Skip to main content

AUDIENŢE. România a văzut România, dar degeaba. Pro TV, marele câştigător al meciului România-Islanda

 
Foto | Hepta
Foto | Hepta

AUDIENŢE. Românii n-au fost pe stadion, dar au fost cu ochii pe TV. Pro TV a fost marele câştigător al meciului crucial disputat de România în faţa Islandei, joi seara. 

Publicitate

Cu remiza „tricolorilor”, Pro TV a fost lider detaşat în topul audienţelor. A avut cifre duble faţă de posturile rivale Antena 1 şi Kanal D. Peste două milioane de români s-a uitat, în fiecare minut, la partida care dacă s-ar fi încheiat cu o victorie ar fi putut duce România mai aproape de barajul pentru Cupa Mondială. 

De altfel, postul din Pache Protopopescu a câştigat „meciul” audienţelor fără drept de apel şi cu serialul de comedie Las Fierbinţi. 

Aproape 2,2 milioane de români s-au uitat la aventurile fierbinţenilor

În afară de cele două producţii urmărite intens de telespectatori, aseară s-a mai văzut la TV şi serialul românesc Adela. Acesta din urmă a pus Antena 1 pe locul doi în topul audienţelor. Producţia Ruxandrei Ion a recuperat, în special, după ce s-a terminat serialul Doctorul Minune. 

Kanal D a depăşit Antena 1, pe alocuri, cât a avut serialul turcesc.

O supriză notabilă: Postul Warner TV, cel care a înlocuit recent TNT, s-a clasat pe locul patru la tinerii cu vârte între 18 şi 49 de ani, când la TV era meciul României. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35):

Naţional. Peste două milioane de telespectatori s-au uitat aseară, în fiecare minut, la partida România-Islanda, încheiată la egalitate. Pro TV a fost lider detaşat, cu cifre duble faţă de următorul post clasat - Antena 1.

Postul Intact a numărat o medie de aproape 1,2 milioane de persoane, pe intervalul meciului. 

Locul trei a fost adjudecat de Kanal D, cu 860.000 de telespectatori pe minut. 

Urban. Diferenţa s-a menţinut şi la oraşe. Tot Pro TV a fost lider, cu peste 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Pe intervalul meciului România-Islanda, în mediul urban locul doi era ocupat tot de Antena 1. Aproape 550.000 de privitori aduna postul în fiecare minut. 

Pe trei s-a clasat Kanal D, cu 433.000 de oameni. 

Comercial 18-49. Tinerii s-au uitat în număr mare la meciul României. Aproape jumătate de milion de persoane, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, s-au uitat în fiecare minut la egalul scos de băieţii lui Rădoi. 

Cu cifre la jumătate, pe doi, s-a clasat Antena 1. Aproximativ 255.000 de persoane înregistra postul Intact. 

Kanal D era următorul post clasat, cu 157.000 de persoane. 

Comercial 21-54. Pro TV a fost lider şi pe noul public comercial. Peste 850.000 de oameni cu vârste cuprinse între 21 şi 54 se uitau la meciul de fotbal contra Islandei. 

Antena 1, cu 460.000, şi Kanal D, cu 325.000 de telespectatori, completat topul primelor trei clasate. 

Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.039.000 11.6 28.5
2 Antena 1 1.182.000 6.7 16.5
3 Kanal D 858.000 4.9 12.0
4 Romania TV 372.000 2.1 5.2
5 Antena 3 329.000 1.9 4.6
6 National TV 203.000 1.2 2.8
7 Prima TV 158.000 0.9 2.2
8 Realitatea Plus 155.000 0.9 2.2
9 Antena Stars 120.000 0.7 1.7
10 Happy Channel 106.000 0.6 1.5

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.174.000 12.3 30.2
2 Antena 1 548.000 5.7 14.1
3 Kanal D 433.000 4.5 11.1
4 Antena 3 208.000 2.2 5.3
5 Romania TV 178.000 1.9 4.6
6 Prima TV 85.000 0.9 2.2
7 Realitatea Plus 74.000 0.8 1.9
8 Antena Stars 73.000 0.8 1.9
9 Happy Channel 66.000 0.7 1.7
10 Pro Cinema 66.000 0.7 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 493.000 11.9 37.3
2 Antena 1 255.000 6.1 19.3
3 Kanal D 157.000 3.8 11.9
4 Warner TV 24.000 0.6 1.8
5 Antena 3 24.000 0.6 1.8
6 Romania TV 22.000 0.5 1.6
7 Comedy Central 20.000 0.5 1.5
8 Pro Cinema 17.000 0.4 1.3
9 National TV 16.000 0.4 1.2
10 Antena Stars 16.000 0.4 1.2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), pe noul public COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 854.000 12.2 34.3
2 Antena 1 464.000 6.6 18.6
3 Kanal D 325.000 4.7 13.1
4 National TV 64.000 0.9 2.6
5 Antena 3 51.000 0.7 2.1
6 Antena Stars 46.000 0.7 1.8
7 Prima TV 43.000 0.6 1.7
8 Romania TV 38.000 0.5 1.5
9 Pro Cinema 36.000 0.5 1.4
10 Happy Channel 30.000 0.4 1.2

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marian Marian
    Sabina, sti ceva marti este ultima editie din Casatoritii pe nevazute ? am vazut in treaca la Vorbeste lumea pe unul dintre expertii ca va fi ultima editie si vom vedea cine va ramane impreuna si cine va pleca pe drumuri diferite
  • Leo Leo
    Eu spun de ani de zile ca acest sport nu e de noi! Romania, trebuie sa se axeze pe Oina, Mamaliga, Mici si/sau Musdei... fotbalul nu e de nasul nostru.

    Romania trebuie sa se retraga din acest domeniu, nu doar pt ca suntem praf si pulbere ci si pt ca stricam prin jocul oribil si frumusetea acestui sport!

    Jucam execrabil de prost si urat. Ce fac "fotbalistii" nostrii e ceva ce as numii ANTI-FOTBAL!

    Suntem o rusine absolut de penibila si insistenta (prin prezenta in afara)! Acest sport ar trebuii interzis in tara noastra (macar vreo 10 ani).
  • Gigel Gigel
    Las Fierbinti si nationala raman ca de obicei magnet de audienta pentru Pro TV.

    Sunt curios ce cifre va scoate Antenuta de la anul cand va prelua drepturile TV.

    Ca tot veni vorba de drepturi TV, Gazeta scrie ca Digi Sport si Look Sport sunt aproape de achizitionarea drepturilor TV pentru Premier League pentru perioada 2022-2025.

Trimite un comentariu

sus