Audienţe. Câţi români s-au uitat la prima semifinală Eurovision, una la care a avut loc şi momentul solistei Roxen? Puţini, foarte puţini.
TVR a prins top 10 pe naţional şi urban, dar pe comercial abia a intrat între primele 20. A fost depăşit chiar şi de Nick Jr., Comedy Central, Eurosport 1 sau Diva.
La nivelul întregii ţări, cifrele TVR cu Eurovision erau de zece ori mai mici decât ale liderului pe interval. Pe publicul tânăr, TVR avea audienţe de 50 de ori mai mici decât postul de pe primul loc.
Pe intervalul semifinalei Eurovision (22:00-00:05), Antena 1 era liderul serii pe toate segmentele de public. Postul Intact difuza Chefi la cuţite.
Reamintim că România - reprezentată de Roxen - a ratat calificarea în finala Eurovision pentru al treilea an la rând.
CITEŞTE ŞI: România a ratat calificarea în finala Eurovision. VIDEO cu momentul lui Roxen
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele, pe intervalul primei semifinale Eurovision (22:00-00:05):
Naţional. TVR 1 era pe locul 9 cât timp rula prima semifinală de la Eurovision. Aproximativ 138.000 de români se uitau la producţia filmată în Rotterdam. De peste zece ori mai puţini decât liderul pe interval.
Liderul serii era Antena 1, cu peste 1,5 milioane de români pe post, iar în top urmau Pro TV şi Kanal D.
Urban. Ceva mai bine a stat la oraşe TVR 1. Postul Public se clasa pe locul 7, cu 81.000 de telespectatori.
Pe prima poziţie se afla Antena 1, cu 925.000 de privitori. Podiumul era completat de Pro TV şi Kanal D.
Comercial. Cifre modeste în rândul tinerilor pentru TVR 1. Doar 8.000 de români s-au uitat la prima semifinală Eurovision, aseară. Postul Public era doar pe locul 19.
La fel ca pe celelate segment de public, podiumul era neschimbat: Antena 1 (cu audienţe de 50 de ori mai mari decât Eurovisionul), Pro TV, Kanal D.
Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul primei semifinale Eurovision (22:00-00:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.515.000 | 8.6 | 23.3 |
2 | Pro TV | 1.123.000 | 6.4 | 17.3 |
3 | Kanal D | 980.000 | 5.5 | 15.1 |
4 | Romania TV | 369.000 | 2.1 | 5.7 |
5 | DigiSport 1 | 211.000 | 1.2 | 3.3 |
6 | Antena 3 | 193.000 | 1.1 | 3 |
7 | Prima TV | 162.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | Pro 2 | 151.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | TVR 1 | 138.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | National TV | 107.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul primei semifinale Eurovision (22:00-00:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 925.000 | 9.7 | 25.6 |
2 | Pro TV | 493.000 | 5.2 | 13.6 |
3 | Kanal D | 456.000 | 4.8 | 12.6 |
4 | Romania TV | 219.000 | 2.3 | 6.1 |
5 | DigiSport 1 | 136.000 | 1.4 | 3.7 |
6 | Antena 3 | 133.000 | 1.4 | 3.7 |
7 | TVR 1 | 81.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Pro 2 | 79.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | Prima TV | 78.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Happy Channel | 52.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul primei semifinale Eurovision (22:00-00:05), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 400.000 | 9.5 | 30.2 |
2 | Pro TV | 270.000 | 6.4 | 20.4 |
3 | Kanal D | 142.000 | 3.4 | 10.7 |
4 | DigiSport 1 | 54.000 | 1.3 | 4.1 |
5 | TNT | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
6 | Romania TV | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
7 | Pro 2 | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
8 | Digi 24 | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
9 | Antena 3 | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
10 | Prima TV | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
11 | Pro Cinema | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
12 | Comedy Central | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
13 | Diva | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
14 | Eurosport 1 | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
15 | Happy Channel | 12.000 | 0.3 | 0.9 |
16 | National TV | 12.000 | 0.3 | 0.9 |
17 | Antena Stars | 11.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Nick JR | 11.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | TVR 1 | 8.000 | 0.2 | 0.6 |
20 | Cartoon Network | 8.000 | 0.2 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Iar Fierbintenii si Talentele distrug tot pe toate target-urile.
Au ajuns postacii sa laude Bucatarii ca bag filme antice. Vai de viata postacilor...
Si Fierbintenii preferati decat Bucatarii Zero.
Ha ha ha !
Praf și pulbere s-a ales de meseria asta făcută de acești indivizi!
A, și mai urmează și Jocurile Olimpice, va fi “succes” de linie! Știe cineva ca TVR le difuzează? E bine ca exista Eurosport!
Bani cheltuiți degeaba!