Pro TV şi Kanal D şi-au adjudecat audienţele de miercuri seara, lăsând Antena 1 de cele mai multe ori pe locul trei, în ţară şi la oraşe.
Care program a fost preferatul românilor? Fără îndoială Las Fierbinţi, care a fost lider de audienţă pe toate targeturile.
Partea a doua serii a fost însă dominată de Kanal D, care a difuzat serialul turcesc cu Zuleyha şi apoi emisiunea lui Negru. Chiar dacă Negru a rămas fără semnal, brusc, chiar aproape de final, în jurul orei 12.00 de la miezului nopţii, emisiunea a avut audienţe bune.
Vezi AICI detalii despre întrureperea emisiei la Kanal D
Antena 1, cu noua emisiune de umor România are Roast, a stat bine pe publicul comercial, depăşind Kanal D pe intervalul întregii seri, însă nu şi Pro TV.
Paginademedia.ro prezintă audienţele de miercuri seara, pe intervalul Las Fierbinţi, de pe Pro TV:
Naţional. Las Fierbinţi continuă să fie cel mai urmărit program al serii, chiar dacă a trecut pe audienţe de vară. Episodul de miercuri a atras peste 1,5 milioane de români în faţa televizoarelor, poziţionând Pro TV pe primul loc în audienţe.
La distanţă de mai bine de 400.000 de telespectatori, Zuleyha şi-a adjudecat poziţia secundă, serialul turcesc de la Kanal D fiind urmărit de 1.138.000 de fani.
Cu cifre mult mai scăzute, de trei-patru ori mai mici faţă de primele două clasate, Antena 1 a ocupat locul trei în clasament. Puţin peste 400.000 de români s-au uitat la noua emisiune a postului, România are Roast, cu Micutzu şi alte stand-upperi, care a debutat pe 12 mai.
Urban. Clasamentul a rămas neschimbat şi la oraşe: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Las Fierbinţi a avut o audienţă de 678.000 de telespectatori de la oraşe, cu cel puţin 120.000 mai mulţi faţă de Zuleyha (555.000 de privitori pe acest interval).
Antena 1 a avut cifre la jumate faţă de Kanal D şi aproape de trei ori mai mici faţă de Pro TV. Astfel, s-au uitat la România are Roast 260.000 de români de la oraşe.
Urban 21-54 de ani. Pro TV nu a cedat poziţia de lider nici pe publicul comercial, fiind urmărit de 319.000 de tineri de la oraşe.
În schimb Antena 1 a depăşit Kanal D, trecând pe doi, cu 143.000 de privitori din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Cu 20.000 de telespectatori mai puţini decât Antena 1, Zuleyha a ocupat locul trei pe comercial.
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.573.000 | 8.9 | 25.9 |
2 | Kanal D | 1.138.000 | 6.5 | 18.7 |
3 | Antena 1 | 403.000 | 2.3 | 6.6 |
4 | Antena 3 | 273.000 | 1.5 | 4.5 |
5 | Happy Channel | 262.000 | 1.5 | 4.3 |
6 | Antena Stars | 253.000 | 1.4 | 4.2 |
7 | Romania TV | 233.000 | 1.3 | 3.8 |
8 | National TV | 217.000 | 1.2 | 3.6 |
9 | Digi 24 | 122.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | TVR 1 | 118.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 678.000 | 7.1 | 20.7 |
2 | Kanal D | 555.000 | 5.8 | 16.9 |
3 | Antena 1 | 260.000 | 2.7 | 7.9 |
4 | Antena 3 | 195.000 | 2.0 | 5.9 |
5 | Happy Channel | 178.000 | 1.9 | 5.4 |
6 | Antena Stars | 149.000 | 1.6 | 4.5 |
7 | Romania TV | 145.000 | 1.5 | 4.4 |
8 | National TV | 135.000 | 1.4 | 4.1 |
9 | Digi 24 | 87.000 | 0.9 | 2.7 |
10 | Diva | 66.000 | 0.7 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 319.000 | 6.7 | 26.7 |
2 | Antena 1 | 143.000 | 3.0 | 11.9 |
3 | Kanal D | 123.000 | 2.6 | 10.3 |
4 | Antena Stars | 63.000 | 1.3 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 51.000 | 1.1 | 4.3 |
6 | National TV | 50.000 | 1.1 | 4.2 |
7 | Happy Channel | 38.000 | 0.8 | 3.2 |
8 | Digi 24 | 37.000 | 0.8 | 3.1 |
9 | Romania TV | 29.000 | 0.6 | 2.4 |
10 | Prima TV | 23.000 | 0.5 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Leii, depăşiţi de Zuleyha şi de Negru
Naţional. Ca de obicei, a ieşit Las Fierbinţi din peisaj, s-au dus şi audienţele pentru Pro TV. Imperiul leilor a avut un public aproape la jumate, reuşind să atragă în faţa televizoarelor puţin peste 800.000 de români din ţară. Emisiunea, care îmbină plăcerea cu afacerile, a fost depăşită de Zuleyha şi de Negru.
