AUDIENŢE. #RAT. Românii au talent au intrat bine în "Anul şobolanului". Debutul show-ului de pe Pro TV, acum în juriu şi cu Dragoş Bucur şi Mihai Bobonete, a lăsat în urmă concurenţa: audienţa a fost de peste două ori mai mare decât Kanal D şi de câteva ori peste Antena 1, care difuza Frumoasa din Pădurea Adormită.
Media de audienţă a emisiunii cu Andra, Andi Moisescu, Dragoş Bucur şi Mihai Bobonete a fost de aproape 2,7 milioane de români în fiecare minut, cifre peste debutul de anul trecut.
În momentele de vârf, audienţa a sărit de trei milioane. La primul Golden Buzz, cu tânărul nevăzător care a cântat la orgă, cifrele sau dus la peste 3,3 milioane de români pe Pro TV.
Cota de piaţă a fost, în funcţie de target, între 36% şi 40%, ceea ce înseamnă că peste o treime dintre românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Românii au talent.
Anul trecut, debutul Românii au talent se bătea la debut cu Survivor, atunci Kanal D, show care este acum tot în "grădina" Pro TV.
CITEŞTE ŞI: Survivor şi-a găsit naşul! Românii au talent, debut cu vârfuri de peste 3 milioane! Primul loc la distanţă
CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 11 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de vineri, 4 februarie, pe intervalul debutului Românii au talent 2022 (20:30-24:00):
Naţional. La nivelul întregii ţări, Românii au talent a ţinut în faţa televizoarelor 2,66 milioane de români în fiecare minut. Show-ul cu Pavel Bartoş şi Smiley a fost de peste două ori mai urmărit decât Kanal D, cu serialul Mă numesc Zuleyha.
Faţă de Antena 1, locul al treilea cu Frumoasa din Pădurea Adormită, audienţa Românii au talent a fost de peste cinci ori mai mare.
Vârful de audienţă Românii au talent, naţional: 3.307.000 de telespectatori la 22.17 (primul Golden Buz, cu băiatul nevăzător).
Ce au dat posturile TV pe intervalul Românii au talent? Pe Kanal D a fost, până la 23.00, serialul Mă numesc Zuleyha, apoi Bravo, ai stil, iar Antena 1 difuza Frumoasa din Pădurea Adormită (până la 22.00), apoi filmul Vrei să te însori cu mine.
Urban. La oraşe, media de audienţă a emisiunii Românii au talent a fost de peste 1,3 milioane de telespectatori pe minut. Cifrele au fost de trei ori peste Kanal D şi de aproape cinci ori peste Antena 1.
Locul patru pentru România TV, cu audienţe aproape aseară de Antena 1.
Vârful Românii au talent la oraşe: 1.717.000, la 22.20.
Comercial. Distanţă mare între Pro TV şi restul posturilor şi pe publicul comercial urban înre 21 şi 54 de ani. Au fost 640.000 de telespectatori din acest segment de vârstă, adică de peste trei ori mai mulţi decât la Kanal D şi de peste patru ori mai mulţi decât la Antena 1.
Vârful Românii au talent pe publicul comercial: 770.000 de telespectatori, la 22.15
Audienta posturilor TV vineri, 4 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.665.000 | 15,2 | 35,5 |
2 | Kanal D | 1.157.000 | 6,6 | 15,4 |
3 | Antena 1 | 568.000 | 3,2 | 7,6 |
4 | Romania TV | 344.000 | 2,0 | 4,6 |
5 | Antena 3 | 204.000 | 1,2 | 2,7 |
6 | Prima TV | 178.000 | 1,0 | 2,4 |
7 | DigiSport 1 | 149.000 | 0,8 | 2,0 |
8 | Happy Channel | 129.000 | 0,7 | 1,7 |
9 | TVR 1 | 115.000 | 0,7 | 1,5 |
10 | Antena Stars | 114 | 0,6 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.348.000 | 14,2 | 35,3 |
2 | Kanal D | 501.000 | 5,3 | 13,1 |
3 | Antena 1 | 282.000 | 3,0 | 7,4 |
4 | Romania TV | 211.000 | 2,2 | 5,5 |
5 | Antena 3 | 135.000 | 1,4 | 3,5 |
6 | DigiSport 1 | 100.000 | 1,0 | 2,6 |
7 | TVR 2 | 66.000 | 0,7 | 1,7 |
8 | Prima TV | 64.000 | 0,7 | 1,7 |
9 | Happy Channel | 62.000 | 0,7 | 1,6 |
10 | Pro Cinema | 62.000 | 0,7 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 4 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 640.000 | 13,4 | 40,8 |
2 | Kanal D | 183.000 | 3,8 | 11,7 |
3 | Antena 1 | 153.000 | 3,2 | 9,7 |
4 | Romania TV | 58.000 | 1,2 | 3,7 |
5 | Pro Cinema | 36.000 | 0,8 | 2,3 |
6 | DigiSport 1 | 35.000 | 0,7 | 2,2 |
7 | Prima TV | 31.000 | 0,6 | 2,0 |
8 | Antena 3 | 28.000 | 0,6 | 1,8 |
9 | Digi 24 | 21.000 | 0,4 | 1,3 |
10 | TVR 1 | 21.000 | 0,4 | 1,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
CITEŞTE ŞI: Survivor şi-a găsit naşul! Românii au talent, debut cu vârfuri de peste 3 milioane! Primul loc la distanţă
CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 11 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Si la Marinica plictiseala dacă e plina de psd. Si la Umor Sec plictiseala dacă e plina de psd.
Apropo, Adelinara 6 comercial mai jos fata de primul episod. Deci, plictiseala dacă e plina de psd.