Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV a fost liderul serii. Ştirile şi Survivor au dominat toate targeturile

 
AUDIENŢE. Pro TV a fost liderul serii. Ştirile şi Survivor au dominat toate targeturile

Pro TV a condus luni seara detaşat în clasamentul posturilor TV, fiind lider de audienţă, atât cu jurnalul de ştiri de la ora 19.00, cât şi cu emisiunea Survivor.

Publicitate

Dacă noua ediţie a show-ului Survivor a strâns în faţa televizoarelor aproape 1,9 milioane de telespectatori, jurnalul de ştiri a depăşit pragul de două milioane, mai precis 2.267.000 de persoane. Succesul s-a datorat şi relatărilor despre tensiunea din Ucraina, subiect din ce în ce mai urmărit de români.

Ştirile de la Pro Tv au dominat Observatorul Antenei 1 şi jurnalul celor la Kanal D, clasate tot pe podium, dar cu cifre de două-trei ori mai mici.

Tot Antena 1 şi Kanal D au completat podiumul şi restul serii, pe intervalul Survivor, de la 20.30 la 23.30. Dacă la nivel naţional Kanal D a strâns mai mulţi telespectatori, cu serialul Fiica Ambasadorului, la oraşe, în targetul 21-54 de ani, Antena 1 a ocupat locul doi, cu emisiunea Poftiţi pe la noi.  

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de luni, pe intervalul Ştirilor Pro Tv: 

Naţional. Jurnalul de ştiri de la Pro TV a înregistrat o audienţă mai mare chiar şi decât a emisiunii Survivor, care a urmat în programul televiziunii. Astfel, la nivel naţional, ştirile au avut 2.267.000 de telespectatori, în timp ce Survivor a avut 1.867.000. 

Pe locul doi, în intervalul 19.00-20.30, s-a clasat Observatorul de la Antena 1, având aproape jumătate din audienţa Pro TV, mai exact 1.260.000 de persoane. Următorul în clasament a fost programul de ştiri de la Kanal D, ce a strâns un public de sub un milion de români (885.000). 

Urban. Şi la oraşe ştirile Pro TV au condus detaşat, având de două ori mai mulţi telespectatori decât Observatorul de la Antena 1. Astfel, mai bine de 1,1 milioane de români au ales jurnalul de la Pro TV, în timp ce la Antena 1 s-au uitat puţini peste 500.000 de orăşeni. Pe locul trei s-a clasat tot Kanal D, şi la oraşe, cu o audienţă de 302.000 de persoane.

Comercial Urban 21-54. Pro TV a fost prima alegere şi în rândul populaţiei de la oraşe aflate în targetul 21-54 de ani. Mai bine de 670.000 de români preferat ştirile de la Pro TV, în timp ce de trei ori mai puţini s-au uitat la Observatorul Antenei 1 (206.000 de persoane) şi mult mai puţini la jurnalul Kanal D (93.000)

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Ştirile Pro TV (19:00-20:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.267.000 12.9 25.7
2 Antena 1 1.260.000 7.2 14.3
3 Kanal D 885.000 5.0 10.0
4 Romania TV 542.000 3.1 6.1
5 Happy Channel 360.000 2.0 4.1
6 Antena 3 308.000 1.7 3.5
7 National TV 266.000 1.5 3.0
8 DigiSport 1 209.000 1.2 2.4
9 Pro Cinema 193.000 1.1 2.2
10 TVR 1 184.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Ştirile Pro TV (19:00-20:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.145.000 12.0 26.6
2 Antena 1 514.000 5.4 11.9
3 Kanal D 302.000 3.2 7.0
4 Antena 3 226.000 2.4 5.3
5 Romania TV 212.000 2.2 4.9
6 Happy Channel 174.000 1.8 4.0
7 DigiSport 1 121.000 1.3 2.8
8 National TV 119.000 1.3 2.8
9 TVR 1 96.000 1.0 2.2
10 Realitatea Plus 92.000 1.0 2.1

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Ştirile Pro TV (19:00-20:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 671.000 14.1 38.0
2 Antena 1 206.000 4.3 11.6
3 Kanal D 93.000 2.0 5.3
4 Antena 3 51.000 1.1 2.9
5 Digi 24 42.000 0.9 2.4
6 DigiSport 1 39.000 0.8 2.2
7 Romania TV 36.000 0.8 2.1
8 TVR 1 35.000 0.7 2.0
9 Antena Stars 33.000 0.7 1.9
10 Pro Cinema 30.000 0.6 1.7

Pro Tv s-a menţinut lider de audienţă şi cu show-ul Survivor, care a început la 20.30, după ştiri. 