Aşadar, după Las Fierbinţi, Kanal D a preluat conducerea audienţelor şi Pro TV a trecut pe doi. Postul turcesc a fost urmărit de 925.000 de români.
Iar Antena 1 a rămas tot pe trei, având aproape jumătate de milion de telespectatori.
Urban. Clasamentul a rămas acelaşi şi la oraşe: Kanal D, Pro TV şi Antena 1.
Imperiul leilor nu a făcut faţă Zuleyhei şi nici lui Negru, emisiunea având cu aproape 100.000 de telespectatori mai puţini faţă de Kanal D.
Astfel, postul turcesc a fost urmărit de 483.000 de români de la oraşe, în timp ce Pro TV a avut 368.000 de privitori.
Antena 1 a avut cifre aproape la jumate faţă de lider, Kanal D, emisiunea România are Roast având 273.000 de telespectatori.
Urban 21-54 de ani. Dacă în ţară şi la oraşe Pro TV a fost depăşit de Kanal D, pe publicul comercial şi-a luat revanşa.
Imperiul Leilor s-a clasat pe primul loc pe segmentul comercial, cu 234.000 de privitori, iar Kanal D a coborât tocmai pe trei, fiind depăşit şi de Antena 1.
Aşadar, Antena 1 şi-a adjudecat poziţia secundă pe publicul comercial, cu 179.000 de telespectatori, iar Kanal D a ocupat locul trei, având 142.000 de privitori.
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 925.000 | 5.3 | 16.1 |
2 | Pro TV | 804.000 | 4.6 | 14.0 |
3 | Antena 1 | 497.000 | 2.8 | 8.7 |
4 | Romania TV | 327.000 | 1.9 | 5.7 |
5 | National TV | 321.000 | 1.8 | 5.6 |
6 | Antena 3 | 308.000 | 1.7 | 5.4 |
7 | Pro Arena | 219.000 | 1.2 | 3.8 |
8 | Prima TV | 196.000 | 1.1 | 3.4 |
9 | Antena Stars | 173.000 | 1.0 | 3.0 |
10 | Happy Channel | 151.000 | 0.9 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 483.000 | 5.1 | 16.0 |
2 | Pro TV | 368.000 | 3.9 | 12.2 |
3 | Antena 1 | 273.000 | 2.9 | 9.1 |
4 | Antena 3 | 195.000 | 2.1 | 6.5 |
5 | Romania TV | 189.000 | 2.0 | 6.2 |
6 | National TV | 146.000 | 1.5 | 4.8 |
7 | Pro Arena | 141.000 | 1.5 | 4.7 |
8 | Happy Channel | 98.000 | 1.0 | 3.3 |
9 | Prima TV | 94.000 | 1.0 | 3.1 |
10 | Antena Stars | 81.000 | 0.8 | 2.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-24:00), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 234.000 | 4.9 | 18.1 |
2 | Antena 1 | 179.000 | 3.8 | 13.8 |
3 | Kanal D | 142.000 | 3.0 | 11.0 |
4 | National TV | 70.000 | 1.5 | 5.4 |
5 | Pro Arena | 69.000 | 1.5 | 5.3 |
6 | Romania TV | 52.000 | 1.1 | 4.0 |
7 | Antena 3 | 43.000 | 0.9 | 3.3 |
8 | Digi 24 | 41.000 | 0.9 | 3.1 |
9 | Antena Stars | 30.000 | 0.6 | 2.4 |
10 | Happy Channel | 29.000 | 0.6 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Si Survivor Fierbinti Talente Vlad Imperiul iar a umilit marele serial ha.