AUDIENŢE. Vineri seara, românii s-au împărţit între SuperStar-ul de pe Pro TV şi serialul de pe Kanal D. Pro TV a fost pe primul loc aproape pe toate targeturile, iar X-Factor, de pe Antena 1, a fost pe poziţia a treia peste tot.
Kanal D a prins un prim loc la nivelul întregii ţări cu serialul turcesc (ca şi săptămâna trecută). În rest, prima poziţia a fost a talent-show-ului muzical de pe Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30):
Naţional. La nivelul întregii ţări, SuperStar a coborât puţin sub un milion de români pe minut. Kanal D, cu serialul turcesc Doctorul minune, a fost peste show-ul jurizat la Pro TV de Smiley, Raluka, Marius Moga şi Carla's Dreams.
Pe locul trei, X-Factor de pe Antena 1 ţinea în faţa televizoarelor 750.000 de români pe minut.
Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au completat clasamentul, dar la distanţă de primul eşalon.
Urban. SuperStar a stat mai bine la oraşe: primul loc, cu aproape 600.000 de telespectatori pe minut, cifră apropiată de rezultatul de săptămâna trecută. La 100.000 de telespectatori distanţă a fost Kanal D.
Şi la oraşe, X-Factor a fost tot pe poziţia a treia.
La oraşe, de notat poziţia în top 10 a postului de filme Diva (cu filmele Un Crăciun vindecător şi Vă declar soţ şi soţie) şi a canalului public TVR 2 (care difuza Gala umorului, apoi Reţeaua de idoli şi clasicul Dr. Quinn).
Comercial. SuperStar a fost cel mai urmărit program pe ambele segmente comerciale (şi cel "clasic" şi cel "nou"), cu o cotă de piaţă în jur de 20 la sută (unul din cinci tineri care avea televizoarele pornite era pe SuperStar).
În cifre absolute, au fost 230.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 160.000 la serialul turcesc şi 140.000 la X-Factor.
Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.071.000 | 6.1 | 15.6 |
2 | Pro TV | 981.000 | 5.6 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 753.000 | 4.3 | 11.0 |
4 | Romania TV | 434.000 | 2.5 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 315.000 | 1.8 | 4.6 |
6 | DigiSport 1 | 257.000 | 1.5 | 3.8 |
7 | Pro Cinema | 195.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | Antena Stars | 190.000 | 1.1 | 2.8 |
9 | TVR 2 | 182.000 | 1.0 | 2.7 |
10 | National TV | 171.000 | 1.0 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 585.000 | 6.1 | 15.9 |
2 | Kanal D | 489.000 | 5.1 | 13.3 |
3 | Antena 1 | 444.000 | 4.6 | 12.1 |
4 | Romania TV | 254.000 | 2.7 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 192.000 | 2.0 | 5.2 |
6 | DigiSport 1 | 145.000 | 1.5 | 3.9 |
7 | Antena Stars | 91.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | Diva | 82.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | TVR 2 | 75.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Realitatea Plus | 74.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 Urban | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 234 | 5.6 | 20.4 |
2 | Kanal D | 162 | 3.9 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 143 | 3.4 | 12.5 |
4 | Romania TV | 45 | 1.1 | 3.9 |
5 | DigiSport 1 | 36 | 0.9 | 3.1 |
6 | National TV | 30 | 0.7 | 2.6 |
7 | Antena 3 | 29 | 0.7 | 2.5 |
8 | Antena Stars | 27 | 0.7 | 2.4 |
9 | AXN | 27 | 0.7 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 26 | 0.6 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), pe noul segment COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):
COMERCIAL 21-54 National ABCD | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 467.000 | 6.7 | 20.9 |
2 | Kanal D | 349.000 | 5.0 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 247.000 | 3.5 | 11.1 |
4 | Pro Cinema | 75.000 | 1.1 | 3.4 |
5 | Romania TV | 72.000 | 1.0 | 3.2 |
6 | DigiSport 1 | 69.000 | 1.0 | 3.1 |
7 | National TV | 68.000 | 1.0 | 3.0 |
8 | Antena 3 | 56.000 | 0.8 | 2.5 |
9 | Antena Stars | 52.000 | 0.7 | 2.3 |
10 | TVR 2 | 44.000 | 0.6 | 2.0 |
Comentarii
Într-o altă ordine de idei, s-a dovedit că reality show-urile, atât internațional cât și în România, au performat doar dacă au avut un casting bun și în mod special, dinamică. Asia Express este un produs cu o dinamică excelentă, iar Survivor-ul Kanal D-ului a avut de asemenea o dinamică bună. Trebuie să te uiți și să nu te plictisești, să privești secvențele respective gândindu-te deja la ce va urma.
Am urmărit prima ediție a Prețul cel bun, știam că Ce spun românii rămâne o emisiune redutabilă, cu ani în spate, dar am crezut că lumea s-a săturat de formatul lui Cabral și că produsul Antenei va performa.
Prețul cel bun e prezentat însă de cine nu trebuie(părerea mea) și flow-ul transmite parcă stilul antenist.
Pretul cel bun e foarte aproape de o mutare la 16, iar Accesul la ora obișnuită
Dar și alte schimbări în așa fel ca Antena sa fie lider în timpul zilei.
The Voice nu va mai fi la Pro. Kanal D deja l-a ofertat ca o razbinare ca le-a furat "perla". Oricum vor face Exatlonul. The Farm nu va mai la ProTv insa a fost o discutie sa fie la Pro2. A căzut și Amazing Race.
Si stirile Pro dublu fata de Obositor. Si Fierbinti dublu fata de Antenuta Zero. Si fotbal dublu fata de Antenuta Zero. Si SuperStar dublu fata de Factorati.
Vineri seara pt mine? Filme, filme si iar filme...nu *** (telenovele) sau SuperDebara cu juriul ala odios, ***, dar nici prosteala ieftina x-FRACTOR...
Doar ca să ți unele vedete în trust și să pierzi bani nu este o afacere.
Superstarul de la ProTV are noroc că la concurență nu este ceva mai bun, cifrele sunt foarte mici pentru o emisiune care se vrea a fi un fenomen — un film rereredifuzat scotea cifre aproape duble pe Comercial, oricum Vocea ar fi fost cea mai potrivită