Skip to main content

AUDIENŢE REVELION 2022. Premieră istorică: Pro TV depăşeşte Revelionul lui Dan Negru pentru prima dată în 20 de ani

 
AUDIENŢE REVELION 2022. Premieră istorică: Pro TV depăşeşte Revelionul lui Dan Negru pentru prima dată în 20 de ani

AUDIENŢE REVELION 2022. Audienţe-surpriză în noptea dintre ani. Pentru prima dată, Pro TV a depăşit Antena 1 şi Revelionul lui Dan Negru în noaptea dintre ani. De obicei, noaptea de Revelion era puţinele zile din an în care Antena 1 lăsa mult în urmă Pro TV (care ani la rândul a preferat un "non-combat" şi a difuzat filme.

Publicitate

Ce a avut Pro TV? Genericul: Protevelion, un spectacol cu vedetele postului şi cu invitaţi, prezentat de Pavel Bartoş şi de Raluka, cu dialoguri între prezentatori şi invitaţii care erau permanent în platou (cam ca la "gradenele" lui Negru), multă muzică populară şi de petrecere, puţin mister (nu măşti, ca la Negru, ci "umbre" pe un ecran), totul filmat ca un talent show (a fost în platoul în care se filmează Românii au talent, SuperStar sau Vocea României).

Plus trupa Light Balance (America's Got Talent). Şi (foarte) mult Pepsi (sponsorul programului) şi un platou luminat în culorile brandului.

Ce a avut Antena 1? Clasicul Revelion al starurilor, cu măşti (format despre care Dan Negru spunea că e ultima dată când îl face), cu Romică Ţociu, Cornel Palade, Selly şi momente inspirate din serialele la modă: concursuri Squid Game sau Casa de Papel.

De notat că programul lui Dan Negru a început la ora 22.00, ca de obicei, iar Protevelionul a pornit încă de la ora 20.00.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Revelionului 2022, adică intervalul orar de "maximă audienţă" în noaptea dintre ani, 22.00-2.00:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Protevelion. În acelaşi timp, la Revelionul Starurilor cu Dan Negru se uitau aproape 1,9 milioane de români. Cum a continuat topul?

A fost aproape egalitate între Kanal D şi Revelionul de la România TV. Locul al treilea pentru Kanal D, cu aproape 700.000 de români şi, la foarte mică distanţă, de 14.000 de telespectatori, poziţia a patra pentru România TV.

Restul canalelor au fost mult în urmă. TVR 1, de exemplu, a fost aproape la jumătate ca audienţă de România TV.

Vezi şi audienţele posturilor TV la Miezul Nopţii de Revelion, aici

URBAN. La oraşe, peste 1,1 milioane de români s-au uitat la Protevelion, în timp de aproape 900.000 erau cu ochii pe Dan Negru.

România TV a fost la oraşe pe locul al treilea, şi înaintea Kanal D, nu numai a postului public TVR 1.

COMERCIAL. Revelionul de pe Pro TV a fost pe prima poziţie şi pe publicul comercial, atât pe cel clasic (18-49 de ani), cât şi pe noul comercial (21-54 de ani ABCD Naţional). Pe publicul comercial, practic au contat doar două revelioane: Pro TV şi Antena 1.

De exemplu, pe publicul tânăr, 18-49 de ani, audienţe Revelionului cu Negru (locul al doilea) a fost de peste patru ori mai mare decât locurile trei-patru, ocupate (la foarte mică distanţă unul de altul) de Kanal D şi România TV.

Citeşte şi: AUDIENŢE Revelion 2022. Peste şapte milioane de români la miezul nopţii! Negru a avut ţara, Pro TV restul. România TV, pe trei

Audienţele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.037.000 11.6 26.2
2 Antena 1 1.882.000 10.7 24.2
3 Kanal D 695.000 3.9 8.9
4 Romania TV 681.000 3.9 8.8
5 TVR 1 392.000 2.2 5.0
6 National TV 156.000 0.9 2.0
7 Antena 3 151.000 0.9 1.9
8 Prima TV 148.000 0.8 1.9
9 Antena Stars 143.000 0.8 1.8
10 ETNO 134.000 0.8 1.7

