Skip to main content

AUDIENŢE de Sfânta Maria. La ce s-au uitat românii la televizor?

 
AUDIENŢE de Sfânta Maria. La ce s-au uitat românii la televizor?

Pro TV a fost liderul serii pe TV, în ziua liberă de Sfânta Maria. Ce a difuzat şi pe ce loc au fost celelalte posturi?

Publicitate

Reţeta clasică, Las Fierbinţi şi film de acţiune, i-a asigurat postului locul întâi în topul audienţelor.

Mai bine de 1,4 milioane de români au stat pe Pro TV, cifre aproape duble faţă de televiziunile concurente.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de luni, 15 august:

Las Fierbinţi (Pro TV, 20.30-21.30)

Aproape 1,5 milioane de români au stat cu ochii pe Las Fierbinţi, în seara de Sf. Mărie (1.464.000, mai exact). Aproape jumătate de audienţă a fost de la oraşe (676.000), din care cei mai mulţi au fost tineri, încadrându-se în publicul comercial (350.000 de persoane).

Cu aceste cifre, Pro TV a fost lider de audienţă pe linie, având jumătate de milion de telespectatori în plus faţă de Kanal D (966.000), a doua televiziune la nivel naţional. Totodată, pe intervalul Las Fierbinţi, pe ţară, Pro TV a avut de trei ori mai mulţi privitori ca Antena 1 (555.000).

O luptă personală 4: Ţintă în mişcare (Pro TV, 21.30 - 23.00)

Chiar dacă a mai pierdut 100.000 de telespectatori, Pro TV a rămas lider şi cu filmul de acţiune de după serialul românesc de comedie.

Aproape 1,4 milioane de români s-au uitat la „O luptă personală 4: Ţintă în mişcare“ (The Marine 4: Moving Target), un film din 2015. Puţin peste 600.000 au fost de la oraşe, cei mai mulţi dintre ei fiind tineri (400.000).

Cu aceste cifre, Pro TV a continuat să fie lider pe toate targeturile de audienţă: naţional, urban şi comercial.

Pe final de seară, Kanal D nu a mai ocupat poziţia secundă în clasament pe intervalul filmului de acţiune de la Pro TV. Antena 1, care a difuzat o nouă ediţie Poftiţi pe la noi a fost pe locul doi, pe toate segmentele de audienţă, iar serialul turcesc de la Kanal D - pe trei.

Poftiţi pe la noi (Antena 1, 20.30 - 23.00)

Sezonul redifuzat al emisiunii Poftiţi pe la noi continuă să face cifre bune de audienţă pe vară. Însă nu reuşeşte să treacă de locurile doi-trei în clasamente.

Aproape 700.000 de români din întreaga ţară au fost cu ochii pe nea Mărin (677.000, mai exact). Dintre aceştia, jumătate au fost orăşeni - 328.000, dar destul de puţini tineri (doar 119.000).

Cu aceste cifre, Antena 1 a ocupat locul trei în ţară şi la oraşe, după filmele de la Pro TV (Las Fierbinţi şi O luptă personală) şi serialul turcesc Aripi frânte de la Kanal D. Abia pe publicul comercial Antena 1 a urcat pe doi, având mai mulţi tineri ca postul Kanal D.

Aripi frânte (Kanal D, 20.00 - 22.30)

Serialul turcesc Aripi frânte nu a trecut nici de la Las Fierbinţi, şi nici de filmul de acţiune de după. Kanal D a ocupat locurile doi-trei în topul audienţelor.

Puţin peste 900.000 de români din ţară au stat pe Kanal D, postul având cu 400.000 mai puţini telespectatori faţă de Pro TV, liderul serii.

Kanal D a fost tot pe locul doi şi în topul urban, aproape jumătate de audienţă fiind de la oraşe (436.000, mai exact).

Însă Kanal D a avut mai puţini tineri, astfel că a trecut pe trei pe publicul comercial, cu 134.000 de privitori orăşeni cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.

Audienţa posturilor TV luni, 15 august, pe intervalul 20:30-23.00, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.407.000 7.9 23.2
2 Kanal D 790.000 4.5 13.0
3 Antena 1 677.000 3.8 11.1
4 Romania TV 445.000 2.5 7.3
5 Antena 3 288.000 1.6 4.7
6 DigiSport 1 206.000 1.2 3.4
7 Happy Channel 182.000 1.0 3.0
8 TVR 1 149.000 0.8 2.5
9 Prima TV 123.000 0.7 2.0
10 Pro Cinema 113.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 15 august, pe intervalul 20:30-23.00, în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 644.000 6.8 20.5
2 Kanal D 379.000 4.0 12.0
3 Antena 1 328.000 3.4 10.4
4 Romania TV 250.000 2.6 8.0
5 Antena 3 177.000 1.9 5.6
6 DigiSport 1 129.000 1.4 4.1
7 Happy Channel 91.000 1.0 2.9
8 Digi 24 76.000 0.8 2.4
9 TVR 1 70.000 0.7 2.2
10 Prima TV 59.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 15 august, pe intervalul 20:30-23.00, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 380.000 8.0 28.8
2 Antena 1 181.000 3.8 13.7
3 Kanal D 119.000 2.5 9.0
4 Romania TV 64.000 1.3 4.8
5 DigiSport 1 52.000 1.1 4.0
6 Digi 24 42.000 0.9 3.2
7 Antena 3 34.000 0.7 2.6
8 Pro Cinema 30.000 0.6 2.3
9 Film Cafe 29.000 0.6 2.2
10 TVR 1 24.000 0.5 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

sus