Skip to main content

AUDIENŢE. România - Finlanda, meci câştigat şi pe teren, şi în audienţe. Antena 1, primul loc cu partida

 
AUDIENŢE. România - Finlanda, meci câştigat şi pe teren, şi în audienţe. Antena 1, primul loc cu partida

AUDIENŢE. România - Finlanda, primul meci câştigat de Naţională în Liga Naţiunilor a pus Antena 1 pe primul loc în clasamentele de audienţă.

Publicitate

Câţi români s-au uitat la meciul în care Naţionala a învins Finlanda cu 1-0?

Audienţele meciului Bosnia Herţegovina - România (1-0) au plasat Antena 1 pe prima poziţie în clasamentul audienţelor TV. Câţi români s-au uitat la meci?

Paginademedia.ro prezintă audienţele de sâmbătă seara, pe intervalul meciului România - Finlanda, de pe Antena 1:

Naţional. Meciul România - Finlanda a început aproape de ora 22.00 şi s-a bătut cu filme: Pro TV difuza G.I. Joe şi apoi un film din seria James Bond (Lumea nu e de ajuns).

S-au uitat la meci, în fiecare minut, peste 1,6 milioane de români. Pe intervalul partidei, audienţa Antenei 1 a fost de aproape trei ori mai mare decât a Pro TV şi de patru ori decât a postului Kanal D.

Urban. Partida de pe Antena 1 a numărat 820.000 de telespectatori de la orase. În acelaşi timp, pe Pro TV erau 310.000 de telespectatori.

Interesant este topul pe următoarele locuri: România TV şi Antena 3 sunt pe poziţiile 3-4. Kanal D este pe cinci la oraşe. Postul turcesc a avut aseară, pe intervalul meciului, finalul unui episod din serialul Strada Speranţei şi apoi, de la 22.30, Ochii din umbră.

COMERCIAL (Urban 21-54 de ani). Meciul România - Finlanda a atras cea mai mare parte a publicului comercial între 21 şi 54 de ani de la oraşe. Au fost 360.000 de telespectatori din acest segment pe Antena 1.

În acelaşi timp, pe Pro TV s-au dus 215.000. Distanţă considerabilă faţă de locul trei: Kanal D, cu 80.000 de persoane din acest segment.

Citeşte şi: AUDIENŢE Bosnia Herţegovina - România. Am pierdut (iar) pe teren, dar am fost primii la rating. Meciul a pus Antena 1 pe primul loc

Citeşte şi: AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la Muntenegru-Romania? Locul doi pentru Prima în topul general, primul loc la bărbaţi

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului România - Finlanda (21:50-23:40), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.635.000 9,3 28,1
2 Pro TV 639.000 3,6 11,0
3 Kanal D 403.000 2,3 6,9
4 Romania TV 367.000 2,1 6,3
5 Antena 3 276.000 1,6 4,7
6 Happy Channel 194.000 1,1 3,3
7 TVR 1 124.000 0,7 2,1
8 Realitatea Plus 113.000 0,6 1,9
9 National TV 107.000 0,6 1,8
10 Antena Stars 98.000 0,6 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului România - Finlanda (21:50-23:40), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 824.000 8,7 26,7
2 Pro TV 310.000 3,3 10,1
3 Romania TV 204.000 2,1 6,6
4 Antena 3 182.000 1,9 5,9
5 Kanal D 179.000 1,9 5,8
6 Happy Channel 125.000 1,3 4,1
7 TVR 1 79.000 0,8 2,6
8 Prima TV 68.000 0,7 2,2
9 Realitatea Plus 63.000 0,7 2,0
10 Antena Stars 49.000 0,5 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 11 iunie, pe intervalul meciului România - Finlanda (21:50-23:40), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  COMERCIAL 21-54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 363.000 7,7 28,5
2 Pro TV 214.000 4,5 16,8
3 Kanal D 79.000 1,7 6,2
4 TVR 1 46.000 1,0 3,6
5 Prima TV 30.000 0,6 2,3
6 Romania TV 29.000 0,6 2,3
7 Antena 3 25.000 0,5 1,9
8 Happy Channel 24.000 0,5 1,9
9 Film Cafe 22.000 0,5 1,7
10 Digi 24 20.000 0,4 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: AUDIENŢE Bosnia Herţegovina - România. Am pierdut (iar) pe teren, dar am fost primii la rating. Meciul a pus Antena 1 pe primul loc

Citeşte şi: AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la Muntenegru-Romania? Locul doi pentru Prima în topul general, primul loc la bărbaţi

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Iată ca TVR are rating , atunci când nu fac angajații nimica , la ce mai exista , acum nu zic de șef ha ha ha
  • Ha Ha
    Milișor, miercuri, joi și vineri unde ai fost? Miercuri Antenuța spulberată de filme antice. Vineri Dan Negru lider pe toate targeturile și sigur și turcismele au bătut Antenuța. Curaj postac
  • Mile Mile
    Felicitati antena ca a cumpărat naționala, postacii sunt în delir , iată ca e nevoie de post mare , sa fie meci
  • Mile Mile
    Doar pensionarii se uita la meci ha

Trimite un comentariu

sus