Audienţele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.109.000 11.6 28.3
2 Antena 1 865.000 9.0 22.0
3 Romania TV 365.000 3.8 9.3
4 Kanal D 302.000 3.2 7.7
5 TVR 1 202.000 2.1 5.2
6 Antena 3 96.000 1.0 2.5
7 Antena Stars 79.000 0.8 2.0
8 National TV 66.000 0.7 1.7
9 Prima TV 61.000 0.6 1.6
10 TVR 2 60.000 0.6 1.5

Audienţele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, pe SEGMENTUL COMERCIAL 18-49 urban:

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 461.000 11.1 35.9
2 Antena 1 354.000 8.5 27.6
3 Kanal D 86.000 2.1 6.7
4 Romania TV 80.000 1.9 6.2
5 TVR 1 22.000 0.5 1.7
6 National TV 18.000 0.4 1.4
7 Antena 3 16.000 0.4 1.2
8 Antena Stars 14.000 0.3 1.1
9 Prima TV 12.000 0.3 0.9
10 ZU TV 12.000 0.3 0.9

Audienţele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, pe NOUL COMERCIAL (21-54 de ani National ABCD):

  COMERCIAL 21-54 National ABCD Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 945.000 13.5 34.4
2 Antena 1 709.000 10.1 25.8
3 Kanal D 233.000 3.3 8.5
4 Romania TV 163.000 2.3 5.9
5 TVR 1 89.000 1.3 3.2
6 Prima TV 51.000 0.7 1.9
7 Antena Stars 50.000 0.7 1.8
8 National TV 47.000 0.7 1.7
9 Antena 3 27.000 0.4 1.0
10 TVR 2 25.000 0.4

0.9

Citeşte şi: AUDIENŢE Revelion 2022. Peste şapte milioane de români la miezul nopţii! Negru a avut ţara, Pro TV restul. România TV, pe trei


Vezi audienţele Revelionului 2021, aici


Vezi audienţele Revelionului 2020, aici


Vezi audienţele REVELIONULUI 2019, aici


Vezi audienţele REVELIONULUI 2018, aici


Vezi audienţele REVELIONULUI 2017, aici


Vezi audienţele REVELIONULUI 2016, aici


Citeşte şi: Dan Negru: „E ultimul an in care prezint showul cu măşti!”. Disclaimer: Nu spune că pleacă de la Antena 1


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • jk jk
    Chiar e o surpriza colosala,dar a fost girata de Negru prin ce invitati "de calitate" din noua generatie
    La anul,daca mai ramane,neaparat schimbat formatul
    Cat despre pro,destul de decent,multi s-au uitat poate ca sa nu dea pe Revelionul starurilor,nu a fost rau dar nici cel mai cel.Ma rog,ma asteptam la si mai si
    Dar da,poate mai bine Pro baga Las Fierbinti de la 20 si dupa Protelevionul.Scotea mai bine
  • Bastian Bastian
    La mulți ani tuturor, felicitări Pro tv ,deci de poate să bateți *** de pe Antena 1,punct ochit ,punct lovit !!! Ce zice ,*** !?
  • Vladov Vladov
    Revelion Negrut sub Vlad. Asta chiar e Dezastru Monumental !

    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-ultimul-episod-vlad-20496096
  • Postacila Postacila
    Ce visezi Mile ? Uite aici dovada:

    Pro 11.6 national si 11.1 comercial. Diferenta de 0.5. Antenuta, 10.7 national si 8.5 comercial. 2.2 diferenta postacilor. Deci mai multi pensionari pesede la Antenuta.
    Si daca luam altfel postacilor. 11.6 national si 13.5 national comercial. Pro mai bine la tineri. 10.7 national si 10.1 comercial. Mai bine la pensionari Antenuta.
    Sau altfel. 11.6 urban si 11.1 comercial. Pro cu 0.5 diferenta. Antenuta, 9 urban si 8.5 comercial. Mai bine la pensionari.

