Skip to main content

AUDIENŢE. SuperStar, X-Factor sau serial turcesc? Ce au ales românii vineri seara?

 
AUDIENŢE. SuperStar, X-Factor sau serial turcesc? Ce au ales românii vineri seara?

AUDIENŢE. Vineri seara, românii s-au împărţit între SuperStar-ul de pe Pro TV şi serialul de pe Kanal D. Pro TV a fost pe primul loc aproape pe toate targeturile, iar X-Factor, de pe Antena 1, a fost pe poziţia a treia peste tot.

Publicitate

Kanal D a prins un prim loc la nivelul întregii ţări cu serialul turcesc (ca şi săptămâna trecută). În rest, prima poziţia a fost a talent-show-ului muzical de pe Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30):

Naţional. La nivelul întregii ţări, SuperStar a coborât puţin sub un milion de români pe minut. Kanal D, cu serialul turcesc Doctorul minune, a fost peste show-ul jurizat la Pro TV de Smiley, Raluka, Marius Moga şi Carla's Dreams.

Pe locul trei, X-Factor de pe Antena 1 ţinea în faţa televizoarelor 750.000 de români pe minut. 

Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au completat clasamentul, dar la distanţă de primul eşalon. 

Urban. SuperStar a stat mai bine la oraşe: primul loc, cu aproape 600.000 de telespectatori pe minut, cifră apropiată de rezultatul de săptămâna trecută. La 100.000 de telespectatori distanţă a fost Kanal D.

Şi la oraşe, X-Factor a fost tot pe poziţia a treia.

La oraşe, de notat poziţia în top 10 a postului de filme Diva (cu filmele Un Crăciun vindecător şi Vă declar soţ şi soţie) şi a canalului public TVR 2 (care difuza Gala umorului, apoi Reţeaua de idoli şi clasicul Dr. Quinn). 

Comercial. SuperStar a fost cel mai urmărit program pe ambele segmente comerciale (şi cel "clasic" şi cel "nou"), cu o cotă de piaţă în jur de 20 la sută (unul din cinci tineri care avea televizoarele pornite era pe SuperStar).

În cifre absolute, au fost 230.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 160.000 la serialul turcesc şi 140.000 la X-Factor.

Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.071.000 6.1 15.6
2 Pro TV 981.000 5.6 14.3
3 Antena 1 753.000 4.3 11.0
4 Romania TV 434.000 2.5 6.3
5 Antena 3 315.000 1.8 4.6
6 DigiSport 1 257.000 1.5 3.8
7 Pro Cinema 195.000 1.1 2.8
8 Antena Stars 190.000 1.1 2.8
9 TVR 2 182.000 1.0 2.7
10 National TV 171.000 1.0 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 585.000 6.1 15.9
2 Kanal D 489.000 5.1 13.3
3 Antena 1 444.000 4.6 12.1
4 Romania TV 254.000 2.7 6.9
5 Antena 3 192.000 2.0 5.2
6 DigiSport 1 145.000 1.5 3.9
7 Antena Stars 91.000 0.9 2.5
8 Diva 82.000 0.9 2.2
9 TVR 2 75.000 0.8 2.0
10 Realitatea Plus 74.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Urban Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 234 5.6 20.4
2 Kanal D 162 3.9 14.1
3 Antena 1 143 3.4 12.5
4 Romania TV 45 1.1 3.9
5 DigiSport 1 36 0.9 3.1
6 National TV 30 0.7 2.6
7 Antena 3 29 0.7 2.5
8 Antena Stars 27 0.7 2.4
9 AXN 27 0.7 2.4
10 Pro Cinema 26 0.6 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Audienta posturilor TV vineri, 5 noiembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), pe noul segment COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 National ABCD Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 467.000 6.7 20.9
2 Kanal D 349.000 5.0 15.7
3 Antena 1 247.000 3.5 11.1
4 Pro Cinema 75.000 1.1 3.4
5 Romania TV 72.000 1.0 3.2
6 DigiSport 1 69.000 1.0 3.1
7 National TV 68.000 1.0 3.0
8 Antena 3 56.000 0.8 2.5
9 Antena Stars 52.000 0.7 2.3
10 TVR 2 44.000 0.6 2.0

Citeşte şi: Când se duelează SuperStar şi X-Factor, câştigă serialul turcesc. În ţară. Totuşi, Pro TV a câştigat tinerii şi oraşele

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iuli Iuli
    Surse: Antena1 vrea să mute “Prețul cel bun” la ora 16:00, iar Acces direct să revină la ora obișnuită: luni-vineri 17:00-19:00, astfel renunțând la Observator 16.

