AUDIENŢE. Românii au talent a dominat audienţa în Vinerea Mare. Antena 1 a avut pe post Iisus din Nazareth, iar Kanal D a difuzat Zulyha apoi show-ul lui Dan Negru. Ce audienţe au făcut?
Pro TV a condus seara, cu peste 1,8 milioane de români care urmăreau în fiecare minut Românii au talent. În acelaşi timp, pe tot intervalul, s-a intersectat cu filmul Iisus din Nazareth, dat de Antena 1.
Filmul clasic al lui Zefirelli a fost pe poziţia a treia, cu audienţe de peste două ori mai mici.
Ce s-a întâmplat pe intervalul emisiunii lui Negru, Jocul Cuvintelor?
Între 22.30 şi 24.00, cât a fost emisiunea de pe Kanal D, clasamentul a fost diferit. Pro TV a fost pe prima poziţie, dar Antena 1, cu Iisus din Nazareth, a urcat pe locul al doilea la nivel naţional şi pe publicul comercial. Jocul cuvintelor a fost pe poziţia a doua doar la oraşe.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele show-ului Românii au talent:
NAŢIONAL. Românii au talent a fost urmărită de 1,8 milioane de români pe minut, în fiecare minut al emisiunii. Pe intervalul show-ului prezentat de Smiley şi de Pavel Bartoş, la Kanal D se uitau 930.000 de români (Zuleyha până la 22.30, apoi Dan Negru).
Iisus din Nazareth, difuzat de Antena 1, era urmărit de 700.000 de telespectatori.
Diferenţă mare între primele trei posturi şi restul clasamentului (România TV, locul 4, era la jumătate faţă de Antena 1).
URBAN. Peste 900.000 de telespectatori de la oraşe au ales emisiunea cu Andra, Mihai Bobonete, Andi Moisescu şi Dragoş Bucur.
Pe locul al doilea a fost Kanal D, cu cifre la jumătate faţă de Pro TV.
Poziţia a treia pentru Iisus din Nazareth, cu cifre de trei ori mai mici decât Românii au talent.
Comercial Urban 21-54 de ani. Din publicul Românii au talent, peste 400.000 de telespectatori au fost din segmentul 21-54 de ani de la oraşe. Audienţa pe acest segment a fost de peste două ori mai mare decât a următoarelor clasate.
Kanal D (locul al doilea) şi Antena 1 (locul trei) au fost aproape la egalitate (doar câteva mii de telespectatori a avut în faţă postul turcesc).
După locul al treilea, distanţa pe acest public e considerabilă: România TV, poziia a patra, a avut audienţe de aproape zece ori mai mici pe publicul comercial decât Pro TV.
Vezi audienţa Românii au talent de săptămâna trecută, aici.
Audienţa posturilor TV vineri, 22 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.809.000 | 10,3 | 28,2 |
2 | Kanal D | 932.000 | 5,3 | 14,5 |
3 | Antena 1 | 703.000 | 4,0 | 11,0 |
4 | Romania TV | 267.000 | 1,5 | 4,2 |
5 | Antena 3 | 255.000 | 1,4 | 4,0 |
6 | Happy Channel | 146.000 | 0,8 | 2,3 |
7 | Antena Stars | 118.000 | 0,7 | 1,8 |
8 | DigiSport 1 | 116.000 | 0,7 | 1,8 |
9 | Pro Cinema | 113.000 | 0,6 | 1,8 |
10 | TVR 1 | 106.000 | 0,6 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 22 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 918.000 | 9,6 | 27,5 |
2 | Kanal D | 442.000 | 4,6 | 13,2 |
3 | Antena 1 | 298.000 | 3,1 | 8,9 |
4 | Romania TV | 165.000 | 1,7 | 4,9 |
5 | Antena 3 | 150.000 | 1,6 | 4,5 |
6 | DigiSport 1 | 83.000 | 0,9 | 2,5 |
7 | Digi 24 | 71.000 | 0,7 | 2,1 |
8 | Antena Stars | 69.000 | 0,7 | 2,1 |
9 | Happy Channel | 65.000 | 0,7 | 1,9 |
10 | National TV | 58.000 | 0,6 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 22 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL 21-54 URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 409.000 | 8,6 | 30,0 |
2 | Kanal D | 155.000 | 3,3 | 11,4 |
3 | Antena 1 | 148.000 | 3,1 | 10,9 |
4 | Romania TV | 43.000 | 0,9 | 3,1 |
5 | Antena 3 | 41.000 | 0,9 | 3,0 |
6 | DigiSport 1 | 36.000 | 0,8 | 2,7 |
7 | Film Cafe | 30.000 | 0,6 | 2,2 |
8 | Digi 24 | 29.000 | 0,6 | 2,1 |
9 | Pro Cinema | 26.000 | 0,6 | 1,9 |
10 | AXN | 24.000 | 0,5 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Unde postac ? Ce visezi ? Unde nu e dublu ? Uite aici prostea:
"din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.5 puncte de rating și 30.7% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.1 puncte de audiență și 13.1% share."
Deci la Esomar ABCD (educatii), Pro are dublu comercial. Si cu dovada in fata esti prost. Ha ha ha !