AUDIENŢE. Nu contează postul, contează că e Singur Acasă! Tradiţionalul film de Crăciun a reuşit să bată Las Fierbinţi şi a ţinut, din nou, românii cu ochii lipiţi de televizoare.
Pentru prima dată pe Antena 1 şi la bătaie cu Las Fierbinţi, Home Alone a fost urmărit de pe 2,3 milioane de telespectatori din toată ţara, sâmbătă seara.
Putem spune că Singur Acasă e ca un meci al naţionalei: nu contează cine-l dă, tot face audienţă.
Pro TV nu s-a lăsat mai prejos şi a scos artileria grea, pe masă. La bătaie cu Singur Acasă a pus un episod din Las Fierbinţi, dat pentru prima dată în 2017 (şi reluat acum). Serialul de comedie s-a ţinut bine, peste 1,8 milioane de români urmărind aventurile fierbinţenilor.
Practic, Pro TV a fost într-o medie normală de audienţă, semn că Home Alone pe Antena 1 nu a rupt din publicul Pro TV. Acest lucru arată că, aseară, la TV a venit un public „nou”, care nu se (mai) uită în mod normal la televizor.
De notat şi că filmul de Crăciun a scos audienţe ceva mai bune decât anul trecut, când era pe Pro TV. Atunci, pelicula cu Macaulay Culkin era urmărită de aproximativ 2,2 milioane. Evident, audienţele scoase de Antena 1, aseară, nu rivalizează cu cifrele uriaşe scoase de Home Alone în 2013-2014, când peste 2,7 milioane de oameni se uitau.
Sâmbătă seara, Pro TV a revenit pe primul loc după Home Alone, tot cu un clasic. Vorbim despre filmul Greu de ucis, cu Bruce Willis, primul film dat de Pro TV la lansarea postului, în 1995! (Die Hard a scos aproape 900.000 de români audienţă, din care jumătate de milion de la oraşe, puţin peste Antena 1 (cu 870.000 de români pe intervalul filmului).
Prezentăm cifrele Singur Acasă versus Las Fierbinţi mai jos, dar înainte o scurtă trecere prin audienţele Home Alone din anii trecuţi.
Citeşte şi: Lovitura anului! Singur acasă nu va mai fi la Pro TV!
DE VĂZUT! Detalii neştiute despre Singur Acasă. Povestea filmului
Micuţul Kevin, „magnet” de audienţă
Chiar dacă a fost difuzat de zeci de ori, Singur Acasă a scos de fiecare dată audienţe care au plasat Pro TV pe prima poziţie în audienţe. Numai anul trecut, de exemplu, era urmărit, la nivel naţional, de peste 2,2 milioane de români în fiecare minut.
Câteva date din audienţele Singur Acasă de-a lungul timpului (prima parte a producţiei):
- În 2020, când filmul a fost difuzat pe 7 decembrie, Singur Acasă a strâns o audienţă de 2,2 milioane de privitori.
- În 2018, când era transmis pe 8 decembrie, Singur Acasă ţinea aproape 2,1 milioane de români în faţa televizoarelor.
- În 2017, când a fost difuzat pe 9 decembrie, Home Alone era văzut de 2,2 milioane de români.
- În 2016, (pe 10 decembrie), filmul cu Macaulay Culkin în rol principal a fost urmărit de 2,5 milioane de persoane din întreaga ţară. La fel şi în urmă cu trei ani.
- În 2014 filmul a fost urmărit de 2,7 milioane de persoane, iar în 2013 cifrele au fost asemănătoare.
Aşadar, mutat pentru prima oară pe Antena 1, filmul Singur Acasă a menţinut cifrele bune din ultimii ani.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Singur Acasă (20:00-22:05):
Naţional. Singur Acasă a scos audienţe şi în 2021. Peste 2,3 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la pelicula cu Macaulay Culkin. Astfel, Antena 1 a ocupat poziţia de lider detaşat, într-o seară în care Pro TV a scos la înaintare Las Fierbinţi.
Serialul de comedie a pus postul din Pache pe locul doi în top, mult în urma Home Alone la nivel naţional. Cifrele producţiei au fost bune, peste 1,8 milioane urmărind întâmplările din Fierbinţi.
