AUDIENŢE. Milioane de români s-au uitat, din nou, la Las Fierbinţi. Serialul de comedie a fost producţia serii de marţi, cu cifre ce au sărit de 2,3 milioane de telespectatori pe minut.
Astfel, Pro TV s-a clasat peste Antena 1 timp de oră. Postul din Pache deţinuse supremaţia şi pe zona de ştiri, înainte de Las Fierbinţi. În schimb, lucrurile au stat altfel când pe Pro TV a început filmul Asasin American.
Duelul direct dintre filmul de acţiune şi Chefi la cuţite (ediţia specială de Sfântul Andrei) a fost câştigat de show-ul culinar al Antenei 1, în care au gătit concurenţii din Asia Express.
De notat că cifrele Chefi la cuţite au fost constantante toată seara, însă diferenţa a fost dată de audienţa mare adusă de Las Fierbinţi Pro TV-ului, audienţă care mai apoi a scăzut considerabil.
Cu aproape un milion de telespectatori a avut mai puţin Pro TV când a început filmul, faţă de momentul în care dădea Las Fierbinţi.
De notat că foarte bine în clasament, pe publicul tânăr, au stat posturile Diva, Antena Stars, Happy Channel şi Warner TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30):
Naţional. Las Fierbinţi a scos o medie de peste 2,3 milioane de telespectatori, marţi. Pro TV a fost lider detaşat, fiind urmat la mare distanţă de Kanal D şi Antena 1.
Postul Dogan aduna 1,3 milioane de persoane, în timp ce Antena 1 număra 1,1 milioane.
Urban. Pro TV a fost singurul post care a sărit la oraşe de un milion de persoane în medie. Las Fierbinţi era programul serii în mediul urban.
Pe acelaşi interval, Antena 1 înregistra 727.000 de români, iar Kanal D aproximativ 565.000.
Comercial. Pro TV a stat foarte bine pe segementul tânăr, când înregistra o medie de 416.000 de persoane. Bine a stat şi Antena 1, postul de pe locul doi, dar cu cifre mai mici faţă de Pro TV.
Postul Intact aduna o audienţă medie de puţin peste 300.000 de telespectatori, pe intervalul Las Fierbinţi. Kanal D (cu 130.000) şi Diva (45.000) şi Antena Stars (35.000) completau următoarele locuri din top.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.310.000 | 13.1 | 26.5 |
2 | Kanal D | 1.322.000 | 7.5 | 15.1 |
3 | Antena 1 | 1.166.000 | 6.6 | 13.4 |
4 | Romania TV | 470.000 | 2.7 | 5.4 |
5 | Happy Channel | 284.000 | 1.6 | 3.3 |
6 | Pro Cinema | 240.000 | 1.4 | 2.7 |
7 | Antena 3 | 223.000 | 1.3 | 2.5 |
8 | Antena Stars | 202.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | Realitatea Plus | 178.000 | 1.0 | 2.0 |
10 | DigiSport 1 | 129.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.083.000 | 11.3 | 24.3 |
2 | Antena 1 | 727.000 | 7.6 | 16.3 |
3 | Kanal D | 565.000 | 5.9 | 12.6 |
4 | Romania TV | 249.000 | 2.6 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 155.000 | 1.6 | 3.5 |
6 | Happy Channel | 139.000 | 1.5 | 3.1 |
7 | Antena Stars | 100.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | Diva | 99.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | Realitatea Plus | 96.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | DigiSport 1 | 81.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 416.000 | 10.0 | 29.8 |
2 | Antena 1 | 302.000 | 7.3 | 21.7 |
3 | Kanal D | 129.000 | 3.1 | 9.2 |
4 | Diva | 45.000 | 1.1 | 3.2 |
5 | Antena Stars | 35.000 | 0.8 | 2.5 |
6 | Happy Channel | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
7 | Warner TV | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
8 | Pro Cinema | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
9 | National TV | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
10 | Digi 24 | 15.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Asasin American vs. Chefi la cuţite: bucătarii au fost „felul principal”
Naţional. Antena 1 a trecut pe primul loc după ce s-a terminat Las Fierbinţi, iar audienţa Pro TV a scăzut. Peste 1,3 milioane de oameni se uitau la Chefi, pe intervalul Asasin American.
Pro TV aduna o medie de 1,29 milioane de persoane, iar Kanal D aproape un milion.
