Skip to main content

Când se duelează SuperStar şi X-Factor, câştigă serialul turcesc. În ţară. Totuşi, Pro TV a câştigat tinerii şi oraşele

 
Când se duelează SuperStar şi X-Factor, câştigă serialul turcesc. În ţară. Totuşi, Pro TV a câştigat tinerii şi oraşele

AUDIENŢE. Într-o seară cu SuperStar şi X-Factor, publicul din ţară s-a uitat în număr mare la serialul turcesc dat de Kanal D. Cu toate acestea, publicul de la oraşe şi tinerii au fost cu ochii pe show-ul Pro TV.

Publicitate

Antena 1 nu a reuşit să urce mai sus de locul trei cu ediţia X-Factor de vineri seara. 

Cifrele SuperStar au scăzut faţă de săptămâna trecută. Aseară, show-ul cu Smiley, Raluka, Marius Moga şi Carla's Dreams a trecut în etapa cu numărul doi, cea a recall-urilor. 

Pe scurt, situaţia generală de aseară:

- SuperStar a fost lider în audienţă în mediul urban şi pe segmentul tânăr. De notat că pe intervalul de intersecţie cu Doctorul Minune, show-ul Pro TV a fost şi pe doi la oraşe. A recuperat după ce s-a terminat serialul turcesc de la Kanal D. 

- X-Factor a pus Antena 1 pe locul trei.

- Kanal D a stat foarte bine cu serialul turcesc Doctorul Minune, serial cu care s-a duelat pentru primul loc. Kanal D chiar a câştigat publicul din toată ţara aproape toată seara. La tineri a fost pe doi indiferent de interval. 

De asemenea, a ocupat primul loc şi la oraşe cât s-a intersectat SuperStar, dar la distanţă destul de mică ce-i drept. SuperStar şi-a revenit după finalul serialului. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:20):

Naţional. SuperStar a pus Pro TV pe locul doi în audienţe, la nivel naţional, cu ediţia de vineri seară. Puţin peste un milion de români s-au uitat în fiecare minut. 

Pe de altă parte, Kanal D era lider pe interval. Aduna o medie de peste 1,1 milioane de privitori. În acelaşi timp, Antena 1 ocupa locul trei, de unde a înregistrat aproximativ 800.000 de telespectatori pe minut. 

Urban. SuperStar s-a văzut mult mai bine în mediul urban, unde Pro TV a ocupat primul loc cu o medie de aproape 600.000 de persoane în medie. 

Kanal D a ţinut, totuşi, aproape. Cu o medie de 575.000 de oameni pe minut, s-a clasat pe locul doi când la TV era SuperStar. 

Antena 1 a fost ocupanta locului trei şi la oraşe, unde a adunat peste 400.000 de telespectatori în medie. 

Comercial. Cei mai mulţi tineri au ales Pro TV, vineri seara. Aproximativ 240.000 de oameni cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani se uitau la show-ul cu Smiley, Carla's Dreams, Raluka şi Moga. 

Pe acelaşi interval, locul secund era ocupat de Kanal D, care număra aproximativ 200.000 de persoane pe minut. 

Următoarea televiziune din top a fost Antena 1, pe intervalul SuperStar, cu o medie de 150.000 de oameni. 

