AUDIENŢE. Într-o seară în care s-a jucat Supercupa Europei dintre Chelsea şi Villarreal, Pro TV a fost pe primul loc în audienţe cu Las Fierbinţi şi un film cu Nicolas Cage. Dintre posturile de sport care au difuzat meciul, Digi Sport 1 a scos cele mai bune cifre.
Chelsea a câştigat Supercupa Europei, după ce a învins-o la penalty-uri cu 6-5 pe Villarreal (în primele 120 de minute scorul a fost egal, 1-1). Trei posturi TV au difuzat meciul: Digi Sport 1, Look Sport Plus şi Telekom Sport 1. La nivel naţional, cele trei staţii TV au avut o audienţă medie de 277.000 de telespectatori.
Cei mai mulţi au fost pe Digi Sport 1. Postul RCS-RDS a prins un loc în top 10, iar pe publicul comercial chiar a depăşit Kanal D şi a fost pe podiumul serii.
Înainte de cifrele meciului, un scurt rezumat al serii:
- Pro TV a fost liderul serii încâ de la început. Postul din Pache Protopopescu avea o medie de 850.000 de telespectatori cât au rulat ştirile. Antena 1 era pe locul doi pe toate segmentele de public.
- Pe intervalul Las Fierbinţi a crescut audienţa pentru Pro TV. Aproape 1,3 milioane de români se uitau la nivel naţional la serialul de comedie.
- De la 21:30, Pro TV a difuzat un film în premieră cu Nicolas Cage - „Răzbunarea - O poveste de dragoste”. A scos o medie de 1,1 milioane de telespectatori la nivel naţional.
- Antena 1 s-a menţinut toată seara pe locul secund în audienţe. Postul Intact difuza o reluare din Chefi la cuţite şi scotea o medie de 735.000 de telespectatori.
- Kanal D era doar pe locul trei cu serialul turcesc „Nehir” şi cu o reluare din „Asta-i România”.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Chelsea-Villarreal (22:00-00:50):
Naţional. Cei mai mulţi români s-au uitat la meci pe Digi Sport 1. Postul RCS-RDS se clasa pe locul 6, cu 172.000 de telespectatori. Pe Look Sport Plus erau 78.000 de privitori, iar pe Telekom Sport 1 27.000.
Liderul serii a fost Pro TV cu 832.000 de telespectatori. Pe doi se clasa Antena 1, iar pe trei Kanal D.
Urban. Cifre bune şi la oraşe pentru Digi Sport 1. Aproximativ 117.000 de telespectatori au urmărit meciul Chelsea-Villarreal, care s-a jucat la Belfast.
Look Sport Plus avea 43.000 de privitori pe minut, iar Telekom Sport 1 21.000.
Şi pe acest segment de public era pe primul loc Pro TV - 425.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au pus Digi Sport 1 pe locul trei, la egalitate cu Kanal D. Peste 50.000 de telespectatori au văzut partida dintre Chelsea şi Villarreal pe Digi.
Pe Look Sport Plus se uitau 17.000 de privitori tineri, iar pe Telekom Sport 1 9.000.
Cei mai mulţi români au ales să urmărească tot Pro TV. Postul din Pache avea 193.000 de telespectatori pe minut.
Audienta posturilor TV miercuri, 11 august, pe intervalul meciului Chelsea - Villarreal (22:00-00:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 832.000 | 4,7 | 17,4 |
2 | Antena 1 | 632.000 | 3,6 | 13,2 |
3 | Kanal D | 384.000 | 2,2 | 8,0 |
4 | Romania TV | 362.000 | 2,1 | 7,5 |
5 | Antena 3 | 349.000 | 2,0 | 7,3 |
6 | DigiSport 1 | 172.000 | 1,0 | 3,6 |
7 | National TV | 159.000 | 0,9 | 3,3 |
8 | Prima TV | 128.000 | 0,7 | 2,7 |
9 | Happy Channel | 125.000 | 0,7 | 2,6 |
10 | Realitatea Plus | 100.000 | 0,6 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 11 august, pe intervalul meciului Chelsea - Villarreal (22:00-00:50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 425.000 | 4,4 | 16,8 |
2 | Antena 1 | 329.000 | 3,4 | 13,0 |
3 | Antena 3 | 238.000 | 2,5 | 9,4 |
4 | Kanal D | 178.000 | 1,9 | 7,0 |
5 | Romania TV | 173.000 | 1,8 | 6,8 |
6 | DigiSport 1 | 117.000 | 1,2 | 4,6 |
7 | Happy Channel | 67.000 | 0,7 | 2,6 |
8 | Diva | 66.000 | 0,7 | 2,6 |
9 | Realitatea Plus | 57.000 | 0,6 | 2,2 |
10 | Prima TV | 54.000 | 0,6 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 11 august, pe intervalul meciului Chelsea - Villarreal (22:00-00:50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 193.000 | 4,6 | 21,3 |
2 | Antena 1 | 130.000 | 3,1 | 14,3 |
3 | DigiSport 1 | 52.000 | 1,2 | 5,7 |
4 | Kanal D | 51.000 | 1,2 | 5,7 |
5 | Antena 3 | 31.000 | 0,8 | 3,5 |
6 | Romania TV | 24.000 | 0,6 | 2,6 |
7 | Digi 24 | 23.000 | 0,5 | 2,5 |
8 | TV1000 | 20.000 | 0,5 | 2,2 |
9 | Pro Gold | 19.000 | 0,5 | 2,1 |
10 | Happy Channel | 19.000 | 0,5 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
La fel ca Antenuta Zero. Doar au cumparat meciuri ca sa fie trasi in jos. Hi hi !