Naţional. Show-ul a atras 1.867.000 de români, la nivel naţional, cu mai mult de jumătate de milion faţă de Kanal D, care a rulat serialul Fiica Ambasadorului. Astfel, 1.297.000 de persoane au preferat filmul, în timp ce emisiunea Poftiţi pe la noi a adus în faţa televizoarelor doar puţin peste un milion de români (1.042.000).

Urban. Şi cei de la oraşe au ales Survivor luni seara. Aproape un milion au urmărit ce fac concurenţii din Republica Dominicană, mai precis 906.000 de telespectatori, în timp ce puţini peste jumătate de milion au ales filmul de la Kanal D. Foarte aproape s-a menţinut pe poziţii şi nea Mărin, cu emisiunea de la Antena 1, clasându-se pe locul trei, cu 504.000 de telespectatori. Diferenţa dintre locul doi şi trei a fost de 5.000 de români.

Comercial Urban 21-54. În continuare, Pro Tv s-a menţinut lider de audienţă şi rândul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, de la oraşe. Survivor a avut aproape jumătate de milion de telespectatori (472.000), aproape dublu faţă de nea Mărin (277.000) şi mai mult decât triplu faţă de serialul Fiica Ambasadorului, de la Kanal D (138.000). 

Televiziunile de ştiri România TV şi Antena 3 s-au bătut pentru poziţiile 4 şi 5 din clasament, pe intervalul Survivor, cu cifre apropiate de audienţă.

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane) Rtg% Share
1 Pro TV 1.867.000 10.6 23.2
2 Kanal D 1.297.000 7.4 16.1
3 Antena 1 1.042.000 5.9 13.0
4 Romania TV 452.000 2.6 5.6
5 Antena 3 408.000 2.3 5.1
6 Happy Channel 202.000 1.1 2.5
7 Prima TV 190.000 1.1 2.4
8 DigiSport 1 184.000 1.0 2.3
9 Pro Cinema 170.000 1.0 2.1
10 Realitatea Plus 150.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 906.000 9.5 22.2
2 Kanal D 509.000 5.3 12.5
3 Antena 1 504.000 5.3 12.3
4 Antena 3 264.000 2.8 6.5
5 Romania TV 216.000 2.3 5.3
6 DigiSport 1 101.000 1.1 2.5
7 Happy Channel 101.000 1.1 2.5
8 Prima TV 91.000 1.0 2.2
9 National TV 89.000 0.9 2.2
10 Pro Cinema 84.000 0.9 2.1

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 472.000 9.9 27.0
2 Antena 1 277.000 5.8 15.8
3 Kanal D 138.000 2.9 7.9
4 Antena 3 65.000 1.4 3.7
5 National TV 53.000 1.1 3.0
6 Romania TV 49.000 1.0 2.8
7 Prima TV 44.000 0.9 2.5
8 DigiSport 1 43.000 0.9 2.4
9 Digi 24 43.000 0.9 2.4
10 Pro Cinema 36.000 0.8 2.1

 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Comentatorul Comentatorul
    Sa mai prelungeasca emisiunea cu 30 de minute! Daca nu aduc atleti pe masura asteptarilor publicului format inca din vremea Kanal D sau cu sare si piper, nu stiu cat va rezista Survivor la bataie cu noul format al chefilor in Grecia care poate aduce lucruri noi care sa atraga publicul. Cum sa ii dai 4k euro Roxanei Ciuhulescu? Mai bine atunci luptatori mai buni pe 2k, nu atat de cunoscuti, dar aduci cu mai mult de 4k pe un adevarat gimnast. Sa fie spectacol. Trebuie gandit bine! E pacat de format!
  • Howard Howard
    Ce cifre au avut știrile! De doua, 3 ori mai mari decât A1, în condițiile în care Observatorul este condus de foști oameni din Pro. Se pare ca orice ar face, nu o vor întrece pe Andreea Esca&PRO.
    Cifre foarte bune și pentru Survivor, poate se vor gândi mai bine și vor baga și sâmbăta!
    La faimoși e a doua săptămână și deja rămân 9. Trebuie să aducă neapărat alte persoane.
    Știe cineva ce audiență a avut Survivor pe Pro 2?
  • Soby Soby
    Bravo Digi 24 că crești la audiență.

    Prelipceanu, Pândaru, Negruțiu și vedete-prezentatori cunoscuți ai României vor fi lideri de audiență, depășind pe Ciutacu de la România TV și pe Gâdea de la Antena 3.
  • LEGOHERO LEGOHERO
    Ce audiență mare are Pro Cinema cu La Bloc , 200000 este o cifră uriașă pentru un serial atât de vechi . Cred că ar prinde foarte un nou sezon al , cu vechile personaje care sunt dispuse să mai apară .
  • Mihai Mihai
    Ce audienta au stirile pe noul target comercial.... impresionant. Aproape 40% cota de piata.

Trimite un comentariu

sus