AUDIENŢE. România a văzut România. A fost seara Pro TV, marţi. Postul din Pache a atras milioane de telespectatori cu victoria „tricolorilor” în faţa Armeniei. Şi Las Fierbinţi a scos cifre mari.
Ratingul a fost constant până aproape de miezul nopţii, la finalul meciului:
Peste 2,1 milioane de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la Las Fierbinţi.
Cifrele au crescut, când a început partida de fotbal contra Armeniei. În medie, peste 2,2 milioane de persoane au urmărit jocul făcut de elevii lui Rădoi.
Concurenţa aproape că nu s-a văzut. În seara meciului cu Armenia, Antena 1 s-a clasat pe doi cu Asia Express. Diferenţa dintre Pro TV şi postul Intact a fost de aproximativ un milion de privitori.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, de aseară, pe intervalul România-Armenia (21:45-23:35):
Naţional. România a învins Armenia pe teren, graţie unui gol marcat de Mitriţă, iar Pro TV a câştigat publicul. Peste 2,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la partida din preliminariile Campionatului Mondial din 2022.
Locul secund a fost ocupat, pe interval, de Antena 1. A fost mult sub Pro TV, cu o medie de un milion de telespectatori pe minut.
Podiumul a fost completat de Kanal D, care a avut cifre aproapiate de cele ale Antenei - aproximativ un milion de privitori pe minut.
Urban. Audienţe bune pentru Pro TV şi la oraşe. Peste 1,2 milioane de oameni s-au uitat la meciul România-Armenia, încheiat 1-0.
Pe doi a fost Antena 1, cu 637.000 de persoane. Postul de pe locul trei a fost Kanal D, cu jumătate de milion de telespectatori.
Comercial. Tinerii au pus Pro TV pe primul loc în audienţe. Jumătate de milion oameni, cu vârste între 18 şi 49 de ani, aveau televizoarele pe Pro TV, aseară, când era meciul.
Pro TV a fost pe primul loc şi pe noul comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21-54 de ani (cu aproape 900.000 de oameni, în medie).
Antena 1 şi Kanal D au ocupat locurile doi şi trei pe publicul comercial.
Audienta posturilor TV luni, 11 octombrie, pe intervalul meciului România-Armenia (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.256.000 | 12.8 | 31.8 |
2 | Antena 1 | 1.043.000 | 5.9 | 14.7 |
3 | Kanal D | 1.005.000 | 5.7 | 14.2 |
4 | Antena 3 | 374.000 | 2.1 | 5.3 |
5 | Romania TV | 359.000 | 2.0 | 5.1 |
6 | Prima TV | 132.000 | 0.7 | 1.9 |
7 | Happy Channel | 129.000 | 0.7 | 1.8 |
8 | Antena Stars | 107.000 | 0.6 | 1.5 |
9 | Realitatea Plus | 103.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | AMC | 79.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 11 octombrie, pe intervalul meciului România-Armenia (21:45-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.203.000 | 12.6 | 30.4 |
2 | Antena 1 | 637.000 | 6.7 | 16.1 |
3 | Kanal D | 514.000 | 5.4 | 13.0 |
4 | Antena 3 | 237.000 | 2.5 | 6.0 |
5 | Romania TV | 171.000 | 1.8 | 4.3 |
6 | Prima TV | 69.000 | 0.7 | 1.7 |
7 | Disney | 65.000 | 0.7 | 1.6 |
8 | Happy Channel | 63.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | Realitatea Plus | 57.000 | 0.6 | 1.4 |
10 | Diva | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 11 octombrie, pe intervalul meciului România-Armenia (21:45-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 502.000 | 12.1 | 35.8 |
2 | Antena 1 | 305.000 | 7.3 | 21.7 |
3 | Kanal D | 156.000 | 3.7 | 11.1 |
4 | Antena 3 | 36.000 | 0.9 | 2.5 |
5 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | Digi 24 | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
7 | Pro Cinema | 19.000 | 0.5 | 1.4 |
8 | TV1000 | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
9 | Discovery | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
10 | Disney | 12.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 10 octombrie, pe intervalul finalei Spania-Franţa (21:45-23:40), pe segmentul COMERCIAL (21-54 ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 895.000 | 12.8 | 35.7 |
2 | Antena 1 | 460.000 | 6.6 | 18.3 |
3 | Kanal D | 309.000 | 4.4 | 12.3 |
4 | Romania TV | 83.000 | 1.2 | 3.3 |
5 | Antena 3 | 62.000 | 0.9 | 2.5 |
6 | Antena Stars | 33.000 | 0.5 | 1.3 |
7 | Digi 24 | 32.000 | 0.5 | 1.3 |
8 | Pro Cinema | 32.000 | 0.5 | 1.3 |
9 | Prima TV | 29.000 | 0.4 | 1.2 |
10 | TNT | 28.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Tu trebuie sa zici asta postacule. Chiar tu disperai pe aici anul acesta, anul trecut, acum 2 ani, acum 3 ani; ziceai ca nu te intereseaza competitiile sportive. Dar teapa, acum esti OBLIGAT sa te uiti pana in 2028. Ha ha ha !
Apropo, daca nu se califica Romania, crezi ca spulbera Antenuta cu audientele ? Ai vazut finala Nations League ce audienta a avut ? E clar ca Antenuta tot audienta aia va avea.
Degeaba postacule. Pro TV a facut dublu, chiar triplu. Ha ha !
P.S.
Articolul e despre ziua de luni (ieri seară). Azi (data publicării) e marți