Skip to main content

Românii au talent. De două, trei, patru ori peste concurenţă. Liam Neeson, de pe Antena 1, „ucis cu sânge rece“ de Zuleyha

 
Sursa foto: Facebook/Romanii au talent
Sursa foto: Facebook/Romanii au talent

Românii au ales tot show-ul de talente de la Pro TV într-o seară de vineri în faţa televizoarelor. Românii au talent, lider detaşat, cu cifre de două sau chiar de aproape cinci ori mai mari decât următoarele două posturi de televiziune: Kanal D şi Antena 1.

Publicitate

Într-o seară cu Românii au talent pe Pro TV, Antena 1 a pus la bătaie un film de acţiune cu Liam Neeson, destul de recent, din 2019.

Deşi pelicula „Ucis cu sânge rece“ a avut audienţe mai bune decât cea de săptămâna trecută, „Now You See Me“, până la urmă a fost "executată" de Zuleyha, serialul turcesc de la Kanal D.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de vineri seara, pe intervalul Românii au talent: 

NAŢIONAL. Show-ul Românii au talent conduce topul audienţelor, strângând în faţa televizoarelor aproape 2,4 milioane de telespectatori. Cifre ceva mai mici decât ediţia trecută, în minus cu peste 200.000 de privitori, dar totuşi pe primul loc la distanţă.

De altfel, show-ul continuă să aibă o audienţă dublă faţă de al doilea clasat - Kanal D, şi chiar de aproape cinci ori mai mare faţă de al treilea - Antena 1.

Pe scurt, top 3 arată aşa:

  • Românii au talent (Pro TV): 2.370.000 de telespectatori
  • Mă numesc Zuleyha (Kanal D): 1.359.000 de telespectatori
  • Ucis cu sânge rece, cu Liam Neeson (Antena 1):  501.000 de telespectatori

De notat şi faptul că interesul românilor pentru ştiri şi programe de tip breaking news a mai scăzut puţin vineri seara.

Realitatea Plus nu a mai intrat în primele zece cele mai urmărite televiziuni, însă România TV şi Antena 3 au fost în continuare cele mai urmărite posturi de ştiri, la nivel naţional, având cifre similare.

Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:

  • România TV - 275.000
  • Antena 3 - 273.000
  • Digi 24 - 130.000

Urban. Ordinea în clasament şi proporţia se menţine şi la oraşe. Românii au talent a fost pe primul loc, cu aproape 1,2 milioane de privitori (1.181.000, mai exact).

Zuleyha şi-a menţinut audienţa obişnuită, cu o medie de 583.000 de fani ai serialului turcesc, iar aventurile lui Liam Neeson au fost urmărite de 256.000 de români din mediul urban.

Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:

  • Antena 3 - 182.000
  • România TV - 162.000
  • Digi 24 - 86.000

COMERCIAL (URBAN 21-54 de ani). Show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş şi-a menţinut poziţia în top şi pe segmentul de public comercial. Peste jumătate de milion de români de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani au stat pe Pro TV.

Zuleyha a ocupat poziţia secundă, având 192.000 de fani în faţa televizoarelor, iar Liam Neeson a strâns cu 50.000 mai puţin (o audienţă de 143.000, mai exact).

Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:

  • Antena 3 - 81.000
  • Digi 24 - 43.000
  • România TV - 41.000

Audienţa posturilor TV vineri, 18 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.370.000 13.5 32.4
2 Kanal D 1.359.000 7.7 18.6
3 Antena 1 501.000 2.9 6.8
4 Romania TV 275.000 1.6 3.8
5 Antena 3 273.000 1.6 3.7
6 DigiSport 1 241.000 1.4 3.3
7 Antena Stars 205.000 1.2 2.8
8 Happy Channel 132.000 0.8 1.8
9 Digi 24 130.000 0.7 1.8
10 National TV 127.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.181.000 12.4 32.3
2 Kanal D 583.000 6.1 15.9
3 Antena 1 256.000 2.7 7.0
4 Antena 3 182.000 1.9 5.0
5 Romania TV 162.000 1.7 4.4
6 DigiSport 1 128.000 1.3 3.5
7 Antena Stars 104.000 1.1 2.8
8 Digi 24 86.000 0.9 2.3
9 Happy Channel 68.000 0.7 1.9
10 National TV 64.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 531.000 11.2 35.2
2 Kanal D 192.000 4.0 12.7
3 Antena 1 143.000 3.0 9.4
4 Antena 3 81.000 1.7 5.4
5 DigiSport 1 54.000 1.1 3.5
6 Digi 24 43.000 0.9 2.9
7 Romania TV 41.000 0.9 2.7
8 Antena Stars 31.000 0.6 2.0
9 National TV 27.000 0.6 1.8
10 Prima TV 26.000 0.5 1.7

