AUDIENŢE. Prima semifinală a show-ului SuperStar a pus Pro TV în poziţia de lider în topul celor mai urmărite posturi TV, vineri seară. Cu emisiunea filmată la Arenele Romane, postul din Pache şi-a adjudecat toate segmentele de public: ţara, oraşele şi publicul comercial.
Kanal D şi Antena 1 s-au luptat pentru locul doi, când pe TV era show-ul cu Smiley, Raluka, Marius Moga şi Carla's Dreams.
Cifrele SuperStar au fost mai mari decât săptămâna trecută. De notat felul în care a fost transformat spaţiul de la Arenele Romane pentru acest show.
FOTO
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul SuperStar (20:30-23:30):
Naţional. Peste un milion de români din toată ţara s-au uitat, în fiecare minut, la SuperStar. Pro TV a fost lider, iar următorul post clasat pe interval a fost Kanal D. Diferenţa dintre primele două locuri nu a fost mare. Postul Dogan număra aproape un milion de telespectatori pe minut.
Antena 1, cu X-Factor pe interval, a ocupat locul trei. Aduna o medie de peste 700.000 de privitori.
Urban. Clasamentul s-a menţinut şi la oraşe, unde a Pro TV a ocupat primul loc. Peste 570.000 de oameni au urmărit, în fiecare minut, show-ul de la Arenele Romane.
Cu aproximativ 400.000 de telespectatori pe minut, Kanal D era postul de pe locul doi. În acelaşi timp, cu cifre foarte apropiate de Kanal, Antena 1 se clasa pe trei.
Comercial 18-49. Tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani au făcut diferenţa doar în ceea ce priveşte locul doi. Liderul a rămas neschimbat. Pro TV înregistra o audienţă medie de aproximativ 250.000 de români, în fiecare minut, cu SuperStar.
Antena 1 trecea pe doi, peste Kanal D, poziţie din care a adunat o medie de 150.000 de telespectatori pe intervalul show-ului Pro TV.
Locul trei a fost adjudecat de Kanal D, post care a înregistrat 120.000 de persoane în fiecare minut.
Audienta posturilor TV vineri, 19 noiembrie, pe intervalul SuperStar (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.054.000 | 6.0 | 15.3 |
2 | Kanal D | 998.000 | 5.7 | 14.4 |
3 | Antena 1 | 717.000 | 4.1 | 10.4 |
4 | Romania TV | 462.000 | 2.6 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 322.000 | 1.8 | 4.7 |
6 | DigiSport 1 | 284.000 | 1.6 | 4.1 |
7 | National TV | 206.000 | 1.2 | 3.0 |
8 | Antena Stars | 155.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | TVR 2 | 151.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Happy Channel | 149.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 19 noiembrie, pe intervalul SuperStar (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 572.000 | 6.0 | 15.8 |
2 | Kanal D | 403.000 | 4.2 | 11.1 |
3 | Antena 1 | 401.000 | 4.2 | 11.1 |
4 | Romania TV | 235.000 | 2.5 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 189.000 | 2.0 | 5.2 |
6 | DigiSport 1 | 186.000 | 1.9 | 5.1 |
7 | TVR 2 | 106.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | Happy Channel | 81.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | Diva | 81.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Antena Stars | 79.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 19 noiembrie, pe intervalul SuperStar (20:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 250.000 | 6.0 | 21.7 |
2 | Antena 1 | 150.000 | 3.6 | 13.0 |
3 | Kanal D | 122.000 | 2.9 | 10.6 |
4 | DigiSport 1 | 62.000 | 1.5 | 5.4 |
5 | Romania TV | 41.000 | 1.0 | 3.5 |
6 | Diva | 35.000 | 0.8 | 3.0 |
7 | Pro Cinema | 31.000 | 0.7 | 2.7 |
8 | Digi 24 | 29.000 | 0.7 | 2.5 |
9 | Film Cafe | 28.000 | 0.7 | 2.4 |
10 | Antena 3 | 26.000 | 0.6 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Este deja bine cunoscut faptul că în acest moment, departamentul de producție al Pro Tv este la cel mai scăzut nivel profesional de la lansarea stației, în 1995.
Harababura totala la sunet si montaj. Bandul s-a auzit mult mai tare decat vocea concurentilor pe aproape toate piesele. Multe taieturi fara sens si cadre tremurate, cu treceri haotice la imagini din dronă, in care Arenele Romane se vad minuscule si dau foarte urat cu lojele complet goale.
Au lasat comentariile juriului si sunetul ambiental (urelete de stadion) sa acopere muzica, ceea ce e foarte enervant. Iar in calupurile de "Urmează" de dinainte de publicitate le-au scapat momente deja difuzate.
Testimonialele au fost facute intr-o lene monumentala, mai mult constau in reluari din editiile precedente decat in material nou. Au bagat niste filmari neinteresante de la repetitii ca sa fie, zici ca uitase cineva camera pornita din greseala. Se presupune ca intr-o astfel de emisiune, in aceasta etapa, deja trebuie sa aflii mai multe lucruri despre concurenti, sa ii cunosti si sa te atasezi de ei - nici macar n-au incercat sa faca asta cei din productie.
Au trecut mai departe concurente de care doar juriul a fost entuziasmat, ca nu au trecut sticla deloc, in timp ce concurenti cu mai mult potential au fost lasati pe dinafara.
Prezentatoarea, simpatica in alte ipostaze dar fara prestanta necesara rolului de gazda, vorbea cu concurentii ca pe maidan si a stat cracanata si cu mainile chircite toata emisiunea.
Carla's Dreams si Moga ma fac sa vreau sa schimb canalul. Unul vădit partinitor, increzut si cu o placere sadica de a face bullying si de a le vorbi cu superioritate si dispret concurentilor, iar celalalt, un speaker motivational esuat cu parere prea buna despre sine, dar care uită că nu mai e un nume relevant de ani de zile in muzică.
Emisiunea de aseara in loc sa fie o experienta relaxanta, a fost una tensionata, negativa si frustranta. Se vede din ce in ce mai tare lipsa de profesionalism din spatele camerelor.