Urban. Antena 1 era pe primul loc şi la oraşe, cu 860.000 de telespectatori. Pro TV era pe doi, cu 586.000.
Comercial. Tinerii s-au mutat pe Antena 1, după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Nici Pro TV nu a stat rău. Antena 1 număra aproape 400.000, iar Pro TV aproximativ 300.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Asasin American (21:35-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.365.000 | 7.7 | 19.3 |
2 | Pro TV | 1.290.000 | 7.3 | 18.2 |
3 | Kanal D | 1.063.000 | 6.0 | 15.0 |
4 | Romania TV | 459.000 | 2.6 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 252.000 | 1.4 | 3.6 |
6 | Prima TV | 173.000 | 1.0 | 2.4 |
7 | Realitatea Plus | 164.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Pro Cinema | 152.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | Antena Stars | 137.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Happy Channel | 136.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Asasin American (21:35-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 863.000 | 9.0 | 22.8 |
2 | Pro TV | 586.000 | 6.1 | 15.5 |
3 | Kanal D | 493.000 | 5.1 | 13.0 |
4 | Romania TV | 266.000 | 2.8 | 7.0 |
5 | Antena 3 | 136.000 | 1.4 | 3.6 |
6 | Realitatea Plus | 91.000 | 1.0 | 2.4 |
7 | Prima TV | 80.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Antena Stars | 77.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Pro Cinema | 65.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | DigiSport 1 | 63.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Asasin American (21:35-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 398.000 | 9.6 | 30.1 |
2 | Pro TV | 302.000 | 7.3 | 22.9 |
3 | Kanal D | 122.000 | 2.9 | 9.2 |
4 | Diva | 35.000 | 0.8 | 2.6 |
5 | Antena Stars | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | Pro Cinema | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
7 | Comedy Central | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
8 | Romania TV | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
9 | Digi 24 | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
10 | AXN | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Media Pro TV 20:30-23:35 este de 8,65 comercial. Antenuta Miluta doar 8,45.
Deci marti Pro peste Antenuta Zero.
Bucatarii Zero locul 2 comercial. Ha ha ! Fa media comercial 20:30-23:35. Cine a fost lider ? Pro TV.
COMERCIAL
Conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Chefi la cuţite (20:25-23:32), o audiență medie de 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 29.8%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci doar 4.7 puncte de rating și o cotă de piață de 15.2%.
URBAN
Și în mediul urban, Chefi la cuţite a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 9 puncte de rating şi 21.6% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de această dată de Kanal D, cu 5.2 puncte de rating şi 12.6% cota de piaţă, în vreme ce Pro TV, la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 5.1 puncte de rating şi 12.3% cota de piaţã.
NAȚIONAL
Şi la nivel naţional, ediţia specială Chefi la cuţite s-a impus ca lider detaşat de audienţă, cu 8 puncte de rating şi 18.3% cota de piaţă, poziţia secundă fiind ocupată de Pro TV, cu 6.2 puncte de rating şi 14.2% cota de piaţă.
Pe județ vor fi un cor de cântat și un ansamblu de dans care sunt cei mai talentați din România.
Am înțeles că vor fi și vedete ca invitați, iar echipa Digi 24 care vor rămâne și nu pleacă la B1 TV vor fi în spoturi pentru Românii talentați.
Cine nu poate să vină în studio-ul Digi 24, trebuie să facă prin videocall din cauza la pandemie. Cine poate să vină în studio-ul Digi 24, trebuie să cânte ori să danseze, depinde care vor fi.
Înscrieriile se vor face între 6 decembrie și 17 decembrie, iar pe 18 decembrie și pe 19 decembrie se anunță câștigătorii cine vor participa la edițiile de crăciun și de revelion prezentat de Prelipceanu și de încă cineva.
Cine pierde nu vor mai participa la ediția de crăciun și la ediția de revelion organizat de Prelipceanu și încă cineva.
Pe 19 decembrie se anunță câștigătorii cine vor participa la Românii talentați ai lui Prelipceanu, iar pe 24 decembrie, 25 decembrie, 31 decembrie și 1 ianuarie, vor fi prezenți Românii talentați ai lui Prelipceanu în studio din fiecare județ, iar cine nu poate să vină face prin videocall.
Am înțeles că vor participa Românii talentați din fiecare județ, inclusiv Bucureștiul.
Păcat că arunc calendarul pe 1! Că voi încercui ziua de 31, dacă se dovedește adevărat...