AUDIENŢE. Superstar, show-ul de pe Pro TV, a câştigat şi seara de sâmbătă. iUmor a fost cel mai apropiat urmăritor. Care au fost cifrele?
Detalii, în continuare:
Pro TV a dat cel mai urmărit program al serii - Superstar. Show-ul muzical a fost lider pe toate segmentele de public, în seara de sâmbătă, 16 octombrie 2021.
iUmor a pus Antena 1 pe locul secund, având cele mai bune cifre pe publicul comercial de la oraşe.
Audienţe bune a scos şi Digi Sport 1, care a fost pe trei pe publicul tânăr cu meciul FCSB-CS Mioveni, din Liga 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Superstar (20:00-23:00):
NAŢIONAL. Românii au ales să urmărească Superstar, aseară. Pro TV a fost pe primul loc în audienţe, cu 1.294.000 de telespectatori. Cifrele au fost mai mici faţă de seara de vineri.
Aproximativ 996.000 de telespectatori a avut Antena 1 pe intervalul Superstar. Postul Intact s-a clasat pe locul secund.
Podiumul era completat de Kanal D, cu 769.000 de privitori. Postul Dogan avea emisiunea „O nouă şansă” şi debutul galei „Bravo, ai stil”, pe intervalul Superstar.
URBAN. Aceeaşi situaţie şi la oraşe. Pro TV era cea mai urmărită televiziune cu 680.000 de telespectatori pe minut.
Aproximativ 515.000 de privitori pe minut avea Antena 1, iar pe trei se clasa România TV, cu 392.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Tinerii de la oraşe au urmărit şi ei în număr mare Superstar. Aproximativ 260.000 de telespectatori s-au uitat pe Pro TV, în seara de sâmbătă.
Audienţe mai bune pentru Antena 1, care era la mică distanţă pe locul secund, cu 242.000 de privitori pe minut. A treia televiziune din top a fost Digi Sport 1, cu 97.000 de urmăritori pe minut.
O menţiune specială: în top 10 a reuşit să intre şi Bollywood TV, care difuza pe intervalul Superstar filmul indian „Samrat & Co”, din 2014.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.294.000 | 7,3 | 16,4 |
2 | Antena 1 | 996.000 | 5,6 | 12,6 |
3 | Kanal D | 769.000 | 4,4 | 9,8 |
4 | Romania TV | 685.000 | 3,9 | 8,7 |
5 | DigiSport 1 | 433.000 | 2,5 | 5,5 |
6 | Antena 3 | 356.000 | 2,0 | 4,5 |
7 | TVR 1 | 292.000 | 1,7 | 3,7 |
8 | Realitatea Plus | 156.000 | 0,9 | 2,0 |
9 | National TV | 154.000 | 0,9 | 1,9 |
10 | Pro Cinema | 142.000 | 0,8 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 680.000 | 7,1 | 16,7 |
2 | Antena 1 | 515.000 | 5,4 | 12,7 |
3 | Romania TV | 392.000 | 4,1 | 9,6 |
4 | DigiSport 1 | 267.000 | 2,8 | 6,6 |
5 | Kanal D | 241.000 | 2,5 | 5,9 |
6 | Antena 3 | 209.000 | 2,2 | 5,1 |
7 | TVR 1 | 120.000 | 1,2 | 2,9 |
8 | Realitatea Plus | 96.000 | 1,0 | 2,4 |
9 | TVR 2 | 74.000 | 0,8 | 1,8 |
10 | National TV | 62.000 | 0,6 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 260.000 | 6,2 | 20,0 |
2 | Antena 1 | 242.000 | 5,8 | 18,6 |
3 | DigiSport 1 | 97.000 | 2,3 | 7,4 |
4 | Kanal D | 90.000 | 2,2 | 7,0 |
5 | Romania TV | 59.000 | 1,4 | 4,6 |
6 | TVR 1 | 33.000 | 0,8 | 2,5 |
7 | AMC | 32.000 | 0,8 | 2,5 |
8 | National TV | 23.000 | 0,6 | 1,8 |
9 | Digi 24 | 23.000 | 0,6 | 1,8 |
10 | Bollywood TV | 20.000 | 0,5 | 1,5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Pe Mădălin Boboc și Melania Al Majali îi am văzut de ultima dată acum o lună, iar de Dan Apostol este în echipa Jurnalul Național/Antena 3 de 3 ani (din 2018), oare el s-o fi dus înapoi la Profit News?
Adrian Sârbu cred că este foarte fericit a reușit să facă din principalul concurent o clonă a Pro TV e adevărat cu mâna actualului director executiv