Skip to main content

AUDIENŢE. Premieră: Românii au talent pierde primul loc luni, cu ediţia „de tranziţie”. Chefi la cuţite, pe primul loc

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. Premieră în acest an: Românii au talent pierde primul loc pe toate segmentele de public, lunea, cu o ediţie „de tranziţie”. Chefi la Cuţite, de pe Antena 1 a fost liderul de luni seara.

Publicitate

Cele mai mici cifre din acest sezon pentru Românii au talent. S-a întâmplat luni seara, când Pro TV a difuzat o ediţie în care juraţii show-ului rememorau cele mai bune momente al sezonului 11 şi au desemnat ultimii semifinalişti. Show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş a fost pe locul doi, pe toate target-urile. În ţară se uitau în jur de 1,3 milioane de români.

Al treilea battle din Chefi la cuţite a dominat seara şi a pus Antena 1 pe primul loc, la distanţă faţă de următoarele clasate. Show-ul culinar prezentat de Irina Fodor a fost în topul preferinţelor românilor atât pe intervalul Românii au talent, cât şi pe propriul interval, de 3 ore şi jumătate.

Kanal D a difuzat un nou episod din Hercai şi a reuşit să fie la egalitate cu Pro TV la oraşe.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Românii au talent (20:30-22:25):

Naţional. Puţini telespectatori s-au uitat la ultima ediţie Românii au talent înainte de semifinale. Pro TV a fost doar pe locul doi luni seara, cu 1.364.000 de telespectatori.

Românii au ales să urmărească Chefi la cuţite. Emisiunea culinară a pus Antena 1 pe prima poziţie, cu 1.431.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 1.306.000 de urmăritori.

Urban. Nici la oraşe nu a excelat ultima ediţie de preselecţii Românii au talent. Talent show-ul punea Pro TV pe locul secund, la egalitate cu Kanal D. Ambele staţii TV au avut 641.000 de telespectatori.

Liderul pe acest segment de public era Antena 1. La Chefi la cuţite se uitau 810.000 de români.

Comercial. Tinerii au preferat să urmărească al treilea battle de la Chefi la cuţite. Un nou succes pentru Antena 1, aseară - 357.000 de telespectatori.

Emisiunea Românii au talent a fost tot pe locul secund. Pe Pro TV se uitau 238.000 de privitori. Pe trei era Kanal D - 185.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV luni, 10 mai, pe intervalul Românii au talent (20:30-22:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.431.000 8.1 18.8
2 Pro TV 1.364.000 7.7 17.9
3 Kanal D 1.306.000 7.4 17.1
4 DigiSport 1 401.000 2.3 5.3
5 Romania TV 317.000 1.8 4.2
6 Happy Channel 306.000 1.7 4.0
7 Antena 3 296.000 1.7 3.9
8 Pro Cinema 204.000 1.2 2.7
9 Look Sport+ 109.000 0.6 1.4
10 National TV 98.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 10 mai, pe intervalul Românii au talent (20:30-22:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 810.000 8.5 20.0
2 Kanal D 641.000 6.7 15.9
3 Pro TV 641.000 6.7 15.8
4 DigiSport 1 234.000 2.4 5.8
5 Antena 3 195.000 2.0 4.8
6 Romania TV 170.000 1.8 4.2
7 Happy Channel 166.000 1.7 4.1
8 Diva 71.000 0.7 1.7
9 Prima TV 67.000 0.7 1.7
10 Look Sport+ 65.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 10 mai, pe intervalul Românii au talent (20:30-22:25), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 357.000 8.5 27.9
2 Pro TV 238.000 5.7 18.5
3 Kanal D 185.000 4.4 14.4
4 DigiSport 1 70.000 1.7 5.5
5 Happy Channel 35.000 0.8 2.7
6 National TV 22.000 0.5 1.7
7 Digi 24 21.000 0.5 1.6
8 Prima TV 21.000 0.5 1.6
9 Look Sport+ 20.000 0.5 1.6
10 Romania TV 19.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Raduc Raduc
    Dannyboy, dacă ai știi cu ce buget de cacao au fost nevoiti să lucreze anul ăsta producătorii emisiunii nu cred că i-ai mai acuza strict pe ei! Nu poți realiza acest format cu 50.000 de euro. Managementul trebuie sa zboare.
  • Ionut Ionut
    E clar. Sezonul acesta e primul si ultimul in care am avut Romanii au talent si in ziua de luni. La anul, sigur va fi difuzat doar vineri.
  • Andrei Andrei
    Pro TV, pe comercial, are doar 50000 de oameni in plus fata de telenovela de pe KanalD. Unde sunt vremurile cand Romanii au talent aveau un milion de oameni pe comercial, cu vreo 800 de mii peste Antena? Ce rusine pentru producatorii acestei emisiuni!

    Nu e nici o rusine postacule cap sec. Romanii au talent ramane cea mai urmarita emisiune de la noi.
  • Dannyboy Dannyboy
    Pro TV, pe comercial, are doar 50000 de oameni in plus fata de telenovela de pe KanalD. Unde sunt vremurile cand Romanii au talent aveau un milion de oameni pe comercial, cu vreo 800 de mii peste Antena? Ce rusine pentru producatorii acestei emisiuni!
  • Marian Marian
    Lipsa de profesionalism a celor de la pro tv ,parerea mea este ca puteau sa lungeasca vineri cu o ora sa dea deciziile decat sa dai o vorbarie sau o conferinta, luni seara ma mir ca au scos si atat , D nici nu avea cum sa scoata mai mult la ce a dat , a avut cale libera birjari scandaluri de dragul audientei ca si la mascarada de la canalul ,
  • D D
    Cred că sunt cele mai mici cifre din istoria show-ului, dacă nu e așa mă puteți corecta
  • SIMONA SIMONA
    Așteptăm un articol despre noua grafica a antenei 3 si platoul nou si evident despre cnn news hour si ce audiențe a avut
  • R R
    Unde sunt audientele de duminica ?De ce nu le-ați dat? Va spun eu ,pentru ca Chefii au fost lideri,de aceea.
  • R R
    Si pe intervalul Chefilor unde share-ul pe comercial a fost de aproape 30 de ce nu dati?

Trimite un comentariu

sus