AUDIENŢE. Antena 1 mai încheie o seară pe primul loc. La finalul zilei sâmbătă, emisiunea „Splash! Vedete la apă” a pus postul Intact în poziţia de lider în topul audienţelor. Deşi a început seara pe locul doi la tineri, a recuperat până la final şi a terminat cap de afiş.
În urma ediţiei de aseară, Jador a fost desemnat al cincilea finalist din acest sezon.
Antena 1 a mizat pe o emisiune de aproape patru ore şi a câştigat. De ce? Pentru că dinamica serii a fost următoarea:
- Postul Intact a condus detaşat în ţară şi la oraşe, peste Pro TV care difuza în acelaşi timp filmele Prinţul Persiei: Nisipurile timpului (20:00) şi Nerve: Adevăr sau provocare (22:15)
- Cu toate acestea, Antena 1 a fost o bună bucată a serii pe locul doi pe segmentul comercial. Cu primul film, Pro TV a adunat mai mulţi tineri.
- După ce Prinţul Persiei a ajuns la final, Pro TV a pierdut din public. Astfel, Antena 1 a recuperat şi pe comercial.
GALERIE FOTO. Concurenţii Splash! Vedete la apă
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Splash! Vedete la apă (20:00-23:40):
Naţional. La nivelul întregii ţări, Antena 1 a fost lider detaşat sâmbătă seara. A adunat aproape 1,2 milioane de telespectatori cu emisiunea „Splash! Vedete la apă”, la distanţă de locul doi.
Poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV pe parcursul celor patru ore în care filmele postului din Pache s-au intersectat cu emisiunea Antenei 1. A adunat o medie de aproape 950.000 de oameni din toată ţara.
Al treilea cel mai urmărit post la nivel întregii ţări a fost România TV, staţie de ştiri clasată peste Kanal D. RTV a adunat o medie de jumătate de milion de persoane, iar postul Dogan o medie de 450.000 de telespectatori, pe intervalul Splash.
Urban. Clasamentul a rămas aproape neschimbat la oraşe, cu menţiunea că Kanal D a coborât pe cinci (şi sub Antena 3). Antena 1 a ocupat locul întâi, adunând o medie de aproximativ 600.000 de persoane pe minut.
Locul doi a aparţinut Pro TV, care număra 430.000 de oameni. De pe trei, România TV înregistra 243.000 de telespectatori, iar Antena 3 aproximativ 200.000.
Kanal D a completat topul primelor cinci pe intervalul Splash, cu o medie de audienţă care nu a sărit de 200.000 de persoane.
Comercial. Şi tinerii au pus Antena 1 pe primul loc, însă lupta cu Pro TV a fost strânsă. Postul Intact număra o medie de 207.000 de telespectatori pe minut, iar Pro TV, pe interval, înregistra aproximativ 175.000 de persoane.
Kanal D a bifat locul trei, peste posturile de România TV şi DigiSport 1 (care au completat topul primelor cinci pe publicul comercial, cu 28.000 şi 23.000 de persoane). Postul Dogan a scos, pe interval, o audienţă medie de 64.000 de tineri.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 4 septembrie, pe intervalul emisiunii Splash! Vedete la apă (20:00-23:40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.192.000 | 6.8 | 19.5 |
2 | Pro TV | 945.000 | 5.4 | 15.5 |
3 | Romania TV | 517.000 | 2.9 | 8.5 |
4 | Kanal D | 446.000 | 2.5 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 389.000 | 2.2 | 6.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 4 septembrie, pe intervalul emisiunii Splash! Vedete la apă (20:00-23:40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 595.000 | 6.2 | 19.1 |
2 | Pro TV | 427.000 | 4.5 | 13.7 |
3 | Romania TV | 243.000 | 2.5 | 7.8 |
4 | Antena 3 | 201.000 | 2.1 | 6.5 |
5 | Kanal D | 196.000 | 2 | 6.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 4 septembrie, pe intervalul emisiunii Splash! Vedete la apă (20:00-23:40), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 207.000 | 4.9 | 23.3 |
2 | Pro TV | 175.000 | 4.2 | 19.7 |
3 | Kanal D | 64.000 | 1.5 | 7.2 |
4 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 3.1 |
5 | DigiSport 1 | 23.000 | 0.5 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Big Little Lies trebuia sa fie difuzată din 20 sept. Evident nu va mai fi difuzat.
Smart tv, Aleph Business, Radio Guerrilla TV nu vor mai fi lansate.