Românii au ales tot show-ul de talente de la Pro TV într-o seară de vineri în faţa televizoarelor. Românii au talent, lider detaşat, cu cifre de două sau chiar de aproape cinci ori mai mari decât următoarele două posturi de televiziune: Kanal D şi Antena 1.
Într-o seară cu Românii au talent pe Pro TV, Antena 1 a pus la bătaie un film de acţiune cu Liam Neeson, destul de recent, din 2019.
Deşi pelicula „Ucis cu sânge rece“ a avut audienţe mai bune decât cea de săptămâna trecută, „Now You See Me“, până la urmă a fost "executată" de Zuleyha, serialul turcesc de la Kanal D.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de vineri seara, pe intervalul Românii au talent:
NAŢIONAL. Show-ul Românii au talent conduce topul audienţelor, strângând în faţa televizoarelor aproape 2,4 milioane de telespectatori. Cifre ceva mai mici decât ediţia trecută, în minus cu peste 200.000 de privitori, dar totuşi pe primul loc la distanţă.
De altfel, show-ul continuă să aibă o audienţă dublă faţă de al doilea clasat - Kanal D, şi chiar de aproape cinci ori mai mare faţă de al treilea - Antena 1.
Pe scurt, top 3 arată aşa:
- Românii au talent (Pro TV): 2.370.000 de telespectatori
- Mă numesc Zuleyha (Kanal D): 1.359.000 de telespectatori
- Ucis cu sânge rece, cu Liam Neeson (Antena 1): 501.000 de telespectatori
De notat şi faptul că interesul românilor pentru ştiri şi programe de tip breaking news a mai scăzut puţin vineri seara.
Realitatea Plus nu a mai intrat în primele zece cele mai urmărite televiziuni, însă România TV şi Antena 3 au fost în continuare cele mai urmărite posturi de ştiri, la nivel naţional, având cifre similare.
Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:
- România TV - 275.000
- Antena 3 - 273.000
- Digi 24 - 130.000
Urban. Ordinea în clasament şi proporţia se menţine şi la oraşe. Românii au talent a fost pe primul loc, cu aproape 1,2 milioane de privitori (1.181.000, mai exact).
Zuleyha şi-a menţinut audienţa obişnuită, cu o medie de 583.000 de fani ai serialului turcesc, iar aventurile lui Liam Neeson au fost urmărite de 256.000 de români din mediul urban.
Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:
- Antena 3 - 182.000
- România TV - 162.000
- Digi 24 - 86.000
COMERCIAL (URBAN 21-54 de ani). Show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş şi-a menţinut poziţia în top şi pe segmentul de public comercial. Peste jumătate de milion de români de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani au stat pe Pro TV.
Zuleyha a ocupat poziţia secundă, având 192.000 de fani în faţa televizoarelor, iar Liam Neeson a strâns cu 50.000 mai puţin (o audienţă de 143.000, mai exact).
Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:
- Antena 3 - 81.000
- Digi 24 - 43.000
- România TV - 41.000
Audienţa posturilor TV vineri, 18 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.370.000 | 13.5 | 32.4 |
2 | Kanal D | 1.359.000 | 7.7 | 18.6 |
3 | Antena 1 | 501.000 | 2.9 | 6.8 |
4 | Romania TV | 275.000 | 1.6 | 3.8 |
5 | Antena 3 | 273.000 | 1.6 | 3.7 |
6 | DigiSport 1 | 241.000 | 1.4 | 3.3 |
7 | Antena Stars | 205.000 | 1.2 | 2.8 |
8 | Happy Channel | 132.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Digi 24 | 130.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | National TV | 127.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 18 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.181.000 | 12.4 | 32.3 |
2 | Kanal D | 583.000 | 6.1 | 15.9 |
3 | Antena 1 | 256.000 | 2.7 | 7.0 |
4 | Antena 3 | 182.000 | 1.9 | 5.0 |
5 | Romania TV | 162.000 | 1.7 | 4.4 |
6 | DigiSport 1 | 128.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | Antena Stars | 104.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | Digi 24 | 86.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Happy Channel | 68.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | National TV | 64.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 18 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 531.000 | 11.2 | 35.2 |
2 | Kanal D | 192.000 | 4.0 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 143.000 | 3.0 | 9.4 |
4 | Antena 3 | 81.000 | 1.7 | 5.4 |
5 | DigiSport 1 | 54.000 | 1.1 | 3.5 |
6 | Digi 24 | 43.000 | 0.9 | 2.9 |
7 | Romania TV | 41.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | Antena Stars | 31.000 | 0.6 | 2.0 |
9 | National TV | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Prima TV | 26.000 | 0.5 | 1.7 |
Mai jos aveţi audienţele ultimelor patru ediţii Românii au talent, din săptămânile anterioare:
Iar când i se reproșează asta, ignoră...