Mai jos aveţi audienţele ultimelor patru ediţii Românii au talent, din săptămânile anterioare:

Citeşte şi: Românii au talent, o nouă ediţie, din nou liderul serii de vineri. Antena 3 a bătut Antena 1 la oraşe

Citeşte şi: AUDIENŢE. O seară cu Românii au talent primul şi cu Breaking News răstoarnă topul la oraşe: Antena 1, depăşită de două posturi de ştiri

Citeşte şi: Românii au talent, audienţe sub săptămâna trecută. A crescut interesul românilor pentru televiziunile de ştiri

Citeşte şi: AUDIENŢE. Românii au talent, vârfuri de 3,5 milioane. De câteva ori peste restul. Zuleyha l-a "executat" pe Lunetistul Antenei

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • B.A.M B.A.M
    @Allex, spune-i prietenei tale, Sabina, acest lucru! Ea are acest comportament de troll...
    Iar când i se reproșează asta, ignoră...
  • Mile Mile
    Antena nu are pensionari ha
  • Xenox Xenox
    @Mile, nici dacă aduni toate Antenele, nu ajungi la rating-ul Pro. Asta e realitatea, din păcate/din fericire, cum vrea s-o ia fiecare.
  • Allex Allex
    Strict ca o sugestie, nu cred că e cazul ca la fiecare articol de audiențe al Paginii de media să postați comunicatele Pro Tv. Oricine poate accesa site-ul Pro Tv pentru a se informa despre audiențele programelor difuzate de ei.
  • Adi Adi
    Antena are totuși șansă că nu este nimeni care să le ia și locul 3. Prima, de când a trecut la Cluj, este praf si pulbere. Cred ca ar fi loc pe piată pentru o televiziune nouă.
  • jk jk
    S-a trezit si Mile vorbind,in ritmul asta Antena 1 va fi depasita de Antena 3
    Apropo de Antena 3,vad ca au stiri si tarziu in noapte cand in trecut aveau reluari,si culmea,in direct sunt
  • Ha Ha
    Mileeee, lasă Antenuța 3 că se termină războiul și se duce audiența. Zi de Antenuța 1. De luni până vineri e la pământ
  • Howard Howard
    Îmi place titlul articolului! Antena 1 chiar a fost ucisă. 500 de mii pe național? Mile nu mai știe ce sa facă, a început să laude Antena 3 acum. Stai liniștit, Mile, ca (n)-ai umor nu va avea vreodată asemenea cifre, și ai fi în culmea fericirii dacă Antenuta s-ar apropia măcar la 2 milioane de telespectatori cu vreo producție. Dar nu. Nu există.
    Felicitări, Pro tv! Cel mai emoționant Golden Buzz!
  • Mile Mile
    Antena 3 cât celelalte doua la un loc , ce public educat are , iar a apărut postaca mica , copiază texte din propriul site ha
  • Mile Mile
    Domina pensionari , la iumor nu , bravo antena 3 dublu cât următorul post , nu a funcționat acel fals e soc și groaza ha
  • Sabina Sabina
    Cea de-a șaptea ediție a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 24:01. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 12.2 puncte de rating și 35.7% cotă de piață, cifre de aproape 3 ori mai mari față de locul 2 care avea doar 4.6 puncte de audiență și 13.5% share. De-a lungul difuzării, aproape 2.4 milioane de români s-au bucurat de o nouă seară excepțională, iar în minutul de aur, la ora 21:46, aproape 3.2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.

Trimite un comentariu

sus