    Au ajuns la concluzia că mai bine difuzează “Prețul cel bun” după Mireasa care este lider pe interval decât după 30min de Observator.

    Se mai zvonește că ar băga emisiunea Mireasa de la 12:00 și 14:00 din 2022, iar Neatza să fie de la 08:00-11:00 și un noi interval pentru Observator: ora 11 dimineața.
  • Sabina Sabina
    Expertule, e bine că recunoaște Dan Negru că emisiunea Ce spun românii este mai bună decât Prețul cel bun .Îmi pare rău că Andreea Godeanu una
    dintre producătoarele cele mai bune din PRO TV a plecat la Antena 1 pentru a produce Prețul cel bun.
  • Expertul Expertul
    @soby Da, despre emisiunea Familia Da este vorba. Inca o parte din postarea lui Dan Negru! Azi, nimeni n-o face mai bine decat Cabral...
    Azi, show-ul lui, "Ce spun romănii" e de trei ori mai urmărit decat celelate programe difuzate de Kanal și Antena la ora aia.
  • Soby Soby
    @Expertul FamiliaDA?
  • Mircescu Mircescu
    postaca mica romania nu e slovacia e tara dezvoltata are multe emisiuni ha

    Si Antenuta iar locul 3 comercial. Dezastru nu postac ?
  • Mircescu Mircescu
    Ce informații ești angajat la ei

    Ca tine postacule. Antenuta batuta de turcisme. Nu zici asta postac ?
  • Mircescu Mircescu
    Iată ca postacii sunt dovediți, se pregătesc de survivor , iar înainte vroiau sa scadă rating , citiți ce ziceau înainte

    Ca tine postacule. Postacii vor meciuri acum, inainte nu vroiau.
  • Mircescu Mircescu
    Marean nu mai înjuri survivor ha

    Si tu nu mai injuri meciurile de fotbal
  • Mircescu Mircescu
    Vineri a devenit cea mai slaba zi în tv

    Da, cu Antenuta Zero locul 3. Ha ha !
  • mile mile
    mascatii surpriza din acest sezon nu se astepta nimeni sub adela bravo ha
  • Expertul Expertul
    Va pun aici o parte din postarea Lui Dan Negru despre Cabral si Ce spun romanii! înainte ca showul lui să înceapă la Pro, ne-am întâlnit. Avea emoții.
    Family Feud ( Ce spun românii ) era un format tv pe care l-a mai încercat și Antena dar a ieșit o marmeladă. A fost un eșec.
    Îi era teamă de marmeladă...
  • mile mile
    postaca mica romania nu e slovacia e tara dezvoltata are multe emisiuni ha
  • Sabina Sabina
    Mulțumesc, Expertule.
  • Expertul Expertul
    @Sabina, Din informatiile mele licenta The voice este la ProTV. Formatul The Voice este mai spectaculos fata de idol, dar pentru ca audientele dupa preselectii scad drastic, s-a incercat un nou format. Poate ma insel, dar cred ca in urmatorii ani televiziunile romanesti vor renunta la talent show-urile muzicale.
  • Sabina Sabina
    Allex, mulțumesc sper că Pro TV să numai renunțe la producțiile lor de top ,și că vor face tot posibilul să mențină formatul The Voice. Apropo ,Allex TV Markizia încă produce The Farm,la noi Pro TV a renunțat la format din cauza audiențelor scăzute de anul trecut.Crezi că sunt șanse că Pro TV să mai facă The Farm?

Trimite un comentariu

sus