Skip to main content

AUDIENŢE. (RE)start cu dreptul! Survivor, lider detaşat la reîntoarcerea pe Pro TV: 2,6 milioane de români s-au uitat

 
AUDIENŢE. (RE)start cu dreptul! Survivor, lider detaşat la reîntoarcerea pe Pro TV: 2,6 milioane de români s-au uitat

AUDIENŢE. Survivor s-a întors cu audienţă la Pro TV! Prima ediţie a noului sezon a atras 2,6 milioane de telespectatori din toată ţara în faţa micilor ecrane. 

Publicitate

Show-ul cu Daniel Pavel a fost liderul detaşat al serii, cu cifre de trei-patru ori mai mari decât concurenţa - Antena 1 (cu 1 milioane la nivel naţional) şi Kanal D (cu 700.000 de oameni din ţară pe interval). 

De altfel, Kanal D chiar a fost depăşit la oraşe şi la tineri de România TV. Antena 1 punea la bătaie o nouă ediţie Poftiţi pe la noi, iar postul Dogan avea Roata Norocului. 

Cifrele de la debutul Survivor pe Pro TV au fost mai mari decât cele pe care le obţinea prima ediţie a sezonului trecut la Kanal D. Atunci, aproximativ două milioane de oameni de uitau, după cum nota Paginademedia.ro la vremea respectivă

Prin comparaţie, datele sunt mult mai mari şi faţă de cele pe care le-a scos Surpravieţuitorul în 2016, la prima „descălecare” la Pro TV. Aproximativ 1,2 milioane de români se uitau în septembrie 2016. 


TOTUL despre SURVIVOR. Cine sunt Faimoşii şi Războinicii?


Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor posturi de duminică, 16 ianuarie, primei ediţii Survivor (20.00-23.00):

Naţional. Survivor a pus Pro TV pe primul loc în topul celor mai urmărite staţii TV, duminică seara, cu prima ediţie din noul sezon. Show-ul, care a trecut de la Kanal D la Pro TV, a adunat 2,6 milioane de telespectatori în fiecare minut. În cele trei ore de emisie postul TV a înregistrat o cotă de piaţă de 31% şi un rating de 14,8. 

Antena 1, postul care ocupa locul doi, era la o distanţă considerabilă de lider. Postul Intact a avut cifre de aproape trei ori mai mici faţă de Pro TV. Aproximativ un milion de telespectatori se uitau, în fiecare minut, la programele Antenei pe intervalul Survivor. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, care era mai jos cu mult chiar şi decât Antena 1. Pe intervalul emisiunii cu Daniel Pavel, Kanal D aduna aproximativ 700.000 de oameni pe minut. 

Urban. Liderul a rămas neschimat, tot cu cifre foarte bune, şi la oraşe. Peste 1,2 milioane de români se uitau, în fiecare minut, la prima ediţie Survivor difuzată de Pro TV în acest sezon.

Diferenţa s-a menţinut. Cifrele Antenei 1 erau, de asemenea, de aproape trei ori mai mici faţă de cele ale Pro TV. Aproximativ 476.000 de persoane se uitau la Nea Mărin, pe intervalul Surivor. 

Cu cifre de aproape cinci ori mai mici faţă de Pro TV, pe locul patru, se clasa Kanal D (221.000 de persoane). Mai sus de postul Dogan, pe trei, era România TV (cu 271.000 de persoane). 

Comercial 21-54. Pro TV a condus detaşat şi la tineri. Peste 645.000 de persoane din mediul urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, se uitau la Survivor duminică seară. 

Antena 1 ocupa locul doi pe interval, iar diferenţa s-a menţinut. Aproximativ 260.000 de români erau pe Antena 1, când la Pro TV avea emisiunea filmată în Dominicană. 

România TV (61.000) şi Kanal D (60.000 de persoane), aproape la egalitate, ocupau locurile trei şi patru. 


Citeşte şi: Cine este Andreea Tonciu, din echipa Faimoşilor, în show-ul Survivor


Citeşte şi: Cine este Laura Giurcanu, din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Otilia Bilionera, din echipa Faimoşilor, la Survivor 2022


Citeşte şi: Cine este CRBL, din echipa Faimoşilor de la Survivor


Citeşte şi: Cine este TJ Miles, concurent la Survivor în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Emil Rengle din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Elena Chiriac, concurentă la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Cătălin Zmărăndescu, concurent Survivor România, în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Robert Niţă, concurent la Survivor România în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Xonia, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Roxana Ciuhulescu, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Radu Itu de la Survivor România, din echipa Faimoşii


Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.599.000 14.8 31.0
2 Antena 1 1.013.000 5.8 12.1
3 Kanal D 705.000 4.0 8.4
4 Romania TV 472.000 2.7 5.6
5 Antena 3 329.000 1.9 3.9
6 TVR 1 306.000 1.7 3.6
7 Happy Channel 241.000 1.4 2.9
8 TVR 2 205.000 1.2 2.4
9 Prima TV 198.000 1.1 2.4
10 Pro Cinema 173.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.278.000 13.4 30.2
2 Antena 1 476.000 5.0 11.3
3 Romania TV 271.000 2.9 6.4
4 Kanal D 221.000 2.3 5.2
5 Antena 3 196.000 2.1 4.6
6 TVR 1 133.000 1.4 3.1
7 Happy Channel 131.000 1.4 3.1
8 DigiSport 1 99.000 1.0 2.3
9 Pro Cinema 96.000 1.0 2.3
10 Realitatea Plus 88.000 0.9 2.1

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de duminică, 16 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 646.000 13.6 36.5
2 Antena 1 261.000 5.5 14.7
3 Romania TV 61.000 1.3 3.4
4 Kanal D 60.000 1.3 3.4
5 Prima TV 48.000 1.0 2.7
6 Pro Cinema 45.000 0.9 2.5
7 Antena 3 43.000 0.9 2.4
8 DigiSport 1 36.000 0.7 2.0
9 Happy Channel 31.000 0.7 1.8
10 Digi 24 30.000 0.6 1.7

Citeşte şi: Vodafone devine sponsor principal pentru Survivor România. Va oferi marele premiu


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Stefan Stefan
    Survivor nu este pe gustul meu, dat asta nu inseamna ca nu e ofertant, mai ales cand nu are concurenta. Felicitari Pro TV! Imi doresc divertisment de cat mai buna calitate, indiferent de televiziune si da, abia astept si RAT, si Te cunosc de undeva si Vocea Romaniei si Dancing on ice (chiar daca nu prevad sa aiba succes, pentru ca nu prea avem patinatori de valoare in tara), si Chefi fara limite (clar mai carismatici decat chefii de la Masterchef). Ca sa nu existe discutii, ma uit doar la acele emisiuni care ma atrag, indiferent de sigla. Competitia intre televiziuni nu poate fi decat benefica pentru telespectatori, ca asa am avut un singur post care difuza propaganda ceausista.
  • MucCelMic MucCelMic
    Mile, ti-a mancat pisica limba? Ha! Cand ti-o furi in modul asta nu mai indraznesti sa apari, postac?
  • Ha Ha
    Mileeee, unde ești?? Ziceai că Survivor va fi prost și slab. Ia uite ce jos e Antenuța ta. DEZASTRU!
  • geo geo
    Cifrele sunt bune desi castingul a fost praf, mai ales la capitolul ”vedete”. Desi nu sunt un fan al formatului, ce am vazut aseara mi s-a parut destul de OK. Se vede ca este facut de aceeasi firma profi de afara care a lucrat anul trecut pentru Kanal D. Sa vedem ce va fi astazi si maine.
  • Daniel Daniel
    Astea cam sunt cifre de Romanii au Talent. Good work
  • Radu Radu
    Xenox, te-aș contrazice. Supraviețuitorul (Survivor Pro Tv 2016) a fost mult mai bine produs decât ce face Acun Medya, dar formatul mergea pe rețeta americană, lucru care nu a prins la public. Supraviețuitorul a fost produs de Emilia Vlad și Zucherro Media.
  • Postacescu Postacescu
    Audiente mai bune ca anul trecut, desi concurentii sunt mai "slabi". O fi de la brand-ul Pro, care ajuta, nu stiu. Pacat de alte formate, care sunt produse prost, Masterchef, Romanii au Talent etc. Aici au noroc ca nu-l produc local, ca-l faceau si pe asta varza.

    Romanii au talent produse prost ? E emisiunea cu cele mai mari audiente din Romania. Deci, ce visezi postac ?
  • Milescu Milescu
    Marinica Zero mai slab ca MasterChef. Dezastru !
  • Mila Mila
    Postacii Mile mile devastati maxim !
  • Xenox Xenox
    Audiente mai bune ca anul trecut, desi concurentii sunt mai "slabi". O fi de la brand-ul Pro, care ajuta, nu stiu. Pacat de alte formate, care sunt produse prost, Masterchef, Romanii au Talent etc. Aici au noroc ca nu-l produc local, ca-l faceau si pe asta varza.
  • Expertul Expertul
    Audientele Survivor la prima editie sunt peste asteptari! Cel mai probabil Survivor va inregistra scaderi la urmatoarele editii, dar daca se va mentine la aprox 2 milioane si intre 9 si 11 rating pe targetul national ABCD, va fi un castig pentru ProTV.
  • ddd ddd
    o să spun un exemplu printre cunoscuții mei mare parte dintre sau o parte dintre publicul acestui format este consumator de sport fotbal Tenis filme și așa mai departe diferența față de produsul oferit de Kanal D în weekend atunci când sunt meciuri filme sau diverse competiții sportive lumea va urmării emisiunea pe Voyo câțiva dintre cunoscuții mei au făcut abonamente Voyo ca să poată urmări emisiunea În weekend sau atunci când nu au timp Sau gen când sunt perioade cu Champions League că va fi o competiție lungă care se va intersecta cu Champions League

