AUDIENŢE. Singura Casă nu este Singur Acasă! Găselniţa Pro TV de Halloween nu a pus postul din Pache pe primul loc în audienţe. A fost sub Antena 1 şi la egalitate cu Kanal D, care difuza emisiunea lui Denise Rifai cu liderul AUR George Simion.
Cu Asia Express, postul Intact a fost lider detaşat duminică seara. A avut un avans considerabil faţă de principalele rivale, mai ales pe intervalul de intersecţie cu show-ul Singura Casă.
Înainte de producţia cu Smiley, Ruby, Mihaela Rădulescu, Bartoş şi Alex Bogdan, Pro TV a avut pelicula Equalizer - Puterea Dreptăţii. Filmul a fost pe trei în ţară, pe doi când vorbim de oraşe şi de tinerii cu vârste între 18 şi 49 de ani şi lider pe noul comercial, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani.
Remintim că Pro TV a pierdut filmul cu audienţe record Singur Acasă, pelicula fiind dată de Antena 1 în acest an, dar s-a adaptat: a difuzat un show numit Singura Casă. S-a întâmplat cu ocazia Halloween-ului, conceptul fiind gândit de Magic Maker Media House (MMMH), casa de producţie parte a grupului UNTOLD.
Citeşte şi: Pro TV a pierdut Singur Acasă, dar face Singura Casă. Un show de Halloween
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul show-ului Singura Casă (22:35-00:30):
Naţional. Show-ul Pro TV de Halloween a pus postul din Pache Protopopescu pe locul trei în topul audienţelor de aseară, la nivel naţional. Emisiunea cu Smiley, Mihaela Rădulescu, Pavel Bartoş, Ruby şi Alex Bogdan a scos o medie 440.000 de telespectatori pe minut.
Pe primul loc era Antena 1, cu 880.000 telespectatori pe minut. Cu programul Pro TV de Halloween se intersecta Asia Express, show-ul care a adus primul loc Antenei 1.
Şi Kanal D a depăşit Pro TV, duminică noaptea. Postul Dogan a adunat o medie de aproape jumătate de milion telespectatori la nivel naţional în fiecare nu.
Urban. Show-ul Pro TV a stat ceva mai bine în mediul urban. A fost tot sub Antena 1, depăşind la limită Kanal D. A ocupat locul doi, cu o medie de 234.000 de telespectatori.
Antena 1 avea cifre duble faţă de Pro TV, pe intervalul Singura Casă. Postul Intact înregistra o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori pe minut.
Locul trei era ocupat de Kanal D, post care s-a clasat foarte aproape de Pro TV, cu 230.000 de persoane.
Comercial 18-49. Situaţia a fost similară şi pe segmentul tânăr, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Pro TV nu a reuşit să urce mai sus de locul doi. A fost chiar la egalitate cu Kanal D.
Lider, pe interval, era Antena 1, cu mult peste cele două rivale.
Pro TV număra 114.000 de telespectatori pe minut, la egalitate cu Kanal D, timp în care Antena 1 era pe primul loc cu 250.000.
Comercial 21-54. Distanţa dintre Pro TV şi Kanal D s-a mărit pe segmentul comercial, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. Postul din Pache a fost tot pe doi, sub Antena 1, dar peste Kanal D. Singura Casă a fost urmărit de 240.000 de telespectatori în medie pe minut.
Antena 1 avea şi pe acest segment un avans considerabil, ceea ce s-ar traduce printr-o audienţă medie de 400.000 de oameni pe minut.
Audienta posturilor TV duminică, 31 octombrie, pe intervalul show-ului Singura Casă (22:35-00:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 878.000 | 5.0 | 21.0 |
2 | Kanal D | 482.000 | 2.7 | 11.5 |
3 | Pro TV | 442.000 | 2.5 | 10.5 |
4 | Romania TV | 282.000 | 1.6 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 278.000 | 1.6 | 6.7 |
6 | DigiSport 1 | 136.000 | 0.8 | 3.2 |
7 | Realitatea Plus | 116.000 | 0.7 | 2.8 |
8 | Diva | 87.000 | 0.5 | 2.1 |
9 | Happy Channel | 70.000 | 0.4 | 1.7 |
10 | Digi 24 | 60.000 | 0.3 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 31 octombrie, pe intervalul show-ului Singura Casă (22:35-00:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 538.000 | 5.6 | 22.4 |
2 | Pro TV | 234.000 | 2.4 | 9.8 |
3 | Kanal D | 230.000 | 2.4 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 176.000 | 1.8 | 7.4 |
5 | Romania TV | 161.000 | 1.7 | 6.7 |
6 | DigiSport 1 | 89.000 | 0.9 | 3.7 |
7 | Realitatea Plus | 71.000 | 0.7 | 3.0 |
8 | Diva | 65.000 | 0.7 | 2.7 |
9 | TVR 2 | 39.000 | 0.4 | 1.6 |
10 | Digi 24 | 34.000 | 0.4 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 31 octombrie, pe intervalul show-ului Singura Casă (22:35-00:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 247.000 | 6.0 | 27.0 |
2 | Pro TV | 114.000 | 2.8 | 12.5 |
3 | Kanal D | 114.000 | 2.8 | 12.5 |
4 | DigiSport 1 | 45.000 | 1.1 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 30.000 | 0.7 | 3.3 |
6 | Romania TV | 21.000 | 0.5 | 2.3 |
7 | Diva | 20.000 | 0.5 | 2.1 |
8 | DigiSport 2 | 14.000 | 0.3 | 1.5 |
9 | Realitatea Plus | 13.000 | 0.3 | 1.5 |
10 | AMC | 13.000 | 0.3 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 31 octombrie, pe intervalul show-ului Singura Casă (22:35-00:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 402.000 | 5.8 | 26.7 |
2 | Pro TV | 239.000 | 3.5 | 15.8 |
3 | Kanal D | 177.000 | 2.6 | 11.7 |
4 | DigiSport 1 | 68.000 | 1.0 | 4.5 |
5 | Antena 3 | 56.000 | 0.8 | 3.7 |
6 | Diva | 42.000 | 0.6 | 2.8 |
7 | Romania TV | 37.000 | 0.5 | 2.5 |
8 | AMC | 33.000 | 0.5 | 2.2 |
9 | Happy Channel | 31.000 | 0.4 | 2.0 |
10 | Realitatea Plus | 18.000 | 0.3 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Totuși ar fi drăguț să vii și cu DOVEZI pentru unele din afirmații! Spre exemplu ceea cu "Pretul cel bun" VS "Ce spun Românii". Nu există foarte multe audiențe publice care să justifice asta...
Știi și tu asta, nu?
Decorurile si grafica au fost bunicele. Montajul haotic mi-a amintit ca stil de "Sunt celebru" - poate a fost un fel antrenament pentru echipa de productie care o sa lucreze la sezonul doi, altfel nu imi explic.
Dar continutul... chiar de speriat, nu alta. Atata cringe n-am mai simtit de mult timp. Scenariu extrem de slab. In cel mai bun caz putea fi o emisiune pentru copii difuzata duminica dimineata, nu in prime time. Iar Alex Bogdan in rolul "vampirului Eduard"... ceva de neprivit!
Pro TV o ia pe ulei din ce in ce mai rau.
Sa inteleg ca a fost cat se poate de proastă