Românii au talent continuă să fie cel mai urmărit program TV vineri seara. Show-ul de talente de la Pro TV a fost urmărit de aproape două milioane de români.
Reţeta Antenei 1 cu film de acţiune nu a funcţionat nici de data aceasta. Pelicula Ben-Hur cu Toby Kebbell şi Morgan Freeman a avut cifre de patru ori mai mici faţă de Românii au talent şi de două ori mai mici faţă de serialul turcesc cu Zuleyha de la Kanal D.
Aşadar, clasamentul a fost fără surprize pe toate targeturile de audienţă: Pro TV pe primul loc cu show-ul de talente, Kanal D pe doi, cu cifre la jumate cu un nou episod din serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, iar Antena 1 pe trei, cu cifre de patru ori mai mici faţă de lider, cu filmul de acţiune Ben-Hur.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele show-ului Românii au talent:
Naţional. Vineri a fost seara Românii au talent. Aproape două milioane de români au stat în faţa televizoarelor, pe Pro TV, şi au urmărit momentele pe scenă.
Kanal D a ocupat poziţia secundă, cu cifre la jumate. Puţin peste 1,1 milioane de telespectatori au urmărit un nou episod cu Zuleyha.
În schimb, Antena 1 s-a situat pe locul trei, la distanţă de Pro TV şi Kanal D. Filmul de acţiune Ben-Hur abia a strâns puţin peste 400.000 de privitori.
Pe intervalul show-ului de talente Antena 3 a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri, ocupând locul patru şi având o audienţă de 283.000 de persoane.
Urban. Clasamentul a rămas acelaşi şi la oraşe. La fel şi distanţele între televiziuni. Pro TV a fost lider cu peste un milion de privitori. Kanal D şi-a asigurat locul doi cu puţin peste jumătate de milion de fani ai Zuleyhei, iar Antena 1 s-a mulţumit cu poziţia trei, cu cei 233.000 de privitori.
Antena 3 a ocupat, în continuare locul patru în clasament, având 163.000 de telespectatori, cu 8.000 mai mulţi faţă de România TV (locul cinci).
Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a fost câştigat tot de Pro TV. Puţin peste jumătate din tinerii de la oraşe au urmărit Românii au talent. În schimb, distanţa dintre Kanal D şi Antena 1 s-a mai micşorat, însă postul turcesc nu a cedat locul doi.
Peste 160.000 de români de la oraşe, cu vârsta între 21 şi 54 de ani au urmărit un nou episod cu Zuleyha, în timp ce aventurile lui Ben-Hur au fost vizionate de aproape 150.000.
Însă Antena 3 nu şi-a mai păstrat locul patru în clasament pe publicul comercial. Postul de ştiri a fost devansat de Digi Sport 1 care a avut 52.000 de telespectori pe acest segment, cu 11.000 mai mulţi faţă de Antena 3.
Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.978.000 | 11.2 | 30.7 |
2 | Kanal D | 1.139.000 | 6.5 | 17.7 |
3 | Antena 1 | 425.000 | 2.4 | 6.6 |
4 | Antena 3 | 283.000 | 1.6 | 4.4 |
5 | Romania TV | 282.000 | 1.6 | 4.4 |
6 | DigiSport 1 | 143.000 | 0.8 | 2.2 |
7 | Antena Stars | 132.000 | 0.8 | 2.0 |
8 | Pro Cinema | 123.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Realitatea Plus | 105.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Happy Channel | 102.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.058.000 | 11.1 | 31.3 |
2 | Kanal D | 533.000 | 5.6 | 15.8 |
3 | Antena 1 | 233.000 | 2.4 | 6.9 |
4 | Antena 3 | 163.000 | 1.7 | 4.8 |
5 | Romania TV | 155.000 | 1.6 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 94.000 | 1.0 | 2.8 |
7 | Digi 24 | 68.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Happy Channel | 62.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Antena Stars | 62.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Pro Cinema | 58.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 516.000 | 10.8 | 36.2 |
2 | Kanal D | 163.000 | 3.4 | 11.4 |
3 | Antena 1 | 149.000 | 3.1 | 10.5 |
4 | DigiSport 1 | 52.000 | 1.1 | 3.6 |
5 | Antena 3 | 41.000 | 0.9 | 2.9 |
6 | Pro Cinema | 38.000 | 0.8 | 2.7 |
7 | Digi 24 | 34.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Romania TV | 33.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | National TV | 32.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | TVR 1 | 25.000 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
Daca se multumeste cu locul 2 comercial, asta e. Ha ha !
Nu știu de unde fabulezi povestea cu relansarea Digi24, dar ești departe de adevăr. Singura treaba serioasă este în cea în care se negociază cumpărarea ProFMului de către grupul Pro. Verifica mai bine sursele.
Mulțumesc!
Ati dat audientele la debut si in primele 2 saptamani. Pe urma ZERO.
Si tot sub Pro TV pe comercial. Ha ha ha !