AUDIENŢE. Românii n-au fost pe stadion, dar au fost cu ochii pe TV. Pro TV a fost marele câştigător al meciului crucial disputat de România în faţa Islandei, joi seara.
Cu remiza „tricolorilor”, Pro TV a fost lider detaşat în topul audienţelor. A avut cifre duble faţă de posturile rivale Antena 1 şi Kanal D. Peste două milioane de români s-a uitat, în fiecare minut, la partida care dacă s-ar fi încheiat cu o victorie ar fi putut duce România mai aproape de barajul pentru Cupa Mondială.
De altfel, postul din Pache Protopopescu a câştigat „meciul” audienţelor fără drept de apel şi cu serialul de comedie Las Fierbinţi.
Aproape 2,2 milioane de români s-au uitat la aventurile fierbinţenilor.
În afară de cele două producţii urmărite intens de telespectatori, aseară s-a mai văzut la TV şi serialul românesc Adela. Acesta din urmă a pus Antena 1 pe locul doi în topul audienţelor. Producţia Ruxandrei Ion a recuperat, în special, după ce s-a terminat serialul Doctorul Minune.
Kanal D a depăşit Antena 1, pe alocuri, cât a avut serialul turcesc.
O supriză notabilă: Postul Warner TV, cel care a înlocuit recent TNT, s-a clasat pe locul patru la tinerii cu vârte între 18 şi 49 de ani, când la TV era meciul României.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35):
Naţional. Peste două milioane de telespectatori s-au uitat aseară, în fiecare minut, la partida România-Islanda, încheiată la egalitate. Pro TV a fost lider detaşat, cu cifre duble faţă de următorul post clasat - Antena 1.
Postul Intact a numărat o medie de aproape 1,2 milioane de persoane, pe intervalul meciului.
Locul trei a fost adjudecat de Kanal D, cu 860.000 de telespectatori pe minut.
Urban. Diferenţa s-a menţinut şi la oraşe. Tot Pro TV a fost lider, cu peste 1,1 milioane de telespectatori pe minut.
Pe intervalul meciului România-Islanda, în mediul urban locul doi era ocupat tot de Antena 1. Aproape 550.000 de privitori aduna postul în fiecare minut.
Pe trei s-a clasat Kanal D, cu 433.000 de oameni.
Comercial 18-49. Tinerii s-au uitat în număr mare la meciul României. Aproape jumătate de milion de persoane, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, s-au uitat în fiecare minut la egalul scos de băieţii lui Rădoi.
Cu cifre la jumătate, pe doi, s-a clasat Antena 1. Aproximativ 255.000 de persoane înregistra postul Intact.
Kanal D era următorul post clasat, cu 157.000 de persoane.
Comercial 21-54. Pro TV a fost lider şi pe noul public comercial. Peste 850.000 de oameni cu vârste cuprinse între 21 şi 54 se uitau la meciul de fotbal contra Islandei.
Antena 1, cu 460.000, şi Kanal D, cu 325.000 de telespectatori, completat topul primelor trei clasate.
Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.039.000 | 11.6 | 28.5 |
2 | Antena 1 | 1.182.000 | 6.7 | 16.5 |
3 | Kanal D | 858.000 | 4.9 | 12.0 |
4 | Romania TV | 372.000 | 2.1 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 329.000 | 1.9 | 4.6 |
6 | National TV | 203.000 | 1.2 | 2.8 |
7 | Prima TV | 158.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | Realitatea Plus | 155.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Antena Stars | 120.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 106.000 | 0.6 | 1.5 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.174.000 | 12.3 | 30.2 |
2 | Antena 1 | 548.000 | 5.7 | 14.1 |
3 | Kanal D | 433.000 | 4.5 | 11.1 |
4 | Antena 3 | 208.000 | 2.2 | 5.3 |
5 | Romania TV | 178.000 | 1.9 | 4.6 |
6 | Prima TV | 85.000 | 0.9 | 2.2 |
7 | Realitatea Plus | 74.000 | 0.8 | 1.9 |
8 | Antena Stars | 73.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Happy Channel | 66.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Pro Cinema | 66.000 | 0.7 | 1.7 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 493.000 | 11.9 | 37.3 |
2 | Antena 1 | 255.000 | 6.1 | 19.3 |
3 | Kanal D | 157.000 | 3.8 | 11.9 |
4 | Warner TV | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
5 | Antena 3 | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
6 | Romania TV | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
7 | Comedy Central | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
8 | Pro Cinema | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
9 | National TV | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
10 | Antena Stars | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), pe noul public COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 854.000 | 12.2 | 34.3 |
2 | Antena 1 | 464.000 | 6.6 | 18.6 |
3 | Kanal D | 325.000 | 4.7 | 13.1 |
4 | National TV | 64.000 | 0.9 | 2.6 |
5 | Antena 3 | 51.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | Antena Stars | 46.000 | 0.7 | 1.8 |
7 | Prima TV | 43.000 | 0.6 | 1.7 |
8 | Romania TV | 38.000 | 0.5 | 1.5 |
9 | Pro Cinema | 36.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Happy Channel | 30.000 | 0.4 | 1.2 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Romania trebuie sa se retraga din acest domeniu, nu doar pt ca suntem praf si pulbere ci si pt ca stricam prin jocul oribil si frumusetea acestui sport!
Jucam execrabil de prost si urat. Ce fac "fotbalistii" nostrii e ceva ce as numii ANTI-FOTBAL!
Suntem o rusine absolut de penibila si insistenta (prin prezenta in afara)! Acest sport ar trebuii interzis in tara noastra (macar vreo 10 ani).
Sunt curios ce cifre va scoate Antenuta de la anul cand va prelua drepturile TV.
Ca tot veni vorba de drepturi TV, Gazeta scrie ca Digi Sport si Look Sport sunt aproape de achizitionarea drepturilor TV pentru Premier League pentru perioada 2022-2025.