Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent, lider cu prima semifinală live. Câţi oameni s-au uitat la Survivor?

 
AUDIENŢE. Românii au talent, lider cu prima semifinală live. Câţi oameni s-au uitat la Survivor?

Audienţe. Vineri a adus o „luptă” între prima semifinală live Românii au talent şi Survivor. Pro TV a fost lider pe toate segmentele de public, pe intervalul talent show-ului. Câţi oameni s-au uitat la Survivor?

Publicitate

Pe intervalul de patru ore, Pro TV a fost pe prima poziţie în audienţe. Peste 1,9 milioane de români s-au uitat la prima semifinală Românii au talent. În finală au ajuns următorii concurenţi: Ana Maria Mărgean, Daria Batschi-Beleca, Duo Turkeev, GIM şi Rareş Trufea.

Minutul de maximă audienţă pentru prima semifinală Românii au talent a fost la 21:52, când peste 2,6 milioane de români se uitau la show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş.

Survivor s-a terminat cu jumătate de oră mai devreme decât Românii au talent. Kanal D a fost pe locul doi pe intervalul Românii au talent, cu un nou duel dintre Faimoşi şi Războinici.

De menţionat: Kanal D a învins Pro TV pe intervalul Survivor pe targetul comercial. Aproximativ 334.000 de români se uitau la Survivor, iar 327.000 urmăreau Românii au talent.

Antena 1 se clasa pe trei la mare distanţă de Pro TV şi Kanal D. Postul Intact difuza filmul „Escape Plan: Testul suprem” (2013), cu Arnold Schwarzenegger şi Sylvester Stallone.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul primei semifinale Românii au talent (20:30-00:30):

Naţional. Talent şi rating în ţară. Prima semifinală Românii au talent a fost lider autoritar pe acest segment de public, cu peste 1,9 milioane de telespectatori.

Cifre bune şi pentru Survivor. Show-ul filmat în Dominicană şi prezentat de Daniel Pavel era pe locul secund, cu 1.554.000 de privitori. Pe trei se clasa Antena 1 - 531.000 de urmăritori.

Urban. Şi la oraşe a avut rating emisiunea de pe Pro TV. Semifinala Românii au talent era în topul preferinţelor românilor - 1.015.000 de telespectatori.

Principalul urmăritor a rămas tot Survivor. Kanal D era a doua staţie TV pe acest segment de public - 787.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1 - 267.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la prima semifinală Românii au talent. Peste 330.000 de telespectatori erau pe Pro TV.

Pe locul secund s-au clasat tot Kanal D şi Survivor - 321.000 de urmăritori. Pe trei termina seara Antena 1 - 135.000 de privitori.

 

Audienta posturilor TV vineri, 14 mai, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.929.000 10.9 28.1
2 Kanal D 1.554.000 8.8 22.6
3 Antena 1 531.000 3.0 7.7
4 Romania TV 280.000 1.6 4.1
5 Antena 3 223.000 1.3 3.2
6 Happy Channel 136.000 0.8 2.0
7 DigiSport 1 119.000 0.7 1.7
8 National TV 118.000 0.7 1.7
9 Prima TV 111.000 0.6 1.6
10 TVR 2 107.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 14 mai, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.015.000 10.6 28.0
2 Kanal D 787.000 8.2 21.7
3 Antena 1 267.000 2.8 7.4
4 Romania TV 159.000 1.7 4.4
5 Antena 3 143.000 1.5 3.9
6 Happy Channel 75.000 0.8 2.1
7 TVR 2 68.000 0.7 1.9
8 DigiSport 1 65.000 0.7 1.8
9 Prima TV 55.000 0.6 1.5
10 Digi 24 46.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 14 mai, pe intervalul Românii au talent (20:30-00:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 332.000 7.9 26.9
2 Kanal D 321.000 7.6 26.0
3 Antena 1 135.000 3.2 10.9
4 Boomerang 27.000 0.6 2.2
5 TNT 24.000 0.6 2.0
6 Romania TV 18.000 0.4 1.5
7 Antena 3 18.000 0.4 1.4
8 DigiSport 1 16.000 0.4 1.3
9 TVR 2 14.000 0.3 1.1
10 Digi 24 14.000 0.3 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

FOTO. Primii cinci finalişti ai sezonului 11 Românii au talent

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Andrei Andrei
    Blegovane Simi, te supara adevarul ? Doare tare nu ?
    Antenuta cand mai face emisiuni live ?
  • Simi Simi
    Andrei aberezi in ultimul hal,"postac" nefericit
    Emisiuni live au mai fost si vor fi ,dupa cum stii trăim într-o pandemie,iar ăștia de la Pro au avut noroc ca pandemia scade scade si au putut sa faca live,sunt curios ce faceau ei prin noiembrie anul trecut
  • D D
    De apreciat că Kanal D a fost foarte aproape pe comercial de Pro Tv, plus că Survivor s-a terminat la 12 noaptea.

    Și Boomerang și TNT în Top 5 pe comercial. Super tare
  • Apostolu' Apostolu'
    Boomerang si TNT in primele 5 pe comercial, asta da surpriza :)))
  • Andrei Andrei
    Se explica de ce Pro TV a schimbat target-ul comercial.
    Ai 7.9 rating comercial urban si 9.9 comercial national. Diferenta e de 2 puncte de rating...
  • Jill Jill
    Nimic din televiziune nu se compară cu emoția și starea de live !
  • Rebeca Rebeca
    Asta e tare. :)))
    Aseara, Pro TV cu live-ul a avut 332.000 de persoane, un rating de 7.9 pe comercial si 26.9 share. Anul trecut, cu ultima editie de preselecti, a avut la fel ca aseara: 332.000 de persoane, un rating de 7.9 pe comercial si 26.5 share.

    https://www.paginademedia.ro/2020/05/audiente-ultima-editie-de-preselectii-romanii-au-talent-sezon-10/
  • Ionut Ionut
    Prima semifinală Românii au talent a fost lider absolut de audiență. Show-ul a înregistrat 9.9 puncte de rating și 29.8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.4 puncte de rating și 22.4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:28 – 24:32, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 7.9 puncte de audiență și 26.9% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 7.6 puncte de rating și 26.0% share.
  • Andrei Andrei
    Bravo Pro TV. Singurul post TV care mai face emisiuni live; cu finale live.

Trimite un comentariu

sus