    și o să mai vedeți un fenomen interesant asta dacă Pro TV pe Canalul principal va continua să promoveze consumatorul filmelor Pro din weekend îl veți vedea foarte mult în cifrele Pro Cinema repet dacă va ști și va continua să promoveze filmele Pro cinema pe Canalul principal
  • dalien dalien
    Nu e aproape nicio diferenta intre show-ul de pe Pro si cel care era pe Kanal D. Grafica pare un pic mai buna si mai clean, dar calitatea imaginii la jocuri pare un SD upscale obosit.
    Nu se simte deloc contributia PRO TV, zici ca au luat show-ul si doar si-au pus sigla pe el.

    E de urmarit si prezenta pe social media, destul de slabuta a show-ului. Momentele nu au aparut inca pe YouTube, unde anii trecuti adesea intrau in trending si generau comentarii, discutii, atentie, etc. Calitativ, strict ca imagine si productie, nu mi se pare deloc o emisiune demna de Pro TV, dar asta au ajuns.
  • circo circo
    nu mai spuneti prostia cu „reintoarcerea”. sunt emisiuni diferite. Acest Survivor este de fapt Exatlon cu alt nume. Survivor USA este cu totul alta mancare de peste.
  • Johnno Johnno
    Multe sunt de comentat! Multa lume e deja nemultumita ca nu se pun clipuri si pe youtube. Nici macar un clip din emisiune? Abia azi au pus editia 1 din Extrashow! E grav! Nu sunt exagerat sa spun sa se posteze toat emisunea desi n-ar fi fost rau! Cred ca trending-ul i-ar fi ajutat. Degeaba au pus clipurile pe PROTV Plus, ele trebuiau pe youtube!
    Audienta nu e ceva surprinzator, nu au avut concurenta si se pare ca s-au investit bani doar in reclama catre influenceri si vedete PROTV care sa faca reclama pe story-uri!
    Sfaturi pentru PROTV, sa ne arate ca au inteles ceva din formatul Survivor:
    1. As pune Survivor si miercurea, fara dubii! Asta nu e show de 3 zile niciodata!
    2. Daca tot vreau sa dau si Masterchef si nu prea am cum sa fac asta, daca ar fi dupa mine, as muta Las Fierbiti miercurea de la 20:30 si de la 21:30 as da Survivor!
    3. Cu Las Fierbinti mutat miercurea, mut si Imperiul leilor pentru joi la 20:30, punand de la ora 22:00 sa se difuzeze Masterchef.
    3'. Mai e o varianta, in cazul in care nu vor sa mute emisiunile, atunci sa difuzeze Survivor si sambata. E simplu.
    *Daca ai Survivor si nu ai si o emisiune in care sa comentezi ce se intampla, atunci degeaba mai ai emisiunea. Kanal D poate nu avea atatea posturi sa-si permita sa faca si asta, dar Pro-ul ar putea sa ridice audienta PRO 2, desi eu cred ca formatul mai bine s-ar plia pentru PRO X si n-as da reluarile pe PRO 2, ci pe PRO X. Prezentator poate fi tot Cosmin Cernat, e potrivit si a facut-o foarte bine pana acum. Oricum, nu cunoaste mai bine ca el nimeni lucrurile de prin Dominicana. (Zanni e bun pentru o gluma pe PRO X cu un invitat, fost concurent, cum mai fac ei pe ProTV Plus, in rest nimic...)
    Asta doar daca ei chiar vor audienta si vor sa fie smart. Altfel, degeaba au cumparat formatul Survivor si il vor distruge precum au distrus deja Masterchef. Survivor face audienta mare si are doar 3 zile, iar Masterchef care va lua bataie va fi difuzat 2 zile! Sfideaza logica. N-ar fi o asa mare problema ca revina Kanal D cu Exatlon apoi...
    Dar daca si de data asta reusesc sa distruga un format care e de succes in atatea tari, e clar ca sunt incapabili si mai bine se lasa de meseria asta, ca nu e de ei.
    Promo-urile au fost sub orice critica si in toate au prezentat mai mult Faimosii. Atat la tv, cat si in social media. Echidistanta nu a existat. La Maruta i-a prezentat doar pe Faimosii, Razboincii nu existau? Sa se uite PROTV-ul la colegii de la NOVA Cehia sau Markiza Slovacia sa vada ce promo-uri au pregatit pentru SURVIVOR. De grecii de la SKAI sau turcii de la TV8, nici nu mai zic! E jale!

Trimite un comentariu

sus