Audienţe. iUmor, dar n-ai audienţe. Semifinala show-ului Antenei 1 nu a reuşit să câştige pe niciun segment de public, aseară. Pro TV şi Kanal D au fost primii pe intervalul iUmor.
Semifinala iUmor a durat aproape patru ore, dar Antena 1 „a reuşit performanţa” de a fi doar la egalitate la oraşe cu Pro TV. În rest, pe naţional s-a clasat doar pe trei, cu mai puţin de 1 milion de telespectatori, iar pe comercial era pe doi.
În finala competiţiei de săptămâna viitoare s-au calificat următorii concurenţi: Andrei Garici, Alexandru Gheţan, Alin Bouraşu, Daria Ştedania Brenda, Doru Nicuţ, Florin Gherghe, Gabriel Dumitriu, Marie Janette, Nae Nicolae, Radu Carbon, Ştefania Costache şi Vlad Bieltz.
Pro TV a programat două filme: „Alertă de grad zero” (20:30) şi „Călătoria în lumea vikingilor” (23:00).
Kanal D a mers pe un nou episod din serialul turcesc „Hercai”.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul semifinalei iUmor (20:30-23:50):
Naţional. Umorul nu a prins la oamenii din ţară. Antena 1 era doar pe locul trei cu semifinala iUmor - 980.000 de telespectatori se uitau la programul postului Intact.
Pe prima poziţie se afla Kanal D - 1.142.000 de privitori, iar pe doi se clasa Pro TV - 1.007.000 de urmăritori.
Urban. Ceva mai bine a stat la oraşe iUmor. Emisiunea cu Delia, Bendeac şi Cheloo în juriu era la egalitate cu filmele de Pro TV. Postul din Pache Protopopescu a avut, însă, 1.000 de telespectatori în plus.
La mică distanţă de cele două posturi completa podiumul Kanal D - 525.000 de privitori.
Comercial. Nici pe segmentul tinerilor nu a reuşit să câştige iUmor. Producţia Antenei 1 mai bifa un loc doi - 249.000 de telespectatori.
Filmele de pe Pro TV au prins cel mai bine la tineri - 278.000 de privitori. Pe trei era Kanal D - 124.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV miercuri, 19 mai, pe intervalul semifinalei iUmor (20:30-23:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.142.000 | 6.5 | 16.5 |
2 | Pro TV | 1.007.000 | 5.7 | 14.6 |
3 | Antena 1 | 980.000 | 5.5 | 14.2 |
4 | Romania TV | 446.000 | 2.5 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 366.000 | 2.1 | 5.3 |
6 | National TV | 262.000 | 1.5 | 3.8 |
7 | DigiSport 1 | 258.000 | 1.5 | 3.7 |
8 | Happy Channel | 222.000 | 1.3 | 3.2 |
9 | Prima TV | 165.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Pro 2 | 145.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 19 mai, pe intervalul semifinalei iUmor (20:30-23:50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 540.000 | 5.6 | 14.8 |
2 | Antena 1 | 539.000 | 5.6 | 14.8 |
3 | Kanal D | 525.000 | 5.5 | 14.4 |
4 | Romania TV | 233.000 | 2.4 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 206.000 | 2.1 | 5.6 |
6 | DigiSport 1 | 158.000 | 1.7 | 4.3 |
7 | Happy Channel | 125.000 | 1.3 | 3.4 |
8 | National TV | 98.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | Prima TV | 94.000 | 1.0 | 2.6 |
10 | Pro 2 | 71.000 | 0.7 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 19 mai, pe intervalul semifinalei iUmor (20:30-23:50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 278.000 | 6.6 | 23.1 |
2 | Antena 1 | 249.000 | 5.9 | 20.8 |
3 | Kanal D | 124.000 | 3.0 | 10.3 |
4 | DigiSport 1 | 54.000 | 1.3 | 4.5 |
5 | Prima TV | 29.000 | 0.7 | 2.4 |
6 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 2.4 |
7 | Digi 24 | 27.000 | 0.6 | 2.3 |
8 | Happy Channel | 27.000 | 0.6 | 2.3 |
9 | Antena 3 | 27.000 | 0.6 | 2.3 |
10 | National TV | 24.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
5.6 pe urban si doar 5.9 comercial urban; 0.3 diferenta. Pro TV 5.6 urban si 6.6 comercial urban. 1 punct diferenta. Deci Pro cu tinerii, Antenuta cu pensionarii.
Ha ha ha !