşte şi: Cine este Robert Niţă, concurent la Survivor România în echipa Faimoşii
Citeşte şi: Cine este Xonia, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022
Citeşte şi: Cine este Roxana Ciuhulescu, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022
Citeşte şi: Cine este Radu Itu de la Survivor România, din echipa Faimoşii
Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.599.000 | 14.8 | 31.0 |
2 | Antena 1 | 1.013.000 | 5.8 | 12.1 |
3 | Kanal D | 705.000 | 4.0 | 8.4 |
4 | Romania TV | 472.000 | 2.7 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 329.000 | 1.9 | 3.9 |
6 | TVR 1 | 306.000 | 1.7 | 3.6 |
7 | Happy Channel | 241.000 | 1.4 | 2.9 |
8 | TVR 2 | 205.000 | 1.2 | 2.4 |
9 | Prima TV | 198.000 | 1.1 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 173.000 | 1.0 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.278.000 | 13.4 | 30.2 |
2 | Antena 1 | 476.000 | 5.0 | 11.3 |
3 | Romania TV | 271.000 | 2.9 | 6.4 |
4 | Kanal D | 221.000 | 2.3 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 196.000 | 2.1 | 4.6 |
6 | TVR 1 | 133.000 | 1.4 | 3.1 |
7 | Happy Channel | 131.000 | 1.4 | 3.1 |
8 | DigiSport 1 | 99.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 96.000 | 1.0 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 88.000 | 0.9 | 2.1 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL 21-54 URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 646.000 | 13.6 | 36.5 |
2 | Antena 1 | 261.000 | 5.5 | 14.7 |
3 | Romania TV | 61.000 | 1.3 | 3.4 |
4 | Kanal D | 60.000 | 1.3 | 3.4 |
5 | Prima TV | 48.000 | 1.0 | 2.7 |
6 | Pro Cinema | 45.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Antena 3 | 43.000 | 0.9 | 2.4 |
8 | DigiSport 1 | 36.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Happy Channel | 31.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 30.000 | 0.6 | 1.7 |
Citeşte şi: Vodafone devine sponsor principal pentru Survivor România. Va oferi marele premiu
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Romanii au talent produse prost ? E emisiunea cu cele mai mari audiente din Romania. Deci, ce visezi postac ?
și o să mai vedeți un fenomen interesant asta dacă Pro TV pe Canalul principal va continua să promoveze consumatorul filmelor Pro din weekend îl veți vedea foarte mult în cifrele Pro Cinema repet dacă va ști și va continua să promoveze filmele Pro cinema pe Canalul principal
Nu se simte deloc contributia PRO TV, zici ca au luat show-ul si doar si-au pus sigla pe el.
E de urmarit si prezenta pe social media, destul de slabuta a show-ului. Momentele nu au aparut inca pe YouTube, unde anii trecuti adesea intrau in trending si generau comentarii, discutii, atentie, etc. Calitativ, strict ca imagine si productie, nu mi se pare deloc o emisiune demna de Pro TV, dar asta au ajuns.
Audienta nu e ceva surprinzator, nu au avut concurenta si se pare ca s-au investit bani doar in reclama catre influenceri si vedete PROTV care sa faca reclama pe story-uri!
Sfaturi pentru PROTV, sa ne arate ca au inteles ceva din formatul Survivor:
1. As pune Survivor si miercurea, fara dubii! Asta nu e show de 3 zile niciodata!
2. Daca tot vreau sa dau si Masterchef si nu prea am cum sa fac asta, daca ar fi dupa mine, as muta Las Fierbiti miercurea de la 20:30 si de la 21:30 as da Survivor!
3. Cu Las Fierbinti mutat miercurea, mut si Imperiul leilor pentru joi la 20:30, punand de la ora 22:00 sa se difuzeze Masterchef.
3'. Mai e o varianta, in cazul in care nu vor sa mute emisiunile, atunci sa difuzeze Survivor si sambata. E simplu.
*Daca ai Survivor si nu ai si o emisiune in care sa comentezi ce se intampla, atunci degeaba mai ai emisiunea. Kanal D poate nu avea atatea posturi sa-si permita sa faca si asta, dar Pro-ul ar putea sa ridice audienta PRO 2, desi eu cred ca formatul mai bine s-ar plia pentru PRO X si n-as da reluarile pe PRO 2, ci pe PRO X. Prezentator poate fi tot Cosmin Cernat, e potrivit si a facut-o foarte bine pana acum. Oricum, nu cunoaste mai bine ca el nimeni lucrurile de prin Dominicana. (Zanni e bun pentru o gluma pe PRO X cu un invitat, fost concurent, cum mai fac ei pe ProTV Plus, in rest nimic...)
Asta doar daca ei chiar vor audienta si vor sa fie smart. Altfel, degeaba au cumparat formatul Survivor si il vor distruge precum au distrus deja Masterchef. Survivor face audienta mare si are doar 3 zile, iar Masterchef care va lua bataie va fi difuzat 2 zile! Sfideaza logica. N-ar fi o asa mare problema ca revina Kanal D cu Exatlon apoi...
Dar daca si de data asta reusesc sa distruga un format care e de succes in atatea tari, e clar ca sunt incapabili si mai bine se lasa de meseria asta, ca nu e de ei.
Promo-urile au fost sub orice critica si in toate au prezentat mai mult Faimosii. Atat la tv, cat si in social media. Echidistanta nu a existat. La Maruta i-a prezentat doar pe Faimosii, Razboincii nu existau? Sa se uite PROTV-ul la colegii de la NOVA Cehia sau Markiza Slovacia sa vada ce promo-uri au pregatit pentru SURVIVOR. De grecii de la SKAI sau turcii de la TV8, nici nu mai zic! E jale!