Audienta posturilor TV vineri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:20), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.144.000 6.5 15.4
2 Pro TV 1.034.000 5.9 13.9
3 Antena 1 814.000 4.6 11.0
4 Romania TV 520.000 2.9 7.0
5 Antena 3 358.000 2.0 4.8
6 DigiSport 1 251.000 1.4 3.4
7 National TV 209.000 1.2 2.8
8 Antena Stars 188.000 1.1 2.5
9 TVR 2 186.000 1.1 2.5
10 TVR 1 171.000 1.0 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:20), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 592.000 6.2 15.2
2 Kanal D 576.000 6.0 14.8
3 Antena 1 424.000 4.4 10.9
4 Romania TV 249.000 2.6 6.4
5 Antena 3 204.000 2.1 5.3
6 DigiSport 1 127.000 1.3 3.3
7 Diva 100.000 1.0 2.6
8 TVR 2 100.000 1.0 2.6
9 National TV 97.000 1.0 2.5
10 Antena Stars 92.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:20), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 240.000 5.8 19.0
2 Kanal D 195.000 4.7 15.4
3 Antena 1 150.000 3.6 11.9
4 Romania TV 40.000 1.0 3.2
5 Antena Stars 37.000 0.9 2.9
6 National TV 34.000 0.8 2.7
7 DigiSport 1 33.000 0.8 2.6
8 Diva 33.000 0.8 2.6
9 Film Cafe 29.000 0.7 2.3
10 Prima TV 29.000 0.7 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina Sabina
    Mulțumesc frumos, Andreas, nu am știut. Ai dreptate, cred că din 2022 va reveni The Voice.
  • Andreas Andreas
    Sabina, după recall uri mai e o etapă, care s-a filmat la FaceClub in Bucuresti. Apoi urmeaza semifinalele. Vorba lui expert, probabil e primul si ultimul sezon.
  • Mile Mile
    Deseară sigur e sub iumor ha
  • Sabina Sabina
    Marian, în seara asta sunt ultimele recallu-uri. Săptămâna viitoare încep semifinalele filmate la Arenele Romane.
  • Dragos Dragos
    Asta este singura categorie care-i intereseaza pe mai marii ProTV: "Emisiunea SuperStar a fost lider de audiență. Show-ul a înregistrat 6.1 puncte de rating și 17.4% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 avea 5.2 puncte de rating și 14.7% share."
  • Mile Mile
    A înviat angajatul protevist ha
  • Marian Marian
    Andreas , Sabina , vor mai fi recall-uri sau numai in seara asta, ? foarte slaba editia de aseara cred ca trebuie sa se intoarca la Vocea , nu prinde Superstar la public
  • Expertul Expertul
    La aprox 2 luni, de la debutul grilelor de toamna putem trage cateva concluzii: 1. ProTV este lider in Prime Time, sapte zile din sapte, pe toate segmentele de public. 2. Antena 1 supravietuieste doar datorita Asia Expres. 3. Las Fierbinti este urmarit in medie de peste 2 milioane de telespectatori la fiecare episod, iar pe cele doua targeturi comerciale obtine in jur de 30% market share, fiind unul dintre cele mai bune sezoane. 4. Cabral cu Ce spun romanii sterge pe jos cu Pretul cel bun prezentat de Liviu Varciu. 5. StirileProTV de la 19.00 are audiente aproape duble fata de Observatorul manageriat de Anca Budinschi si felix Draghici. Observator nu poate sa fie jurnalul Nr1 chiar daca ar lua toata redactia de stiri de la ProTV pentru ca familia Voiculescu nu prezinta incredere pentru romani. 6.Masked Singer si Casatoriti pe nevazute sunt doua esecuri pentru ProTV in aceasta Toamna. 7. Superstar a adus pozitia de lider pentru ProTV vineri si sambata, dar ma indoiesc ca se mai face un alt sezon, avand in vedere ca audientele sunt mai slabe ca la Vocea Romaniei si sub media statiei in Prime Time. 8. Vlad are audiente bune , in conditiile in care se bate cu cel mai bun show de la Antena1. 9. Incercarea managementului de a creste audientele Pro2 cu un format asa slab ca Femeia alege se incadreaza tot la esec. Audientele Pro2 pot creste cu ceva seriale asemanatoare cu Lectii de viata care n-ar fi asa de scumpe. Cred ca formatul The Farm sau Big Brother cu difuzarea primului episod pe ProTV si apoi mutat pe Pro2 ar scoate audiente bune. La sfarsit vreau sa precizez ca pentru mine televiziunea clasica a murit, avand in vedere ca am tot ce ma intereseaza pe Netflix si Voyo.
  • Mile Mile
    Postac ma refer la intervalul cronicii care tine pana la 22 , sa se prezinte , ca doar nu e la aceeași ora , ce te bagi în seama
  • JFK JFK
    Mile,la tine locul 10 e sus?
    Ce limitat esti!
  • Mile Mile
    Prezentați cât are cronica , de ce insistati numai la calinescu , va supăra ceva , ca sigur e sus pe interval
  • Mile Mile
    Oricum muzica nu mai prinde , iată mireasa cât rating are , pro 2 eșec, marea relansare lu peste prăjit

Trimite un comentariu

sus