Kanal D a ocupat locul trei, dar nu a rivalizat cu producţiile date de posturile concurente. Postul turcesc înregistra o audienţă medie de aproximativ 700.000 de telespectatori în medie, pe intervalul Singur Acasă.
Urban. Diferenţa s-a mai redus la oraşe, dar tot Antena 1 a deţinut supremaţia. Peste un milion de orăşeni s-au uitat Singur Acasă, sâmbătă seara.
În acelaşi timp, aproape 950.000 urmăreau Las Fierbinţi pe Pro TV. Postul din Pache ocupa locul doi.
Pe trei se clasa România TV, peste Kanal D, cu o medie de 320.000 de persoane pe minut.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Singur Acasă. Peste 420.000 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, puneau Antena 1 pe primul loc în top.
Situaţia s-a repetat şi noul segment comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, unde tot Antena 1 era primul post clasat. Aproximativ 930.000 de persoane se uitau.
Şi Pro TV a stat bine pe aceste două segmente, dar a ocupat tot locul doi. Pe segmentul 18-49, Pro TV a adunat aproape 400.000 de telespectatori, iar pe segmentul 21-54 a scos o medie de 800.000 de persoane.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 4 decembrie, pe intervalul Singur Acasă (20:00-22:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 2.365.000 | 13.4 | 27.5 |
2 | Pro TV | 1.880.000 | 10.7 | 21.9 |
3 | Kanal D | 703.000 | 4.0 | 8.2 |
4 | Romania TV | 576.000 | 3.3 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 319.000 | 1.8 | 3.7 |
6 | DigiSport 1 | 236.000 | 1.3 | 2.7 |
7 | Realitatea Plus | 189.000 | 1.1 | 2.2 |
8 | TVR 1 | 183.000 | 1.0 | 2.1 |
9 | Diva | 139.000 | 0.8 | 1.6 |
10 | TVR 2 | 122.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 4 decembrie, pe intervalul Singur Acasă (20:00-22:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.006.000 | 10.5 | 23.3 |
2 | Pro TV | 943.000 | 9.8 | 21.8 |
3 | Romania TV | 319.000 | 3.3 | 7.4 |
4 | Kanal D | 263.000 | 2.7 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 208.000 | 2.2 | 4.8 |
6 | DigiSport 1 | 169.000 | 1.8 | 3.9 |
7 | TVR 1 | 118.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | Diva | 102.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 81.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Digi 24 | 71.000 | 0.7 | 1.6 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 4 decembrie, pe intervalul Singur Acasă (20:00-22:05) pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 422.000 | 10.2 | 29.7 |
2 | Pro TV | 394.000 | 9.5 | 27.7 |
3 | Kanal D | 90.000 | 2.2 | 6.3 |
4 | DigiSport 1 | 57.000 | 1.4 | 4.0 |
5 | TVR 1 | 42.000 | 1.0 | 3.0 |
6 | Diva | 32.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Digi 24 | 32.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Antena 3 | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Romania TV | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Pro Cinema | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 4 decembrie, pe intervalul Singur Acasă (20:00-22:05), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 927.000 | 13.2 | 31.4 |
2 | Pro TV | 809.000 | 11.5 | 27.4 |
3 | Kanal D | 177.000 | 2.5 | 6.0 |
4 | DigiSport 1 | 71.000 | 1.0 | 2.4 |
5 | Romania TV | 66.000 | 0.9 | 2.2 |
6 | TVR 1 | 60.000 | 0.9 | 2.0 |
7 | Diva | 59.000 | 0.8 | 2.0 |
8 | Antena 3 | 54.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Digi 24 | 47.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | TVR 2 | 38.000 | 0.5 | 1.3 |
CITEŞTE ŞI: Cifrele Home Alone 2020
CITEŞTE ŞI: Cifrele Home Alone 2 2019
CITEŞTE ŞI: Cifrele Home Alone 2 2018
CITEŞTE ŞI: Cifrele Home Alone 2 2017
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 551 13.1 36.5
2 Antena 1 220 5.2 14.5
3 Kanal D 96 2.3 6.4