AUDIENŢE. Superstar de pe Pro TV sau iUmor de pe Antena 1? La ce s-au uitat românii în seara de sâmbătă, 2 octombrie 2021? Pe lângă cele două show-uri ale serii, de notat că posturile de ştiri au avut audienţe peste medie cu protestele anti-restricţii.
Cifrele arată că telespectatorii din ţară şi de la oraşe au urmărit Superstar, show-ul muzical al Pro TV-ului. Tinerii între 18 şi 49 de ani, în schimb, s-au dus ceva mai mult la iUmor, pe Antena 1. Doar "ceva mai mult", pentru că diferenţa dintre iUmor şi SuperStar a fost foarte mică, aproape de egalitate.
Interesant este că pe noul public comercial naţional (21-54 de ani) Pro TV şi Antena 1 au fost, practic, la egalitate. Postul din Pache Protopopescu a avut un foarte mic plus.
Într-o seară în care au avut loc şi proteste în Capitală, staţiile de ştiri au stat mai bine în audienţe decât de obicei. România TV a fost cel mărit post de ştiri, fiind pe podium la oraşe şi pe patru la nivel naţional şi pe comercial.
România TV, de exemplu, a avut o audienţă dublă în comparaţie cu ziua precedentă.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul iUmor (20:00-22:40):
NAŢIONAL. Cel mai urmărit post din ţară a fost Pro TV. La Superstar, show-ul muzical cu Moga, Smiley, Raluka şi Carla's Dreams în juriu, se uitau 1.029.000 de telespectatori pe minut.
iUmor punea Antena 1 pe locul doi în audienţe, cu 931.000 de privitori pe minut. La mică distanţă se clasa Kanal D pe trei, cu 921.000 de urmăritori.
Ştirile: România TV a fost cel mai urmărit post de ştiri, cu 730.000 de telespectatori pe minut (locul 4). Imediat după, dar, la distanţă de 300.000 de români, a fost Antena 3.
URBAN. Aceeaşi situaţie şi la oraşe. Pro TV a avut aici un avans de 100.000 de telespctatori. Cifrele arătau în felul următor: Superstar - 603.000 de telespectatori, iUmor - 501.000 de telespectatori.
Protestele din Bucureşti au atras audienţă pentru România TV, care era pe locul trei aseară cu 387.000 de privitori pe minut. Aproape 300.000 de români s-au uitat şi la Antena 3.
La oraşe au intrat în top 10 şi alte două staţii de ştiri: Realitatea Plus (100.000) şi Digi 24 (cu 60.000).
COMERCIAL. Situaţie interesantă pe publicul comercial. Antena 1 a depăşit Pro TV pe segmentul tinerilor între 18 şi 49 de ani de la oraşe (la mică distanţă), iar pe nou comercial naţional (21.54 de ani ABCD) a fost egalitate între cele două posturi.
Kanal D era a treia televiziune din top.
Mult mai mulţi tineri decât de obicei la România TV, în seara protestelor: peste 70.000, de aproape trei ori mai mulţi decât cu doar o seară înainte. Şi la Antena 3 numărul tinerilor a fost peste media staţiei: aproape 60.000, dublu faţă de vineri seara.
A intrat în top 10 şi Digi 24, cu 25.000 de tineri pe post.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 2 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.029.000 | 5,8 | 14,3 |
2 | Antena 1 | 931.000 | 5,3 | 12,9 |
3 | Kanal D | 921.000 | 5,2 | 12,8 |
4 | Romania TV | 726.000 | 4,1 | 10,1 |
5 | Antena 3 | 444.000 | 2,5 | 6,2 |
6 | DigiSport 1 | 306.000 | 1,7 | 4,2 |
7 | TVR 1 | 225.000 | 1,3 | 3,1 |
8 | Realitatea Plus | 176.000 | 1,0 | 2,4 |
9 | Pro Cinema | 163.000 | 0,9 | 2,3 |
10 | National TV | 135.000 | 0,8 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 2 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 603.000 | 6,3 | 15,8 |
2 | Antena 1 | 501.000 | 5,2 | 13,1 |
3 | Romania TV | 387.000 | 4,0 | 10,1 |
4 | Kanal D | 355.000 | 3,7 | 9,3 |
5 | Antena 3 | 290.000 | 3,0 | 7,6 |
6 | DigiSport 1 | 150.000 | 1,6 | 3,9 |
7 | TVR 1 | 122.000 | 1,3 | 3,2 |
8 | Realitatea Plus | 98.000 | 1,0 | 2,6 |
9 | TVR 2 | 75.000 | 0,8 | 2,0 |
10 | Digi 24 | 61.000 | 0,6 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 2 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:40), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 241.000 | 5,8 | 19,5 |
2 | Pro TV | 230.000 | 5,5 | 18,5 |
3 | Kanal D | 125.000 | 3,0 | 10,1 |
4 | Romania TV | 71.000 | 1,7 | 5,7 |
5 | Antena 3 | 57.000 | 1,4 | 4,6 |
6 | DigiSport 1 | 40.000 | 0,9 | 3,2 |
7 | TVR 1 | 32.000 | 0,8 | 2,5 |
8 | Digi 24 | 26.000 | 0,6 | 2,1 |
9 | National TV | 23.000 | 0,5 | 1,8 |
10 | Prima TV | 21.000 | 0,5 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 2 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:40), la nivel COMERCIAL (21-54 National ABCD):
COMERCIAL (21-54 National) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 416.000 | 5,9 | 17,5 |
2 | Antena 1 | 415.000 | 5,9 | 17,5 |
3 | Kanal D | 265.000 | 3,8 | 11,2 |
4 | Romania TV | 157.000 | 2,2 | 6,6 |
5 | Antena 3 | 94.000 | 1,3 | 4,0 |
6 | DigiSport 1 | 93.000 | 1,3 | 3,9 |
7 | Pro Cinema | 56.000 | 0,8 | 2,4 |
8 | Realitatea Plus | 47.000 | 0,7 | 2,0 |
9 | TVR 2 | 41.000 | 0,6 | 1,7 |
10 | National TV | 41.000 | 0,6 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
P.S.
DOAR constat o stare de facto!