Skip to main content

AUDIENŢE. O seară cu Românii au talent primul şi cu Breaking News răstoarnă topul la oraşe: Antena 1, depăşită de două posturi de ştiri

 
AUDIENŢE. O seară cu Românii au talent primul şi cu Breaking News răstoarnă topul la oraşe: Antena 1, depăşită de două posturi de ştiri

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii într-o seară cu Românii au talent şi cu Breaking News pe posturile de ştiri? Emisiunea de pe Pro TV a fost prima alegere, urmată de Mă numesc Zuleyha, serialul turcesc de pe Kanal D.

Publicitate

Răsturnările de top cele mai mari au fost la oraşe, acolo unde Antena 1 (care a difuzat filmul Predators - Fără scăpare), a fost depăşită inclusiv de Antena 3 şi de România TV, iar cifrele staţiei au fost de aproape şapte ori mai mici decât Pro TV. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de vineri seara, pe intervalul Românii au talent: 

Naţional. La Românii au talent s-au uitat, în fiecare minut, 2,4 milioane de români. În acelaşi timp, la serialul turcesc erau 1,2 milioane de români.

La nivelul întregii ţări, Antena 1 a fost pe locul al treilea, cu 400.000 de români. Foarte aproape au fost Antena 3 şi România TV.

Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:

  • Antena 3 - 380.000
  • România TV - 365.000
  • Realitatea Plus - 190.000
  • Digi 24 - 160.000

Urban. La oraşe, show-ul prezentat de Smiley şi de Pavel Bartoş a ţinut în faţa televizoarelor aproape 1,3 milioane de români.

La oraşe sunt cele mai importante mutări în clasament. România TV a fost cel mai urmărit canal de ştiri, şi locul trei în clasamentul general, cu Antena 3 imediat pe locul următor.

Antena 1 a fost abia pe locul cinci. Totodată, Digi 24 a trecut peste Realitatea, la mică distanţă însă (a fost aproape egalitate).

Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:

  • România TV - 235.000
  • Antena 3 - 220.000
  • Digi 24 - 100.000
  • Realitatea Plus - 95.000

URBAN 21-54 de ani. Şi publicul comercial s-a orientat tot spre Pro TV (600.000 de persoane din acest target la show-ul cu Andra, Andi Moisescu, Mihai Bobonete şi Dragoş Bucur în juriu). 

Kanal D şi Antena 1 au completat clasametul, urmate de patru staţii de ştiri, în această ordine: Antena 3, România TV, Digi 24 şi Realitatea Plus. 

Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:

  • Antena 3 - 80.000
  • România TV - 70.000
  • Digi 24 - 56.000
  • Realitatea Plus - 40.000

Cifrele de săptămâna trecută, prima seară cu Breaking News şi Românii au talent, aici.

Audienţa posturilor TV vineri, 4 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.401.000 13,6 33,1
2 Kanal D 1.216.000 6,9 16,7
3 Antena 1 411.000 2,3 5,7
4 Antena 3 382.000 2,2 5,3
5 Romania TV 364.000 2,1 5,0
6 Realitatea Plus 189.000 1,1 2,6
7 Antena Stars 158.000 0,9 2,2
8 Digi 24 158.000 0,9 2,2
9 DigiSport 1 115.000 0,7 1,6
10 Happy Channel 108.000 0,6 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 4 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.271.000 13,4 33,2
2 Kanal D 586.000 6,2 15,3
3 Romania TV 233.000 2,4 6,1
4 Antena 3 222.000 2,3 5,8
5 Antena 1 188.000 2,0 4,9
6 Digi 24 98.000 1,0 2,6
7 Realitatea Plus 94.000 1,0 2,4
8 DigiSport 1 79.000 0,8 2,1
9 Antena Stars 74.000 0,8 1,9
10 TVR 2 53.000 0,6 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 4 martie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 Urban Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 602.000 12,7 37,2
2 Kanal D 230.000 4,8 14,3
3 Antena 1 114.000 2,4 7,1
4 Antena 3 80.000 1,7 5,0
5 Romania TV 70.000 1,5 4,3
6 Digi 24 56.000 1,2 3,5
7 Realitatea Plus 41.000 0,9 2,5
8 DigiSport 1 31.000 0,7 1,9
9 Comedy Central 30.000 0,6 1,9
10 Antena Stars 27.000 0,6 1,7

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Românii au talent şi-a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1 a fost "Frumoasa adormită"

CITEŞTE ŞI: Românii au talent - iUmor, un meci câştigat la scor! Pro TV, peste două milioane de români în faţa Antenei 1

CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 12 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Românii au talent, vârfuri de 3,5 milioane. De câteva ori peste restul. Zuleyha l-a "executat" pe Lunetistul Antenei

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Ha nu suntem postaci ha
  • Unu Unu
    Încă o seara de “succes” pt TVR. Cei care mai vor sa înființeze doua posturi. Dezastru pe banii statului și nici un responsabil
  • mile mile
    nu pot fi manipulati cei educati poate cei de la romania tv , va supara ca fac emisiuni bune , subiectul este acelasi , dar cum faci asta spune publicul daca e bun mascarada pana miezul noptii parca nu va placea acum va obliga
  • Ha Ha
    Mile, fă-ți toate rugăciunile ca Dancing On Ice să iasă bine, altfel Antena 1 e varză până la vară, că nici cu Insula Iubirii nu va face mare lucru.
  • Moșu Moșu
    eu cred ca toti sunt educati din moment ce stiu seta people meterul ala care masora audienta
  • je je
    e clar. sezonul asta e al pro tv. kanal d a scazut, dar in prime time se tine bine. antena e la pamant
  • Ha Ha
    Lasă Antena 3 Mile, zi de eșuata Antenuța 1. Făcută praf, nu-i așa?
  • Ghici Ghici
    Poate ai vrut sa zici de cei manipulati
  • mile mile
    cum nu sunt pensionari la antena 3 ci cei care fac bani
  • Sabina Sabina
    Cea de-a cincea ediție a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:25 – 24:00. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 13.7 puncte de rating și 38.3% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.9 puncte de audiență și 13.7% share. De-a lungul difuzării, aproape 2,4 milioane de români s-au bucurat de prestațiile concurenților, iar în minutul de aur, la ora 21:38, peste 3 milioane de telespectatori alegeau să urmărească PRO TV.
  • mile mile
    antena 3 preferata de cei educati nr 1 la stiri

Trimite un comentariu

sus