AUDIENŢE. Milioane de români s-au uitat, din nou, la Las Fierbinţi. Serialul de comedie a fost producţia serii de marţi, cu cifre ce au sărit de 2,3 milioane de telespectatori pe minut.
Astfel, Pro TV s-a clasat peste Antena 1 timp de oră. Postul din Pache deţinuse supremaţia şi pe zona de ştiri, înainte de Las Fierbinţi. În schimb, lucrurile au stat altfel când pe Pro TV a început filmul Asasin American.
Duelul direct dintre filmul de acţiune şi Chefi la cuţite (ediţia specială de Sfântul Andrei) a fost câştigat de show-ul culinar al Antenei 1, în care au gătit concurenţii din Asia Express.
De notat că cifrele Chefi la cuţite au fost constantante toată seara, însă diferenţa a fost dată de audienţa mare adusă de Las Fierbinţi Pro TV-ului, audienţă care mai apoi a scăzut considerabil.
Cu aproape un milion de telespectatori a avut mai puţin Pro TV când a început filmul, faţă de momentul în care dădea Las Fierbinţi.
De notat că foarte bine în clasament, pe publicul tânăr, au stat posturile Diva, Antena Stars, Happy Channel şi Warner TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30):
Naţional. Las Fierbinţi a scos o medie de peste 2,3 milioane de telespectatori, marţi. Pro TV a fost lider detaşat, fiind urmat la mare distanţă de Kanal D şi Antena 1.
Postul Dogan aduna 1,3 milioane de persoane, în timp ce Antena 1 număra 1,1 milioane.
Urban. Pro TV a fost singurul post care a sărit la oraşe de un milion de persoane în medie. Las Fierbinţi era programul serii în mediul urban.
Pe acelaşi interval, Antena 1 înregistra 727.000 de români, iar Kanal D aproximativ 565.000.
Comercial. Pro TV a stat foarte bine pe segementul tânăr, când înregistra o medie de 416.000 de persoane. Bine a stat şi Antena 1, postul de pe locul doi, dar cu cifre mai mici faţă de Pro TV.
Postul Intact aduna o audienţă medie de puţin peste 300.000 de telespectatori, pe intervalul Las Fierbinţi. Kanal D (cu 130.000) şi Diva (45.000) şi Antena Stars (35.000) completau următoarele locuri din top.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.310.000 | 13.1 | 26.5 |
2 | Kanal D | 1.322.000 | 7.5 | 15.1 |
3 | Antena 1 | 1.166.000 | 6.6 | 13.4 |
4 | Romania TV | 470.000 | 2.7 | 5.4 |
5 | Happy Channel | 284.000 | 1.6 | 3.3 |
6 | Pro Cinema | 240.000 | 1.4 | 2.7 |
7 | Antena 3 | 223.000 | 1.3 | 2.5 |
8 | Antena Stars | 202.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | Realitatea Plus | 178.000 | 1.0 | 2.0 |
10 | DigiSport 1 | 129.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.083.000 | 11.3 | 24.3 |
2 | Antena 1 | 727.000 | 7.6 | 16.3 |
3 | Kanal D | 565.000 | 5.9 | 12.6 |
4 | Romania TV | 249.000 | 2.6 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 155.000 | 1.6 | 3.5 |
6 | Happy Channel | 139.000 | 1.5 | 3.1 |
7 | Antena Stars | 100.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | Diva | 99.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | Realitatea Plus | 96.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | DigiSport 1 | 81.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 416.000 | 10.0 | 29.8 |
2 | Antena 1 | 302.000 | 7.3 | 21.7 |
3 | Kanal D | 129.000 | 3.1 | 9.2 |
4 | Diva | 45.000 | 1.1 | 3.2 |
5 | Antena Stars | 35.000 | 0.8 | 2.5 |
6 | Happy Channel | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
7 | Warner TV | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
8 | Pro Cinema | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
9 | National TV | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
10 | Digi 24 | 15.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Asasin American vs. Chefi la cuţite: bucătarii au fost „felul principal”
Naţional. Antena 1 a trecut pe primul loc după ce s-a terminat Las Fierbinţi, iar audienţa Pro TV a scăzut. Peste 1,3 milioane de oameni se uitau la Chefi, pe intervalul Asasin American.
Pro TV aduna o medie de 1,29 milioane de persoane, iar Kanal D aproape un milion.
Urban. Antena 1 era pe primul loc şi la oraşe, cu 860.000 de telespectatori. Pro TV era pe doi, cu 586.000.
Comercial. Tinerii s-au mutat pe Antena 1, după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Nici Pro TV nu a stat rău. Antena 1 număra aproape 400.000, iar Pro TV aproximativ 300.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Asasin American (21:35-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.365.000 | 7.7 | 19.3 |
2 | Pro TV | 1.290.000 | 7.3 | 18.2 |
3 | Kanal D | 1.063.000 | 6.0 | 15.0 |
4 | Romania TV | 459.000 | 2.6 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 252.000 | 1.4 | 3.6 |
6 | Prima TV | 173.000 | 1.0 | 2.4 |
7 | Realitatea Plus | 164.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Pro Cinema | 152.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | Antena Stars | 137.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Happy Channel | 136.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Asasin American (21:35-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 863.000 | 9.0 | 22.8 |
2 | Pro TV | 586.000 | 6.1 | 15.5 |
3 | Kanal D | 493.000 | 5.1 | 13.0 |
4 | Romania TV | 266.000 | 2.8 | 7.0 |
5 | Antena 3 | 136.000 | 1.4 | 3.6 |
6 | Realitatea Plus | 91.000 | 1.0 | 2.4 |
7 | Prima TV | 80.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Antena Stars | 77.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Pro Cinema | 65.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | DigiSport 1 | 63.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Asasin American (21:35-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 398.000 | 9.6 | 30.1 |
2 | Pro TV | 302.000 | 7.3 | 22.9 |
3 | Kanal D | 122.000 | 2.9 | 9.2 |
4 | Diva | 35.000 | 0.8 | 2.6 |
5 | Antena Stars | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | Pro Cinema | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
7 | Comedy Central | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
8 | Romania TV | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
9 | Digi 24 | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
10 | AXN | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
oricum să reușești să scoți cifrele astea După mai bine de 10 ani și să îți continui în continuare evoluția pe proiectul ăsta e ceva impresionant proiectul ăsta încă nu a ajuns la potențialul maxim și încă evoluează
La mulți ani România La mulți ani ProTV La mulți ani și celor care încearcă să aducă vechiul Pro TV în alte locuri chiar dacă nu mai recunosc tot un Pro TV vor și tot oamenii Pro TV sunt