    Deci, mai multi pensionari la Antenuta. Nu mai abera postacule !
  • Marius Marius
    Cand am vazut pe Selly, pe Dorian, Pe Antonio Pican (sau Picant), am schimbat instant pe alt post TV...Si, cand am vazut pe internet ca a aparut si 5Gang sau cum le zice. Foarte bine am facut !
  • Negrotila Negrotila
    Deci Negrut a zis ca renunta la Masti Revelionus ? Pe pariu ca, o sa copieze Protevelionul de aseara de la Pro ?
    Va fi in proportie de 80% copie de la Pro la Antenuta. Pun pariu.
  • Miluter Miluter
    Trăiască pro trăiască psd la mulți ani ha

    Vezi ca Pro mai bine pe comercial decat Antenuta Zero postacule. Deci, ce visezi ?
    Si psd la Antenuta in ultimii 5-10-15-20 ani nu zici nimic postac ? Te faci ca nu vezi, nu ?
  • Mascatica Mascatica
    Uite aici pentru postacul Mile = mile. Finala Masked cam la egalitate cu mult mai scumpa emisiune Revelion Pensionar pe comercial. Ha ha ha ha !

    Pensie Revelion: 354.000, 8.5, 27.6.
    Finala Masked: 316.000, 7.7, 24.8.

    Ati vazut postacilor ? Hi hi hi !
  • ddd ddd
    dacă făceau anumite momente cu băieții din Las Fierbinți chiar și cu personajele din Las Fierbinți pe intervalul 22 23 ProTV putea să iasă și mai bine Și dacă gândeau să combine show urile ProTV în produsul ăsta cu diverse momente cred că audiența putea ajunge undeva la 2 milioane jumătate

    per total lucrurile au ieșit bune toată lumea mulțumită de la echipa Pro Tv care a făcut produsul până la agențiile de publicitate și partenerii se putea realiza un produs și mai bine și mai bun făcut dar aici sa văzut frica conducerii pro și lipsa de experiență a management ului de a realiza astfel de produs
  • unadowa unadowa
    Da, e clar, PROTV a copiat formatul Antenei. Nu se mai supără Negru ca pe Antenă (cazul Home Alone) că a pierdut audiența chiar în favoarea unei emisiuni clonă ?

    Pe de altă parte mă bucur, pt că Negru deja devenise de o aroganță teribilă, începuse să-și ironizeze chiar propriul post, își închipuia că e Midas, tot ce atinge se transformă în aur. Dar uita că adversarul făcea non-combat.
  • RzV RzV
    Dupa ce am vazut primele minute din revelionul de la Pro era sigur ca vor iesi lideri. Momente muzicale si momente de umor fara lalaiala multa cum e de obicei la Negru. Cred ca asta si-ar dori sa vada cei care urmaresc un revelion la TV, momente muzicale si glume.
    In rest am vazut spre final putin din revelionul de pe Prima. Mi-a placut si ideea de acolo, intr-un cadru mai restrans cu vedetele lor, ca la o adunare in familie cu muzica live, totul natural.
  • Milut Milut
    Ce viseaza postacii antenisti in frunte cu Mile mile ? Revelion Pensionar la Antenuta, nu la Pro postacilor.

    Pro 11.6 national si 11.1 comercial. Diferenta de 0.5. Antenuta, 10.7 national si 8.5 comercial. 2.2 diferenta postacilor. Deci mai multi pensionari pesede la Antenuta.

    Si daca luam altfel postacilor. 11.6 national si 13.5 national comercial. Pro mai bine la tineri. 10.7 national si 10.1 comercial. Mai bine la pensionari Antenuta.

    Sau altfel. 11.6 urban si 11.1 comercial. Pro cu 0.5 diferenta. Antenuta, 9 urban si 8.5 comercial. Mai bine la pensionari.

    Deci, ce visati postacilor ?
  • ddd ddd
    am văzut acum momentul lui Romică Țociu și Cornel Palade și printre glumele alea ale lor au spus un adevăr negru a ajuns un om de final numai că nu stinge lumina el nu mai are loc decât în august atunci când lumea este în concediu sau la revelion, după declarațiile lui de la Observator și declarația de după seria de Singur acasă Nu cred că va pica destul de ok în fața oamenilor din pro care conduc astăzi la nivel editorial și producție Antena Group
  • Mile Mile
    Trăiască pro trăiască psd la mulți ani ha
  • ciprian ciprian
    s-au intors manelele la pro tv si au facut si audienta. de-aici incolo totul e posibil. e posibil chiar ca certurile voastre sa nu mai aiba sens, pentru ca doar sigla din coltul ecranului va mai face diferenta. la multi ani.

Trimite un comentariu

sus