AUDIENŢE. Sâmbătă seara românii au avut televizoarele deschise pe Pro TV. SuperStar a fost programul serii, cu audienţe ce au depăşit iUmor-ul Antenei 1, principalul contracandidat la primul loc.
Tot aseară s-a remarcat în audienţe un post de ştiri. Vorbim despre România TV, care a fost pe trei în mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţări. A stat mai bine chiar şi decât Kanal D, pe intervalul SuperStar.
De notat că SuperStar a fost mai lung cu jumătate de oră faţă de iUmor. Diferenţele dintre cele două posturi au fost mari, de peste 400.000 de telespectatori în medie, până la ora 23:00.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23:00):
Naţional. Aproape 1,4 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la ediţia SuperStar de sâmbătă seara. Pro TV a fost lider detaşat, cu cifre mult peste cele obţinute de Antena 1.
Postul Intact ocupat locul doi în top, cu o medie de peste 950.000 de privitori pe minut.
România TV a depăşit Kanal D la nivel naţional, cu o medie de 768.000 de persoane. Postul Dogan a urmat în top, la mică distanţă, cu 764.000 de telespectatori pe minut.
Urban. Situaţia s-a repetat şi în mediul urban. Pro TV a condus, cu o medie de aproximativ 720.000 de persoane. Antena 1 a ocupat locul secund, de unde aduna o medie de 450.000 de telespectatori.
România TV şi Kanal D s-au duelat, şi în mediul urban, pentru locul trei. A câştigat România TV, care a numărat peste 400.000 de urmăritori pe minut, pe intervalul SuperStar.
De pe locul patru, Kanal D a scos o medie de aproximativ 320.000 de oameni.
Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat la SuperStar, show care a adunat o medie de aproape 300.000 de telespectatori.
Antena 1 a urmat în top, iar pe intervalul SuperStar a adunat aproape 200.000 de oameni.
Kanal a completat podiumul şi a stat mult mai bine decât România TV, pe segmentul tinerilor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Postul a numărat 100.000 de persoane, iar RTV 62.000.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 9 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.387.000 | 7.9 | 18.5 |
2 | Antena 1 | 952.000 | 5.4 | 12.7 |
3 | Romania TV | 768.000 | 4.4 | 10.2 |
4 | Kanal D | 764.000 | 4.3 | 10.2 |
5 | Antena 3 | 350.000 | 2.0 | 4.7 |
6 | TVR 1 | 238.000 | 1.4 | 3.2 |
7 | Realitatea Plus | 217.000 | 1.2 | 2.9 |
8 | National TV | 143.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Prima TV | 141.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Antena Stars | 130.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 9 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 721.000 | 7.5 | 18.8 |
2 | Antena 1 | 450.000 | 4.7 | 11.7 |
3 | Romania TV | 404.000 | 4.2 | 10.5 |
4 | Kanal D | 320.000 | 3.3 | 8.4 |
5 | Antena 3 | 222.000 | 2.3 | 5.8 |
6 | Realitatea Plus | 107.000 | 1.1 | 2.8 |
7 | TVR 1 | 89.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | DigiSport 1 | 84.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | TVR 2 | 73.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Prima TV | 72.000 | 0.7 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 9 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 284.000 | 6.8 | 23.4 |
2 | Antena 1 | 195.000 | 4.7 | 16.1 |
3 | Kanal D | 106.000 | 2.5 | 8.7 |
4 | Romania TV | 62.000 | 1.5 | 5.1 |
5 | Digi 24 | 30.000 | 0.7 | 2.5 |
6 | Antena 3 | 30.000 | 0.7 | 2.5 |
7 | National TV | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
8 | DigiSport 1 | 24.000 | 0.6 | 2.0 |
9 | TVR 1 | 19.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Prima TV | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii